PinkyNTheBrain
Legacy Member
freakykiller zei:Wakker gekomen met m'n handen in bloed en kussen onder bloedBloedneus in mijne slaap dus, nuja niet echt een ergernis, was eerder suprise !
en 2min later, surprise voor de mama zeker

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
freakykiller zei:Wakker gekomen met m'n handen in bloed en kussen onder bloedBloedneus in mijne slaap dus, nuja niet echt een ergernis, was eerder suprise !

PinkyNTheBrain zei:en 2min later, surprise voor de mama zeker![]()

freakykiller zei:Nah niemand thuis, gewoon naar beneden geweest en handen gewassen![]()
PinkyNTheBrain zei:

freakykiller zei:Bloodbath
Alleen vind ik het album met de zanger van Hypocrisy > albums met zanger van Opeth
) die live dvd met akerfeldt is anders wel 
Dennoman zei:Is er bij Death Metal verschil tussen zangers dan? :/
den ene heeft al wa langer haar hè, das stoerder 
freakykiller zei:Wakker gekomen met m'n handen in bloed en kussen onder bloedBloedneus in mijne slaap dus, nuja niet echt een ergernis, was eerder suprise !
Dennoman zei:Is er bij Death Metal verschil tussen zangers dan? :/

Stancke zei:Als je graag beft, dan smaakt kut met peren best wel nog lekker.
Is dat zoutoplossing?Brick Top zei:Ik heb straks om drie uur een darmonderzoek. En nu moet ik 3L van dat goor spul drinken om mijn darmen te 'spoelen'. Jezus Christus, dat begint echt naar kut met peren te smaken... Mannen, ziet dat ge nooit zever krijgt met uw darmen want dat spul is echt om van te spauwen, BAH!
Dennoman zei:Is dat zoutoplossing?

Nooit van gehoord, maar ik dacht dat gelijkaardige oplossingen ook gebruikt werden in ziekenhuizen om patiënten te laten braken, nee?Brick Top zei:Kleanprep: PEG -en elektrolietenoplossing gebruikt voor darmspoeling. Zegt u dat iets? Ik ken er niks van dus ik weet niet of dat een zoutoplossing is.
Het smaakt naar Vanille. In 't begint denkt ge nog van 'Ok, lekker is het niet maar ça va nog.'. Maar nu word ik al mottig van die geur alleen al.![]()


Dennoman zei:Nooit van gehoord, maar ik dacht dat gelijkaardige oplossingen ook gebruikt werden in ziekenhuizen om patiënten te laten braken, nee?
Dus in feite dient het om mottig van te worden![]()
ad:Brick Top zei:Ik heb straks om drie uur een darmonderzoek. En nu moet ik 3L van dat goor spul drinken om mijn darmen te 'spoelen'. Jezus Christus, dat begint echt naar kut met peren te smaken... Mannen, ziet dat ge nooit zever krijgt met uw darmen want dat spul is echt om van te spauwen, BAH!
Markeerstift zei:Been there, don that. Ik word nu al misselijk als ik er nog maar aan terug denk. Man dat was gore boel.

Mijn aangetrouwde nicht heeft ook Crohn. 't Is best een volwaardig leven, maar altijd dat gezeik met die gênante onderzoeken en dat dagenlang opgezwollen zijn door de cortisone wens je idd niemand toe.Brick Top zei:Bij mij moet het er langs den andere kant uit hé. Maar daarnet ook al wel kotskes moeten doen, echt mottig van dieje geur/smaak. De kans bestaat dat ik de ziekte van Crohn heb, daarmee dat onderzoek.
Ik 'hoop' dat het maar een allergie gaat zijn ofzo. Mijn tante heeft Crohn en als je ziet wat voor zever die daar al mee heeft gehad...ad: