Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Careless zei:Beginnen moderatoren nu ook al groepen te verwijderen trouwens? Het valt me op dat de anti-isj groep weg is.
Careless zei:Beginnen moderatoren nu ook al groepen te verwijderen trouwens? Het valt me op dat de anti-isj groep weg is.
goeikeTemale zei:Mjn ergernis van vandaag is Hussein Obama, nadat hij arabische konten gelikt heeft, deed hij het opnieuw in mother russia deze week. Ik vind het ziekelijk dat hij al zijn speeches begint met hoe groot het volk is van het land dat hij bezoekt en welke bekenden wetenschappers het land aan de wereld gegeven heeft.
Amerika, onze beschermer sinds eeuwen, our closest ally, is run by a populistic/opportunistic wussy. en ja ik ben kwaad![]()

ad:SHIGSY zei:Geen idee welke kutgroep er op dit moment ergens in Gent om 23:35 nog denkt met drums bezig te moeten zijn. In elk geval merçi... En ik woon al jaren in het centrum van Gent dus ben al het één en ander gewoon maar dit gaat er toch ver over. Enfin.
blijft irritant natuurlijkKowlier zei:ah, das zo hatelijk. zeker in de examens. kom je terug op je kamer, en al je cursussen liggen ordelijk...
Poenanie zei:http://users.telenet.be/poenanie/bach.jpg
Dit is zonet uit mijn kat haar huid gekomen zo rond haar okselstreek ...
Niemand enig idee wat da is ? :/



Lospeed zei:oe is da eruit gekomen ??
EDIT: ge ebt et gezegd terwijl 'k aan het typen was
EDIT2: kwam er bloed uit ?![]()
Een neet is een eitje hé, dat ziet ge niet leven tot het uitkomt.Poenanie zei:Het leeft niet, het was juist gelijk een klein puistje ofzo ( da geel zat aan de buitenkant, de rest, heel da wit stuk dus kwam er uit toen ik da probeerde weg te halen [ kdacht da da een teekje ofzo was eerst ] )
Dennoman zei:Een neet is een eitje hé, dat ziet ge niet leven tot het uitkomt.
'k Zou toch maar eens zien achter ne vlooienband ofzo.