Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

freakykiller

Legacy Member
roekoe is wel marginaal, ken ook maten die da doen. Vanaf dat ze daar over praten bol ik het altijd af :p

Tha_nOn

Legacy Member
iamhollywood zei:
Een vriendin van ons mama had dringend een nieuw vervoermiddel nodig en ze had gevraagd of ze toevallig mijn brommertje niet verkochten. Aangezien ik in Leuven studeer werd het niet vaak meer gebruikt en vonden ze dat het wel weg mocht. Ma ik was enorm gehecht aan dat ding, heb er zelf geen foto meer van kunnen nemen of niets! Als ik er in stad zie rondrijden zeg ik nog altijd fier: mo ziet is wat een bieken! Was even slikken toen ik derstrak hoorde dat hij weg is..

En ze willen mij het geld niet geven omdat ze vrezen dat ik het ga uitgeven. Ma een auto kan ik mij sowieso het eerste jaar niet permitteren..

wat een belachelijke redenering? zij verkopen wel uw brommerke zonder het u zelfs maar te vragen maar gij moogt het geld niet hebben want ge moogt da geld niet uitgeven?
nut?

Bosvos

Legacy Member
Tha_nOn zei:
wat een belachelijke redenering? zij verkopen wel uw brommerke zonder het u zelfs maar te vragen maar gij moogt het geld niet hebben want ge moogt da geld niet uitgeven?
nut?

ik zou zo pissed zijn.

onlangs had ons ma de garage eens opgeruimd en iemand uit de buurt is vanalle oude rommel komen halen. Had ons ma toch wel niet mijn schone, dure voetbalzak weggegeven:eek: (omdat ik op dat moment een tijd niet voetbalde had ik die in de garage gelegd natuurlijk). Ik heb ze die zak toch laten terughalen:D

moraal van het verhaal: durf iets van mijn bezittingen aanraken zonder het te vragen en ik vermoord u :D
(Zo weet ons ma ook dat ik mijn kamer zelf kuis en het stof zelf afdoe. Dat mens slaagt erin bij elke kuisbeurt wel iets kapot te doen)

Arifiene

Legacy Member
Iemand zei:
Hoi arifiene, hoe waren de examens? ::

Hoi Iemand,
Best ok eigenlijk.
Bij jou?
hoofdschooier zei:
ik zou zo pissed zijn.

onlangs had ons ma de garage eens opgeruimd en iemand uit de buurt is vanalle oude rommel komen halen. Had ons ma toch wel niet mijn schone, dure voetbalzak weggegeven:eek: (omdat ik op dat moment een tijd niet voetbalde had ik die in de garage gelegd natuurlijk). Ik heb ze die zak toch laten terughalen:D

moraal van het verhaal: durf iets van mijn bezittingen aanraken zonder het te vragen en ik vermoord u :D
(Zo weet ons ma ook dat ik mijn kamer zelf kuis en het stof zelf afdoe. Dat mens slaagt erin bij elke kuisbeurt wel iets kapot te doen)
²
Ik mag anders niets zetten, want dan moet ze da opheffen bij t afstoffen :ironic:.
Dan doe ik het wel zelf.

Kowlier

Legacy Member
ah, das zo hatelijk. zeker in de examens. kom je terug op je kamer, en al je cursussen liggen overhoop...

Iemand

Legacy Member
Arifiene zei:
Hoi Iemand,
Best ok eigenlijk.
Bij jou?

²
Ik mag anders niets zetten, want dan moet ze da opheffen bij t afstoffen :ironic:.
Dan doe ik het wel zelf.
Best ok ook ::

9 voor eco, staats en privaat. Dus al bij al nog een te doen tweede zit

Dennoman

Legacy Member
hoofdschooier zei:
ik zou zo pissed zijn.

onlangs had ons ma de garage eens opgeruimd en iemand uit de buurt is vanalle oude rommel komen halen. Had ons ma toch wel niet mijn schone, dure voetbalzak weggegeven:eek: (omdat ik op dat moment een tijd niet voetbalde had ik die in de garage gelegd natuurlijk). Ik heb ze die zak toch laten terughalen:D

moraal van het verhaal: durf iets van mijn bezittingen aanraken zonder het te vragen en ik vermoord u :D
(Zo weet ons ma ook dat ik mijn kamer zelf kuis en het stof zelf afdoe. Dat mens slaagt erin bij elke kuisbeurt wel iets kapot te doen)
Een paar fundamentele wetten die voor alle moeders gelijk zijn:

1) Ze doen hun kindjes allemaal hun sokken op dezelfde manier aan, volledig opgerold en hoe ge het ook probeert in het latere leven, dat lukt u nooit zoals de mama het deed :p

2) Ze zwemmen allemaal hetzelfde (hun haar wordt miraculeus niet nat).

3) Ze doen altijd iets verloren of kapot als er gekuist wordt :p

Hier hou ik ook mijn hart vast als ons ma eens iets opruimt. Mijn laptop is al meerdere keren gecrasht omdat ons moeder als een bezetene eraan vaart met de stofzuiger en dergelijke :p

Dennoman

Legacy Member
Zedd Zorandar zei:
so not true XD

mijn mama kan ni zwemmen en heeft lichte watervrees (alsook vliegangst)
Jama ja, da gij een rare moeder hebt ontkracht mijn stelling ni :p

iamhollywood

Legacy Member
BaBsie zei:
OMG heiligschennis, uw vespa'ke verkopen :angry:
Kzou uw ouders eens een goe pak slaag geven! Hun redenering is er dan ook wel lichtjes over vind ik. Als ge het financieel nie te breed hebt voor een auto is da een pracht van een vervanging. Kweet ook waarom ik meer me mijne moto rij dan auto (verbruik alleen al!)

Mja ik kan thuis wel nog altijd mama haar wagen gebruiken, ma dan nog zijt ge soms afhankelijk van de beschikbaarheid van die wagen.. Achja straks komt de papa langs, is mee klappen, van dien krijg ik sneller iets gedaan:p.

Lospeed zei:
op wie zijn naam stond die brommer ? :unsure:
Arifiene zei:
Euh, ge weet toch dat dat wettelijk niet mag als dat ding op uw naam stond?

Denk dat die op hun naam stond, verzekering werd toch ook steeds op hun naam afgesloten. Had hem indertijd van hun gekregen, oorspronkelijk met de bedoeling dat ik daarmee dagelijks naar de les zou rijden. In het secundair was dat haalbaar, eens op unif niet meer.

pietje666 zei:
verkoopt hun auto aan uwzelf :p (voor een spotprijsje dan)

Ja ik zie het nog gebeuren dat ze binnenkort zeggen dat ik in de plaats mama haar twingo krijg. Ons mama zit al effe te zien voor een nieuwe wagen.

Tha_nOn zei:
wat een belachelijke redenering? zij verkopen wel uw brommerke zonder het u zelfs maar te vragen maar gij moogt het geld niet hebben want ge moogt da geld niet uitgeven?
nut?

Mijn ouders kunnen inderdaad niet redeneren:p.
Ons mama zei dat het vooral was omdat ik nu een gans appartement moet inrichten en ze wist dat ik dat geld waarsch in mijn meubels zou steken. Maar wat maakt da uit, of ik nu voor een wagen aan mijn spaargeld zit of voor meubels.. das aal hetzelfde!

Jonathan

Legacy Member
Mr.Anderson zei:
Tegen eind van de vakantie moet ik 2000 euro hebben. Dit wil ik zonder vakantiejob te doen.
Iemand tips? ^^

De enige makkelijk haalbare oplossing lijkt mij om u in het drugsmilieu te begeven en een paar weekendje te dealen in discotheken. Dat is natuurlijk niet legaal ofc ...



Mijn ergernis : Weer een intressant topic dat gesloten is zonder enige reden. Heb het gevoel dat men hier op het forum nog meer politieke correctheid beoefend dan op straat, tis echt te belachelijk voor woorden :)

Unkn0wn

Legacy Member
Vermoeidheid die maar niet wil verdwijnen :(.
Kben al 3 dagen op rij vroeg gaan slapen en heb lang uitgeslapen.

Argh.

D--Amo

Legacy Member
Xarius zei:
Vermoeidheid die maar niet wil verdwijnen :(.
Kben al 3 dagen op rij vroeg gaan slapen en heb lang uitgeslapen.

Argh.

Hier 'tzelfde.. Maar bij komt het van mijn pilletjes tegen hooikoorts enzo. Niks aan te doen :sad:

blackman

Legacy Member
Dennoman zei:
Een paar fundamentele wetten die voor alle moeders gelijk zijn:



2) Ze zwemmen allemaal hetzelfde (hun haar wordt miraculeus niet nat).

Wtf, bij ons moeder is da ook! :D
----------------
Mijn ergernis: nog steeds geen werk gevonden, ik ga me sebiet nog eens online overal online inschrijven.

En dan hetgene wat écht op mijn zenuwen werkt: mensen die geen zorg dragen voor andermans materiaal.
Vorige week is ons moeder er nog in geslaagd om waspoeder op mijn rollementen te kappen (gevolg: 20 euro kosten die ik zelf mocht betalen) en vandaag heeft mijn vader de hiel van mijn NIEUWE Vans naar de vaantjes geholpen...:angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan