Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rubinioke zei:
Carrion zei:Werd eens tijd dat die Wasylewski eens een paar maand van de velden verdween
Lospeed zei:... wat is dat nu voor iets, wasyl kreeg voor z'n fouten kaarten hoor, moet je daarom iemand voor maanden van het veld tacklen...
Pred zei:mijne pa die daarjuist met zijn zatte botten gevallen is met de fiets, m'n ma is er nu mee naar de spoed. joenges toch

Idd... erg voor die kerel, ma da was toch allesbehalve opzettelijk ze...den-kimi zei:
Dunno of ge zelf voetbalt/hebt gevoetbald, maar iedere speler weet toch dat als je met een gestrekt been naar been trapt met je voet je iemand ongelofelijk veel pijn doet... Als hij gewoon naar die bal loopt zet hij zijn voet compleet anders, want hij springt half naar die bal dus hij kan de bal niet verder meenemen en Wasyl voorbij lopen. Duidelijk wel dus de bedoeling de man te raken hoor..?therapy? zei:Idd... erg voor die kerel, ma da was toch allesbehalve opzettelijk ze...
Kr|stof zei:ge kunt ook terug naar huis gaan met uw -komt ie- fiets

Xboxdude zei:Dunno of ge zelf voetbalt/hebt gevoetbald, maar iedere speler weet toch dat als je met een gestrekt been naar been trapt met je voet je iemand ongelofelijk veel pijn doet... Als hij gewoon naar die bal loopt zet hij zijn voet compleet anders, want hij springt half naar die bal dus hij kan de bal niet verder meenemen en Wasyl voorbij lopen. Duidelijk wel dus de bedoeling de man te raken hoor..

Xboxdude zei:Dunno of ge zelf voetbalt/hebt gevoetbald, maar iedere speler weet toch dat als je met een gestrekt been naar been trapt met je voet je iemand ongelofelijk veel pijn doet... Als hij gewoon naar die bal loopt zet hij zijn voet compleet anders, want hij springt half naar die bal dus hij kan de bal niet verder meenemen en Wasyl voorbij lopen. Duidelijk wel dus de bedoeling de man te raken hoor..