YellinD
Legacy Member
DieselPower zei:Philippe Léonard: 'Wasilewski kreeg zijn verdiende loon' - Gva.be
Wat een idiote uitspraak, siiigh ik erger me er hard aan.
beste van heel dit is dat leonard zelf zo een smeerlapke was als wasyl...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DieselPower zei:Philippe Léonard: 'Wasilewski kreeg zijn verdiende loon' - Gva.be
Wat een idiote uitspraak, siiigh ik erger me er hard aan.
nonkel wulle zei:Wa een geschijt over dieje voetbal. Ik moet daar niet van weten verdikke!
Ergernis: Nen mens heeft dorst, gaat in de frigo kijken: een halve fles kiezige melk. GRMBL!

YellinD zei:beste van heel dit is dat leonard zelf zo een smeerlapke was als wasyl...
ComputerVISTA zei:Voetbal :')
ComputerVISTA zei:Ik had gehoopt dat ze met sporza er een apparte zender gingen mee maken, alle sporten. Wat een droom was dat geweest dat ik die zever van m'n TV kon bannen. Mooi niet![]()
Oldskooler zei:En dan zeggen ze nog, "niet voor gevoelige kijkers", 1 ms later zenden ze die beelden uit.
Alsof je nog enige kans zou hebben om weg te kijken.
En wat krijg je dan te zien ..., die splatters in Irak zijn wel een pak erger, en daar zeggen ze niks bij.

Carrion zei:Die splatters in Irak krijgen we de laatste 8-10 jaar op onze tv, dus niemand die nog iets heeft van![]()


boogje zei:Volgens mij heeft er iemand een dubbele open kuit-en scheenbeenbreuk opgelopen gisteren, maar ik heb er slechts iets vaags van gehoord.![]()

Bubbling Zombie zei:"boohoo, ze zenden iets uit da mij nie intresseert"
Carrion zei:'t is mss wel een zware breuk, ma ge kunt nie ontkennen dat 'm eindelijk iets of wat z'n verdiende loon gekregen heeft, hij is zonder twijfel een van de vuilste spelers in de competitie.