Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
freakykiller zei:
Wakker gekomen met m'n handen in bloed en kussen onder bloed :unsure: Bloedneus in mijne slaap dus, nuja niet echt een ergernis, was eerder suprise !

en 2min later, surprise voor de mama zeker :p

PinkyNTheBrain

Legacy Member
freakykiller zei:
Bloodbath :drool:
Alleen vind ik het album met de zanger van Hypocrisy > albums met zanger van Opeth

ik vind alleen het laatste iets minder (zonder dan swäno :() die live dvd met akerfeldt is anders wel :love:



On topic: nog de enigste hier op kot met herexamens, rest is al weg -,-


Dennoman zei:
Is er bij Death Metal verschil tussen zangers dan? :/

:lol: den ene heeft al wa langer haar hè, das stoerder :unsure:

Stancke

Legacy Member
freakykiller zei:
Wakker gekomen met m'n handen in bloed en kussen onder bloed :unsure: Bloedneus in mijne slaap dus, nuja niet echt een ergernis, was eerder suprise !

Same here. Zaterdagmorgen opgestaan om 7u30, kruip uit m'n bed, draai mij om en baf, tegen de deur en direct bloedneus. M'n ma kon er niet mee lachen want de dag ervoor had ze nog maar net de vloer gekuist >_>

Brick Top

Legacy Member
Ik heb straks om drie uur een darmonderzoek. En nu moet ik 3L van dat goor spul drinken om mijn darmen te 'spoelen'. Jezus Christus, dat begint echt naar kut met peren te smaken... Mannen, ziet dat ge nooit zever krijgt met uw darmen want dat spul is echt om van te spauwen, BAH!

Dennoman

Legacy Member
Brick Top zei:
Ik heb straks om drie uur een darmonderzoek. En nu moet ik 3L van dat goor spul drinken om mijn darmen te 'spoelen'. Jezus Christus, dat begint echt naar kut met peren te smaken... Mannen, ziet dat ge nooit zever krijgt met uw darmen want dat spul is echt om van te spauwen, BAH!
Is dat zoutoplossing?

Brick Top

Legacy Member
Dennoman zei:
Is dat zoutoplossing?

Kleanprep: PEG -en elektrolietenoplossing gebruikt voor darmspoeling. Zegt u dat iets? Ik ken er niks van dus ik weet niet of dat een zoutoplossing is.

Het smaakt naar Vanille. In 't begint denkt ge nog van 'Ok, lekker is het niet maar ça va nog.'. Maar nu word ik al mottig van die geur alleen al. :puke:

Dennoman

Legacy Member
Brick Top zei:
Kleanprep: PEG -en elektrolietenoplossing gebruikt voor darmspoeling. Zegt u dat iets? Ik ken er niks van dus ik weet niet of dat een zoutoplossing is.

Het smaakt naar Vanille. In 't begint denkt ge nog van 'Ok, lekker is het niet maar ça va nog.'. Maar nu word ik al mottig van die geur alleen al. :puke:
Nooit van gehoord, maar ik dacht dat gelijkaardige oplossingen ook gebruikt werden in ziekenhuizen om patiënten te laten braken, nee? :p

Dus in feite dient het om mottig van te worden :p

Brick Top

Legacy Member
Dennoman zei:
Nooit van gehoord, maar ik dacht dat gelijkaardige oplossingen ook gebruikt werden in ziekenhuizen om patiënten te laten braken, nee? :p

Dus in feite dient het om mottig van te worden :p

Bij mij moet het er langs den andere kant uit hé. Maar daarnet ook al wel kotskes moeten doen, echt mottig van dieje geur/smaak. De kans bestaat dat ik de ziekte van Crohn heb, daarmee dat onderzoek.

Ik 'hoop' dat het maar een allergie gaat zijn ofzo. Mijn tante heeft Crohn en als je ziet wat voor zever die daar al mee heeft gehad... :sad:

sw1ss

Legacy Member
Brick Top zei:
Ik heb straks om drie uur een darmonderzoek. En nu moet ik 3L van dat goor spul drinken om mijn darmen te 'spoelen'. Jezus Christus, dat begint echt naar kut met peren te smaken... Mannen, ziet dat ge nooit zever krijgt met uw darmen want dat spul is echt om van te spauwen, BAH!

Been there, don that. Ik word nu al misselijk als ik er nog maar aan terug denk. Man dat was gore boel.

Brick Top

Legacy Member
Markeerstift zei:
Been there, don that. Ik word nu al misselijk als ik er nog maar aan terug denk. Man dat was gore boel.

Ik zal wat opzij zetten en opsturen met de post?! :p

Ja, hier kan ik er nog mee lachen maar 't is echt niet zo plezierig neen.

Dennoman

Legacy Member
Brick Top zei:
Bij mij moet het er langs den andere kant uit hé. Maar daarnet ook al wel kotskes moeten doen, echt mottig van dieje geur/smaak. De kans bestaat dat ik de ziekte van Crohn heb, daarmee dat onderzoek.

Ik 'hoop' dat het maar een allergie gaat zijn ofzo. Mijn tante heeft Crohn en als je ziet wat voor zever die daar al mee heeft gehad... :sad:
Mijn aangetrouwde nicht heeft ook Crohn. 't Is best een volwaardig leven, maar altijd dat gezeik met die gênante onderzoeken en dat dagenlang opgezwollen zijn door de cortisone wens je idd niemand toe.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan