Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
Dennoman zei:

Boehoe, ipv de 3 minuten normaal in het nieuws (is trouwens alleen op zondag & maandag tenzij het champions league is) is het nu is een paar minuten meer omda er grove fout is gemaakt da nie ieder weekend gemaakt word.

Tremium

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik had gehoopt dat ze met sporza er een apparte zender gingen mee maken, alle sporten. Wat een droom was dat geweest dat ik die zever van m'n TV kon bannen. Mooi niet :(

Hoe komt gij in hemelsnaam aan 40k posts? :D

Mijn ergernis: ik suck in zweedse kruiswoordraadels :sad:

denkimi

Legacy Member
Carrion zei:
Boehoe, ipv de 3 minuten normaal in het nieuws (is trouwens alleen op zondag & maandag tenzij het champions league is) is het nu is een paar minuten meer omda er grove fout is gemaakt da nie ieder weekend gemaakt word.

3 minuten in het nieuws voor een onbeduidend matchke zoals er iedere dag tienduizenden zijn in de wereld is enorm, de f1 die duizenden keren meer kijkers over heel de wereld haalt wordt hoogstens eens terzijde vermeld. en dan zwijgen we nog maar over de meeste andere sporten die nooit op tv komen omdat er perse nog een 17e voorronde van een of ander voetbaltoernooike waarin de belgen er toch direct uitliggen moet uitgezonden worden.

nee, als ge niet ziet dat voetbal (samen met wielrennen en tennis) extreem oververtegenwoordigd is op onze vlaamse tv-zenders zijt ge toch wel erg bijziend.

Klymaxx

Legacy Member
den-kimi zei:
3 minuten in het nieuws voor een onbeduidend matchke zoals er iedere dag tienduizenden zijn in de wereld is enorm, de f1 die duizenden keren meer kijkers over heel de wereld haalt wordt hoogstens eens terzijde vermeld. en dan zwijgen we nog maar over de meeste andere sporten die nooit op tv komen omdat er perse nog een 17e voorronde van een of ander voetbaltoernooike waarin de belgen er toch direct uitliggen moet uitgezonden worden.

nee, als ge niet ziet dat voetbal (samen met wielrennen en tennis) extreem oververtegenwoordigd is op onze vlaamse tv-zenders zijt ge toch wel erg bijziend.

Sporten zoals F1, basketbal, ijshockey, boksen, UFC, zo dingen zouden ze beter wat meer uitzenden ipv wat pottenstampers.

Saint

Legacy Member
Boek aan het lezen, zo ff 3 hoofdpersonages dood in 2 hoofdstukken :scream:.

Andere ergernis die al lang aansleept; mensen die hun muziek luid opzetten door heel de bus/trein.

ugh

Legacy Member
den-kimi zei:
3 minuten in het nieuws voor een onbeduidend matchke zoals er iedere dag tienduizenden zijn in de wereld is enorm, de f1 die duizenden keren meer kijkers over heel de wereld haalt wordt hoogstens eens terzijde vermeld. en dan zwijgen we nog maar over de meeste andere sporten die nooit op tv komen omdat er perse nog een 17e voorronde van een of ander voetbaltoernooike waarin de belgen er toch direct uitliggen moet uitgezonden worden.

nee, als ge niet ziet dat voetbal (samen met wielrennen en tennis) extreem oververtegenwoordigd is op onze vlaamse tv-zenders zijt ge toch wel erg bijziend.

Tuurlijk is dat niet oververtegenwoordigd. Hier in belgie zijn gewoon die sporten (voetbal wielrennen tennis) het populairst.
F1 haalt trouwens niet meer kijkcijfers dan voetbal over de wereld, maar zelfs moest het dat wel zijn maakt dat niets uit. Je moet een Belgische (Vlaamse) nieuwsuitzending niet veralgemenen over de hele wereld. MAar je doelpubliek (vlamingen) geven wat ze willen.

Zo kan je ook stellen dat die woningbrand met 10 doden in Kinshasa belangrijker is dan de verkeersovertreding met vluchtsmisdrijf van in Mol.

Dit neemt niet weg dat ik ook liever wat meer ijshockey, UFC of NFL zou willen zien (zijn sporten waar ik fan van ben). Meer het is naiëf om te verwachten dat men hier in vlaanderen dat zou geven bij het nieuws.
Dat houdt gewoon geen steek.

Vlaanderen is gewoon een uiterst beperkte regio. Andere landen met meer inwoners kunnen al wat kleinere dingen uitzenden ('minder populaire' sporten), want zelfs al hebben ze een relatief klein percentage kijkers, is dat nog genoeg om het winstgevend te maken.
Hier in Vlaanderen is dat gewoon niet te doen. Zend ijshockey uit en je hebt mss een paar duizend kijkers. Dat is gewoon te weinig.

maximvdb

Legacy Member
Het scholeke dat terug begint :( Terug om 7U die kut wekker :cry: Gedaan met uitslapen tot 12U :( Pfff

Klymaxx

Legacy Member
ugh zei:
Tuurlijk is dat niet oververtegenwoordigd. Hier in belgie zijn gewoon die sporten (voetbal wielrennen tennis) het populairst.
F1 haalt trouwens niet meer kijkcijfers dan voetbal over de wereld, maar zelfs moest het dat wel zijn maakt dat niets uit. Je moet een Belgische (Vlaamse) nieuwsuitzending niet veralgemenen over de hele wereld. MAar je doelpubliek (vlamingen) geven wat ze willen.

Zo kan je ook stellen dat die woningbrand met 10 doden in Kinshasa belangrijker is dan de verkeersovertreding met vluchtsmisdrijf van in Mol.

Dit neemt niet weg dat ik ook liever wat meer ijshockey, UFC of NFL zou willen zien (zijn sporten waar ik fan van ben). Meer het is naiëf om te verwachten dat men hier in vlaanderen dat zou geven bij het nieuws.
Dat houdt gewoon geen steek.

Vlaanderen is gewoon een uiterst beperkte regio. Andere landen met meer inwoners kunnen al wat kleinere dingen uitzenden ('minder populaire' sporten), want zelfs al hebben ze een relatief klein percentage kijkers, is dat nog genoeg om het winstgevend te maken.
Hier in Vlaanderen is dat gewoon niet te doen. Zend ijshockey uit en je hebt mss een paar duizend kijkers. Dat is gewoon te weinig.

Ijshockey is wel te zien maar betalend...USPN zender op Belgacom TV.

denkimi

Legacy Member
ns boy zei:
Of bv. sporten zoals rugby, zenden ze hier nooit uit :(.
op de engelse of franse zenders kunt ge dat regelmatig volgen.

ugh zei:
Tuurlijk is dat niet oververtegenwoordigd. Hier in belgie zijn gewoon die sporten (voetbal wielrennen tennis) het populairst.
F1 haalt trouwens niet meer kijkcijfers dan voetbal over de wereld, maar zelfs moest het dat wel zijn maakt dat niets uit. Je moet een Belgische (Vlaamse) nieuwsuitzending niet veralgemenen over de hele wereld. MAar je doelpubliek (vlamingen) geven wat ze willen.

Zo kan je ook stellen dat die woningbrand met 10 doden in Kinshasa belangrijker is dan de verkeersovertreding met vluchtsmisdrijf van in Mol.

Dit neemt niet weg dat ik ook liever wat meer ijshockey, UFC of NFL zou willen zien (zijn sporten waar ik fan van ben). Meer het is naiëf om te verwachten dat men hier in vlaanderen dat zou geven bij het nieuws.
Dat houdt gewoon geen steek.

Vlaanderen is gewoon een uiterst beperkte regio. Andere landen met meer inwoners kunnen al wat kleinere dingen uitzenden ('minder populaire' sporten), want zelfs al hebben ze een relatief klein percentage kijkers, is dat nog genoeg om het winstgevend te maken.
Hier in Vlaanderen is dat gewoon niet te doen. Zend ijshockey uit en je hebt mss een paar duizend kijkers. Dat is gewoon te weinig.
neenee, ge begrijpt het niet. ik heb er geen probleem mee dat ze voetbalmatchen uitzenden, ik heb er een probleem mee dat ze liever achteraf 3 uur over die match praten ipv een andere sport uit te zenden.

btw: la une en la deux slagen er wel in om meer sporten uit te zenden, voor een nog kleiner publiek dan de vrt.

Recipe4hate

Legacy Member
Mijn vriendin die binnen een week voor 4 maand naar Angers vertrekt voor Erasmus. Kga ze dan om de 7 weken ofzo zien, tenzij ik hopen geld neertel voor de thalys en tgv :(
Kga da toch doen, want 7 weken is te lang...

Carrion

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Mijn vriendin die binnen een week voor 4 maand naar Angers vertrekt voor Erasmus. Kga ze dan om de 7 weken ofzo zien, tenzij ik hopen geld neertel voor de thalys en tgv :(
Kga da toch doen, want 7 weken is te lang...

:hug:

Roald

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
schelden tegen den arbiter?
de komediant uithangen?
duikvluchten maken?
samen douchen?
wenen tegen de coach?
onze vrijdag & zaterdagavond op één verpesten?

the list goes on :crazy:

Dennoman zei:
:bow:

Meer voetballers tegen de vlakte met een been dat knakt als een tandenstoker pl0x
Tzal wel niet serieus zijn (hoop'k :p). Maar ge moet niet zo overdreven reageren omdat het u niet aanstaat waar over gepraat wordt he. Heel veel mannen praten nu eenmaal graag over sport en in Europa is voetbal zowat de meest beoefende en gekeken sport lijkt me... Jullie zijn een uitzondering! :p

Burrid

Legacy Member
Eindelijk, de kindertjes moeten weer naar school morgen.
Mijn vakantie begint volgende week.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan