Iemand
Legacy Member
Dju, dan heb ik iets fouts gelezen ivm mbt een omzendbriefArifiene zei:6 maand ja, maar in praktijk zelfs soms pas vanaf een jaar.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dju, dan heb ik iets fouts gelezen ivm mbt een omzendbriefArifiene zei:6 maand ja, maar in praktijk zelfs soms pas vanaf een jaar.

Iemand zei:Dju, dan heb ik iets fouts gelezen ivm mbt een omzendbrief![]()
.Ik strafrecht dacht ik ^^ Dacht dat men eerst opteerde voor elektronisch toezicht enz en dan pas celstraffenArifiene zei:Tzou kunnen dat het dit jaar veranderd is, maar zo heb ik t toch geleerd in strafvordering vorig jaar.
Nou, jij hoort alleszins bij de slimsten van de klas.Iemand zei:Wow, wacht.
Jij negeert nooit een voorrangsregel? Dus vanaf nu bij elke voorrangsregel die jij negeert 3 maand voor jou!
Serieus, uw kortzichtigheid :')
Die man heeft ook niet met opzet die kinderen gedood hé, of komt dat niet in je op?

Arifiene zei:6 maand ja, maar in praktijk zelfs soms pas vanaf een jaar.
Wist ik zonder jou ook al, toch bedankt.Parnakra zei:Nou, jij hoort alleszins bij de slimsten van de klas.![]()

Iemand zei:Wow, wacht.
Jij negeert nooit een voorrangsregel? Dus vanaf nu bij elke voorrangsregel die jij negeert 3 maand voor jou!
Serieus, uw kortzichtigheid :')
Die man heeft ook niet met opzet die kinderen gedood hé, of komt dat niet in je op?
3 jaar dacht ik
Natuurlijk niet maar ik vind het ook niet kunnen om de ouders voor het gerecht te dagen alsof het lijkt dat het hun schuld is dat hun kinderen dood zijn.terwijl hij zelf in de fout was.Zijn advocaat zal dat natuurlijk wel aangeraden hebben.Die man heeft ook niet met opzet die kinderen gedood hé, of komt dat niet in je op?
Satan's ass zei:Soms???
Lol, in de praktijk worden (door de overbevolking in onze gevangenissen) straffen minder dan DRIE jaar gewoonweg niet meer uitgevoerd wegens plaatsgebrek... men stuurt je simpelweg naar huis terug.
Vandaar dat sommige rechters zelfs al straffen beginnen uitspreken in de trend van 3 jaar + 1 dag in sommige zaken, om zo de zekerheid te hebben dat de veroordeelde eindelijk eens echt opgesloten wordt.
spray-bunny zei:Mijn broer is uitgeweest en heeft hier blijkbaar een wc ondergekotst (er hangt zowat overal kots, behalve in't wc).

1. Ok, ik ook nietcram zei:1. om eerlijk te zijn nee ik negeer dat nooit.
2.Door zijn stomme fout heeft hij wel 2 dode kinderen op zijn geweten.
Erg voor die man maar nog erger voor die ouders.
Natuurlijk niet maar ik vind het ook niet kunnen om de ouders voor het gerecht te dagen alsof het lijkt dat het hun schuld is dat hun kinderen dood zijn.terwijl hij zelf in de fout was.Zijn advocaat zal dat natuurlijk wel aangeraden hebben.
En tja mijn reactie was misschien fel overdreven,want hoe zwaarder de straf men hem ook geeft,de kinderen komen er niet mee terug.

ad:
gizmo_1987 zei:m'n ex die meedoet in een spotje van joe fm![]()
ad:
YouTube - De Hitarchief Top 2000
Die in het paars in het begin![]()