Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Tjah, snij het eens open é, dan weet ge direct of er pus/talg inzit of niet :/

Bosvos

Legacy Member
kak geworden van de kou. Eerst klaag ik over de warmte en nu... :D

Mij hoort ge niet klagen, maar ik had beter mijn raam dichtgedaan, want 's nachts wordt het behoorlijk fris. soit nu ben ik eens op tijd wakker...

GMotha

Legacy Member
Mottig opgestaan, gedacht dat't overging na wat eten, of op z'n minst tegen da'k op't werk aankom...
Sucks.

Dennoman

Legacy Member
GMotha zei:
Mottig opgestaan, gedacht dat't overging na wat eten, of op z'n minst tegen da'k op't werk aankom...
Sucks.
Het moet nu toeval heten, maar ik voel me ook niet tiptop :(

Rond 7u vanmorgen ('k had geen uur maar ik weet dat omdat ik mijn vader hoorde opstaan) echt een historische niesbui gehad. Echt minstens 25-30x achter elkaar.

Proim

Legacy Member
Dennoman zei:
Het moet nu toeval heten, maar ik voel me ook niet tiptop :(

Rond 7u vanmorgen ('k had geen uur maar ik weet dat omdat ik mijn vader hoorde opstaan) echt een historische niesbui gehad. Echt minstens 25-30x achter elkaar.
Ik zit hier ook al een week te hoesten en te doen :/
Hooikoorts kwam ook weer opspelen maar ik mocht gelukkig nog een 2de spuit hebben.

Estrebian

Legacy Member
Dennoman zei:
Rond 7u vanmorgen ('k had geen uur maar ik weet dat omdat ik mijn vader hoorde opstaan) echt een historische niesbui gehad. Echt minstens 25-30x achter elkaar.

Een paar jaren terug had ik dat iedere ochtend dat er weer veel pollen waren :)

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Dit is mijn ergernis van vandaag en het is niet de 1ste keer dat dit gebeurd:

http://gr3c0.dommel.be/100_2558.JPEG
http://gr3c0.dommel.be/100_2559.JPEG
http://gr3c0.dommel.be/100_2560.JPEG
http://gr3c0.dommel.be/100_2561.JPEG
http://gr3c0.dommel.be/100_2562.JPEG

Is al bezig van gisterenavond. Ik was een film aan het bekijken tot dat ik zag dat m'n poef & zetel nat waren.

Kheb er dan maar een emmer onder gezet & een dweil maar toen ik opstond vanmorgen liep die emmer al over en m'n dweil kon je gewoon uitwringen.

Ondertussen is de persoon die verantwoordelijk is voor het dak verwittigd. Hij heeft al es gekomen paar weken geleden omdat het toen ook al binnen regende, maar blijkbaar heeft hij niks gedaan, alleen maar gekeken wat eraan scheelde. :angry:

TIP: Koop nooit een huis/appartement van Hyboma want het trekt op niks. Het regent gewoon binnen.

Gelukkig ben ik deze week met congé maar natuurlijk moet ik volgende week terug gaan werken dus ik hoop tegen dan het het hersteld ga zijn zo niet dan trek ik mijn conclusies.

Dennoman

Legacy Member
Mjah, ik heb geen hooikoorts maar "overgevoeligheid voor temperatuurschommelingen". Ik heb het altijd zitten in zomers gelijk deze, of het nu warm of koud is.

Babs

Legacy Member
Blijkbaar zijn er ondergrondse parkings die zo stom zijn om te sluiten om 1 uur!!
Gisteren ne taxi naar huis moeten nemen, ik schaamde mij rot :sop:

Nu sbiet nog mijne auto gaan halen, da zal daar ook nogal een rekeningske zijn...

Dennoman

Legacy Member
BaBsie zei:
Blijkbaar zijn er ondergrondse parkings die zo stom zijn om te sluiten om 1 uur!!
Gisteren ne taxi naar huis moeten nemen, ik schaamde mij rot :sop:

Nu sbiet nog mijne auto gaan halen, da zal daar ook nogal een rekeningske zijn...
Doet me denken aan dat verhaal van het meisje dat op hotel was geweest met haar vriend in Antwerpen :')
Ondergrondse parkings zijn daar sowieso degoutant duur (vaak zijt ge goedkoper af met een parkeerboete naar 't schijnt) en zij wou haar auto drie dagen in een parking zetten terwijl ze op hotel zat.

Ze zet haar auto daar, gaat naar buiten en smijt haar parkeerticket in de eerste de beste vuilbak. Drie dagen later komt ze daar aan en zegt op haar lieflijkst tegen de kerel achter 't loket: "ja meneer, een paar uur geleden heb ik mijnen auto hier komen zetten, maar 'k ben mijn ticketteke kwijt."

Kerel zet typische norse ambtenarenblik op: "ja juffrake, sorry ze, maar ge gaat toch voor nen hele dag moeten betalen, ik maak de regels ni, ik voer ze enkel uit é". Zij: -zucht- "allee dan maar é".

Score :woohoo:

Babs

Legacy Member
Dennoman zei:
Doet me denken aan dat verhaal van het meisje dat op hotel was geweest met haar vriend in Antwerpen :')
Ondergrondse parkings zijn daar sowieso degoutant duur (vaak zijt ge goedkoper af met een parkeerboete naar 't schijnt) en zij wou haar auto drie dagen in een parking zetten terwijl ze op hotel zat.

Ze zet haar auto daar, gaat naar buiten en smijt haar parkeerticket in de eerste de beste vuilbak. Drie dagen later komt ze daar aan en zegt op haar lieflijkst tegen de kerel achter 't loket: "ja meneer, een paar uur geleden heb ik mijnen auto hier komen zetten, maar 'k ben mijn ticketteke kwijt."

Kerel zet typische norse ambtenarenblik op: "ja juffrake, sorry ze, maar ge gaat toch voor nen hele dag moeten betalen, ik maak de regels ni, ik voer ze enkel uit é". Zij: -zucht- "allee dan maar é".

Score :woohoo:

Lame :eek:
Bon, kga eens gaan kijken hoeveel mijn ticketje gaat weergeven >_<
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan