Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arifiene

Legacy Member
Iemand zei:
Dju, dan heb ik iets fouts gelezen ivm mbt een omzendbrief :(

Tzou kunnen dat het dit jaar veranderd is, maar zo heb ik t toch geleerd in strafvordering vorig jaar :p.

Iemand

Legacy Member
Arifiene zei:
Tzou kunnen dat het dit jaar veranderd is, maar zo heb ik t toch geleerd in strafvordering vorig jaar :p.
Ik strafrecht dacht ik ^^ Dacht dat men eerst opteerde voor elektronisch toezicht enz en dan pas celstraffen

SweetEmmaRose

Legacy Member
Kga die inttrumente van die muzikante int straat sebiet afpakke en op de grond smijte want die zijn FUCKING IRRITANT EN IK MOET LERE. Hierachter is een plein, doet da daar gvd, of nog beter STERF

Parnakra

Legacy Member
Iemand zei:
Wow, wacht.

Jij negeert nooit een voorrangsregel? Dus vanaf nu bij elke voorrangsregel die jij negeert 3 maand voor jou!

Serieus, uw kortzichtigheid :')

Die man heeft ook niet met opzet die kinderen gedood hé, of komt dat niet in je op?
Nou, jij hoort alleszins bij de slimsten van de klas. :)

Duc

Legacy Member
Arifiene zei:
6 maand ja, maar in praktijk zelfs soms pas vanaf een jaar.

Soms???

Lol, in de praktijk worden (door de overbevolking in onze gevangenissen) straffen minder dan DRIE jaar gewoonweg niet meer uitgevoerd wegens plaatsgebrek... men stuurt je simpelweg naar huis terug.

Vandaar dat sommige rechters zelfs al straffen beginnen uitspreken in de trend van 3 jaar + 1 dag in sommige zaken, om zo de zekerheid te hebben dat de veroordeelde eindelijk eens echt opgesloten wordt.

cram

Legacy Member
Iemand zei:
Wow, wacht.

Jij negeert nooit een voorrangsregel? Dus vanaf nu bij elke voorrangsregel die jij negeert 3 maand voor jou!

Serieus, uw kortzichtigheid :')

Die man heeft ook niet met opzet die kinderen gedood hé, of komt dat niet in je op?



3 jaar dacht ik

1. om eerlijk te zijn nee ik negeer dat nooit.
2.Door zijn stomme fout heeft hij wel 2 dode kinderen op zijn geweten.
Erg voor die man maar nog erger voor die ouders.
Die man heeft ook niet met opzet die kinderen gedood hé, of komt dat niet in je op?
Natuurlijk niet maar ik vind het ook niet kunnen om de ouders voor het gerecht te dagen alsof het lijkt dat het hun schuld is dat hun kinderen dood zijn.terwijl hij zelf in de fout was.Zijn advocaat zal dat natuurlijk wel aangeraden hebben.
En tja mijn reactie was misschien fel overdreven,want hoe zwaarder de straf men hem ook geeft,de kinderen komen er niet mee terug.

spray-bunny

Legacy Member
Mijn broer is uitgeweest en heeft hier blijkbaar een wc ondergekotst (er hangt zowat overal kots, behalve in't wc).

Arifiene

Legacy Member
Satan's ass zei:
Soms???

Lol, in de praktijk worden (door de overbevolking in onze gevangenissen) straffen minder dan DRIE jaar gewoonweg niet meer uitgevoerd wegens plaatsgebrek... men stuurt je simpelweg naar huis terug.

Vandaar dat sommige rechters zelfs al straffen beginnen uitspreken in de trend van 3 jaar + 1 dag in sommige zaken, om zo de zekerheid te hebben dat de veroordeelde eindelijk eens echt opgesloten wordt.

Zeker niet altijd, en dat vooral in gevallen van recidivisme.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
spray-bunny zei:
Mijn broer is uitgeweest en heeft hier blijkbaar een wc ondergekotst (er hangt zowat overal kots, behalve in't wc).

so he pulled a spraybunny :woohoo:

Iemand

Legacy Member
cram zei:
1. om eerlijk te zijn nee ik negeer dat nooit.
2.Door zijn stomme fout heeft hij wel 2 dode kinderen op zijn geweten.
Erg voor die man maar nog erger voor die ouders.

Natuurlijk niet maar ik vind het ook niet kunnen om de ouders voor het gerecht te dagen alsof het lijkt dat het hun schuld is dat hun kinderen dood zijn.terwijl hij zelf in de fout was.Zijn advocaat zal dat natuurlijk wel aangeraden hebben.
En tja mijn reactie was misschien fel overdreven,want hoe zwaarder de straf men hem ook geeft,de kinderen komen er niet mee terug.
1. Ok, ik ook niet :)
2. Nog erger voor die kinderen zelf.

3. Dat zonder hem die kindjes niet dood zouden geweest zijn daar ben ik met je akkoord. Echter is het wel van belang of de kinderen vastgegespt zaten of niet.

Zo kan je iemand aanrijden langs achter met een baby in de koffer die dan evt overlijdt. Anders was er enkel blikschade en nu een kind dood. M.i. is de fout van de ouders dan groter dan van de persoon die de wagen aanreed.

Het is niet compleet hetzelfde, maar ik ga ervan uit dat je wel genoeg verstand hebt om mijn punt te zien.

EternalSilence

Legacy Member
Mensen die het te druk hebben en geen afspraken kunnen nakomen, zodat ik mijn regeling overhoop moet smijten om alsnog te kunnen afspreken. :sop:

_ns_

Legacy Member
MediaMonkey stopt hier om de 4 liekes met kopiëren AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan