Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pilatus

Legacy Member
herexamen dat pas vrijdag is, veel tijd voor een examen is echt een hel, ga nog serieus moeten werken of ik kom er niet :s (vorige was vorige woensdag btw)
+ nog een week wachten voor op reis te vertrekken :(

Mugiwara

Legacy Member
Markeerstift zei:
Been there, don that. Ik word nu al misselijk als ik er nog maar aan terug denk. Man dat was gore boel.

same, i feel sick thinking about it again

Brick Top

Legacy Member
Dat onderzoek zelf, valt dat wat mee? Mij hebben ze wel verteld dat ik iets ga krijgen waardoor ik volledig stoned ga zijn, normaal ga ik niets van dat onderzoek merken.

En maar goed ook want dat wil ik liever niet al te bewust meemaken. :s

ozl

Legacy Member
Echt waar, stomme schijtzus. Met haar dwaas doen altijd. Komt ze hier boven gestormd, stampt planken van mijn oud bed omver (dat nog op de gang staat), recht op mijn maquettes dat ik voor school gemaakt heb. Al dat werk dat daar ingestoken is en dan die stomme geit, alles naar de kloten.

Dennoman

Legacy Member
Fuuuck, geraak echt niet in gang vandaag en zou echt nog een beetje moeten doorwerken om goed te zijn.

sw1ss

Legacy Member
Brick Top zei:
Dat onderzoek zelf, valt dat wat mee? Mij hebben ze wel verteld dat ik iets ga krijgen waardoor ik volledig stoned ga zijn, normaal ga ik niets van dat onderzoek merken.

En maar goed ook want dat wil ik liever niet al te bewust meemaken. :s

Ge gaat er niks meer van weten :)

ULTRAnumb

Legacy Member
toen ik skype zat kwam mijn ma zomaar binnen en begon ze over een vriendin da van die kraaltjes van haar sjaal in mijn bed had late ligge toen ze bij mij in bed lag

khad echt iet van WTF kzit ier wel me 5 maten (waaronder haar ex) op skype he! >_<

DBK

Legacy Member
Omnistalker zei:
toen ik skype zat kwam mijn ma zomaar binnen en begon ze over een vriendin da van die kraaltjes van haar sjaal in mijn bed had late ligge toen ze bij mij in bed lag

khad echt iet van WTF kzit ier wel me 5 maten (waaronder haar ex) op skype he! >_<
push 2 talk.

tynoesj

Legacy Member
Omnistalker zei:
kheb voice activation liever
das makkelijker

Dan moet ge niet neuten over voorvallen zoals deze hé :p

Ik haat mensen zonder push to talk, hoort ge alles wat bij hun gebeurt..

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Omnistalker zei:
toen ik skype zat kwam mijn ma zomaar binnen en begon ze over een vriendin da van die kraaltjes van haar sjaal in mijn bed had late ligge toen ze bij mij in bed lag

khad echt iet van WTF kzit ier wel me 5 maten (waaronder haar ex) op skype he! >_<

wacht wacht wacht!

Dus gij praat met u ma haar ex?

Cycloon

Legacy Member
Ik had vrijdagavond een afspraak bij de tandarts in het ziekenhuis, maar hij had gezegd dat het later zou kunnen worden omdat hij nog een operatie ervoor had. Hij ging wel bellen mocht het uitlopen, natuurlijk kon ik dit begrijpen dus no worries. Ik zat daar dus vrijdag, heb daar 45 minuten gewacht, ik dacht dat de operatie mss was uitgelopen, maar wel geen telefoon gehad. Uiteindelijk toch beslist om te vertrekken. Vandaag bel ik terug voor een nieuwe afspraak, hij had het blijkbaar gewoon "vergeten" dat ik vrijdag een afspraak had, precies of een dokter vergeet in zijn agenda te kijken :s Ik vind toch dat dokters wat meer respect mogen hebben voor hun patiënten :s

AssassiN

Legacy Member
Omnistalker zei:
toen ik skype zat kwam mijn ma zomaar binnen en begon ze over een vriendin da van die kraaltjes van haar sjaal in mijn bed had late ligge toen ze bij mij in bed lag

khad echt iet van WTF kzit ier wel me 5 maten (waaronder haar ex) op skype he! >_<

Microfoon bedekken met hand. Doe ik ook altijd als men ma of iemand anders binnenkomt of ik heb ook een mute knopje voor men microfoon op de kabel van men headset.

Is nogal moeilijk voor push-to-talk als je bezig zijt(gamen, typen, ...).

Mss. Slash

Legacy Member
stomme duiven die voor uwe auto komen vliegen en dan pluimen achterlaten op uwen auto
stomme beesten!

?therapy?

Legacy Member
Ik lag echt vredig te knorren in men bed vandaag. Mega zalige droom en dan opeens wakker geroepen worden om te komen eten. :sop: ffs, tging net tof worden :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan