Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blackened

Legacy Member
den-kimi zei:
als ze elk met 25 a 30 per uur sprinten dan naderen ze elkaar met 50 a 60 per uur :p



dat doet hij toch? hij komt alleen niet ver genoeg neer.

gelooft ge nu echt dat hij bij zichzelf denkt van :"hé, laat ik hier eens een rode kaart pakken door expres op die man zijn been te gaan staan"?

Als ge zelf voetbal speelt,.. dan snapt ge wel wat Witsel wou doen. :)
En nee, ik ben geen RSCA supporter. Alleen zijn de gevolgen voor Wasyl en Witsel erger dan gedacht...

EternalSilence

Legacy Member
een vriendin die niet antwoord op sms'sjes, maar heeft blijkbaar wel tijd om met een gast dat ik niet kan uitstaan op stap te gaan.
:sop:

Dennoman

Legacy Member
Ble$$ed^ zei:
hond moeten laten inslapen :'(:'(:'(:'(:'(
Sucks man, RIP. Hier is 't van mei geleden.
Dude87 zei:
een accident gehad me de camionet door het vlastreffen :doh:
Ik vroeg me al af wanneer gij nog eens een accident zou krijgen, 't is alweer een paar maand geleden.

YellinD

Legacy Member
alle mensen die de actie van Witsel willen goedspreken...

bij de amateurs zou dat 1 a 2 jaar schorsing zijn, en een pv aan u been hebben voor opzettelijke slagen en verwondingen

Voor Witsel: ik gok op 8 a 10 weken en hij staat weer klaar voor de volgende aanslag (dit was nr3 op een paar maanden tijd, eind vorig seizoen heeft hij bij Standard en de rode duivels nog al zo een speciallekes uitgehaald...) om maar te zeggen dat dit zeker niet per ongeluk is, het escaleert gewoon bij die jongen, ipv dat hij eruit leert. Levenslang schorsen! dat hij gaat ping pongen of zo
of in provinciale voetballen... of beter nog, de liefhebbers, daar ziet ge dit soort acties ook

|FuRiouS|

Legacy Member
The mental picture van Wasil zen been
en idd, al die voetbalzever, tgaat weer heel den tijd erover gaan bij... alles :x

dev!lke

Legacy Member
|FuRiouS| zei:
The mental picture van Wasil zen been
en idd, al die voetbalzever, tgaat weer heel den tijd erover gaan bij... alles :x

kga er gewoon over zwijgen want, kzen da echt ni goe van. (ni op u bedoeld he :))
kben echt zwaar teleurgesteld in beide, zelfs in den trainer!

PinkyNTheBrain

Legacy Member
dev!lke zei:
kben echt zwaar teleurgesteld in beide, zelfs in den trainer!

wa eeft die misdaan mss?

Ik volg voetbal nie echt, ma kheb de beelden wel op tv gezien, :puke:

dev!lke

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
wa eeft die misdaan mss?

Ik volg voetbal nie echt, ma kheb de beelden wel op tv gezien, :puke:

den trainer, na de match in het interview, ze vroegen "we kunnen u de beelden laten zien" en em zei "ik zal zelf wel kijken wanneer ik het wil en niet wanneer jullie het willen".

En daarvoor had hij Witsel zitten verdedigen etc. Ge moogt uw spelers verdedigen, akkoord, ma der is een grens. En als ge ze verdedigt, bekijkt dan aub eerst de beelden.

Witsel deed de moeite ni om te springen en ging met zijn rechter been naar het been van Wasyl en zijn linkerbeen bleef op de grond. Gewoon die kerel zijn attitude steekt mij tegen ...

Dennoman

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Die zijn reactie. Sorry kon er nu niet bepaald af.
Precies of hij moet zich verontschuldigen voor een fout van zijn speler? :/

Swat, ik geniet hier met volle teugen van hoor. Hoe meer er op hun bakkes gaan, hoe liever :)

freakykiller

Legacy Member
Wakker gekomen met m'n handen in bloed en kussen onder bloed :unsure: Bloedneus in mijne slaap dus, nuja niet echt een ergernis, was eerder suprise !

_ns_

Legacy Member
Dennoman zei:
Precies of hij moet zich verontschuldigen voor een fout van zijn speler? :/

Swat, ik geniet hier met volle teugen van hoor. Hoe meer er op hun bakkes gaan, hoe liever :)

Hehe :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan