Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

n9ne

Legacy Member
Maar ik dacht ook dat Obama change ging brengen !
southparknightoftheliviha5.jpg

Karre

Legacy Member
Wees allen klaar voor een nog nooit zo hard gehoord geschreeuw: Teleeeeeeeeeeneeeeeeeeeeeeeeeeeeet! :angry: Mijn internet was hier dus weg voor enkele uren, eerder iets wat bij elke ISP kan gebeuren maar soit :)

Karre

Legacy Member
Beginnen moderatoren nu ook al groepen te verwijderen trouwens? Het valt me op dat de anti-isj groep weg is.

paarsbloed

Legacy Member
Careless zei:
Beginnen moderatoren nu ook al groepen te verwijderen trouwens? Het valt me op dat de anti-isj groep weg is.

Ik zocht ze hiernet ook, viel ook op dat ze weg was

freakykiller

Legacy Member
man man :s Juist effen close-call gehad met liefje. Ze was echt boos.

Spectre

Legacy Member
Careless zei:
Beginnen moderatoren nu ook al groepen te verwijderen trouwens? Het valt me op dat de anti-isj groep weg is.

Mijn anti-isj groep is al paar dagen weg. Is al een nieuwe though

SHIGSY

Legacy Member
Geen idee welke kutgroep er op dit moment ergens in Gent om 23:35 nog denkt met drums bezig te moeten zijn. In elk geval merçi... En ik woon al jaren in het centrum van Gent dus ben al het één en ander gewoon maar dit gaat er toch ver over. Enfin.

spray-bunny

Legacy Member
Temale zei:
Mjn ergernis van vandaag is Hussein Obama, nadat hij arabische konten gelikt heeft, deed hij het opnieuw in mother russia deze week. Ik vind het ziekelijk dat hij al zijn speeches begint met hoe groot het volk is van het land dat hij bezoekt en welke bekenden wetenschappers het land aan de wereld gegeven heeft.
Amerika, onze beschermer sinds eeuwen, our closest ally, is run by a populistic/opportunistic wussy. en ja ik ben kwaad :)
goeike:)

Moloch

Legacy Member
dagen die veel te kort zijn in de late shift, tis weeral ver 12u :sad:

SHIGSY zei:
Geen idee welke kutgroep er op dit moment ergens in Gent om 23:35 nog denkt met drums bezig te moeten zijn. In elk geval merçi... En ik woon al jaren in het centrum van Gent dus ben al het één en ander gewoon maar dit gaat er toch ver over. Enfin.

ze zijn mss aan het oefenen voor de feesten? :unsure: blijft irritant natuurlijk

Stabby

Legacy Member
Fuck, wat is iedereen op 2dehands en kapaza toch dom en ongeïnformeerd. Ik bied mijn Wii met 11 games aan (maar 3 maanden oud). Het zijn echter VC en WiiWare games (deze termen gebruik ik niet), maar ik geef wel een lijst met de namen van elke game. Ik krijg meteen tientallen boden. Dan leg ik heel de situatie uit, dat het gedownloade games zijn, dat het niet illegaal is, maar ze begrijpen er niets van en haken af. In plaats van ook maar EEN van die games te Googlen, riskeren ze een Wii te kopen met 11 kutspellen.

F*ck it, de volgende die interesse heeft hoeft niet meer te weten dat ze geen 11 schijfjes krijgen. Ze krijgen wat wordt aangeboden, het is dan maar hun fout dat ze niet de minste moeite doen zich te informeren. Mijn advertentie is niet eens misleidend, ik geef niet voor niets de naam van elke game die erbij zit.

Moet ik mij daarom schuldig voelen of heb ik gewoon gelijk? Ik vraag een normale prijs, namelijk €220. De Wii kost nieuw €250, de VC/WiiWare games €80, dus vraag ik twee derde van de nieuwprijs. Dat is toch normaal?

Carrion

Legacy Member
forumbot... moogt hier tegenwoordig toch niemeer al te veel plezier maken zonder al uw posts te zien verdwijnen hoor

Jonathan

Legacy Member
Het leeft niet, het was juist gelijk een klein puistje ofzo ( da geel zat aan de buitenkant, de rest, heel da wit stuk dus kwam er uit toen ik da probeerde weg te halen [ kdacht da da een teekje ofzo was eerst ] )

Jonathan

Legacy Member
Lospeed zei:
oe is da eruit gekomen ?? :P
EDIT: ge ebt et gezegd terwijl 'k aan het typen was :angry:
EDIT2: kwam er bloed uit ? :)

Nope, helemaal niks van bloed. That's what makes it weird ...

Dennoman

Legacy Member
Poenanie zei:
Het leeft niet, het was juist gelijk een klein puistje ofzo ( da geel zat aan de buitenkant, de rest, heel da wit stuk dus kwam er uit toen ik da probeerde weg te halen [ kdacht da da een teekje ofzo was eerst ] )
Een neet is een eitje hé, dat ziet ge niet leven tot het uitkomt.

'k Zou toch maar eens zien achter ne vlooienband ofzo.

Jonathan

Legacy Member
Dennoman zei:
Een neet is een eitje hé, dat ziet ge niet leven tot het uitkomt.

'k Zou toch maar eens zien achter ne vlooienband ofzo.

Ma kerel, ziet ge hoe groot da is ? Daar kunnen 10 vlooien in met gemak :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan