Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gevers

Legacy Member
Dennoman zei:
Nee, ge wordt 13 in 't eerste normaal en 12 in 't zesde leerjaar, want dan doet ge uw plechtige communie of feest van de twaalfjarigen :unsure:

En wa als ge nu jarid bent tussen de maanden september-december? Ge moet me "echte jaren" tellen en nie me schooljaren

PinkyNTheBrain

Legacy Member
lol ik ben eruit nu :D hoe belachelijk, en nu ga ik iets anders doen >_<

FK wordt gwn 18 in oktober/november/december als em aan unief begint... voila :woohoo:




fok ik ben slim :unsure:

freakykiller

Legacy Member
Dennoman zei:
Nee, ge wordt 13 in 't eerste normaal en 12 in 't zesde leerjaar, want dan doet ge uw plechtige communie of feest van de twaalfjarigen :unsure:

Ik was 11 in het 1ste middelbaar tot 9 december :unsure:

Dennoman

Legacy Member
ROIGHT! :p

Ik ben inderdaad later met school begonnen dan normaal (ik was de oudste van de klas in de kleuterklas altijd, maar dan in maanden) omdat ik in januari geboren ben. Daarna heb ik een jaar overgeslagen en werd ik de jongste omdat ik nog na die mensen verjaarde die nog na september verjaarden.

In orde :p

Jessed

Legacy Member
Ik snap jullie probleem niet.

Ik ben ook nog maar 15 en ga (al) naar het 5de, terwijl de meesten al 16 zijn als ze naar et 5de jaar gaan ;)

Ik verjaar dan ook nog dit jaar (december)

Mathelas

Legacy Member
128MB zei:
TWORD NE KEER SPANNEND IN DE F1 IN ONS EIGEN LANDJE EN ZIT GANS DE FAMILIE HIER MET HUN PEUTERS

FACK

KIEST MISSCHIEN EEN SLECHTER MOMENT???? KAN MEN EIGEN NOG NIE ES HOREN DENKEN ZOVEEL LAWAAI DUS SORRY VOOR DE CAPS

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH

Kindjes zijn lame...

EnnY

Legacy Member
jessed zei:
Nee, hij bedoelt dat 3 maanden cel veel te lang is voor maar 1 persoon te doden :unsure:

3maanden straf voor iemand opzettelijk doden, dat is niet lang nee.
3maanden straf voor een ongeluk met doden als gevolg, genoeg + geldboete dan ook.

Al is het niet echt verstandig om die ouders aan te klagen dat hun kinderstoeltjes niet goed vastzaten.
Maar de 2 kinderen werden uit de auto geslingerd > Wtf , da gebeurd normaal toch niet als ge uw gordel omhebt

Rage

Legacy Member
Het nut van die celstraf ontgaat mij? Het is niet alsof die kerel een misdadiger is die terug op het rechte pad moet geraken? Ik denk dat die kerel zijn leven ook om zeep is, hoe moet ge u niet voelen als ge 2 kinderen hebt gedood ?

Dennoman

Legacy Member
EnnY zei:
3maanden straf voor iemand opzettelijk doden, dat is niet lang nee.
3maanden straf voor een ongeluk met doden als gevolg, genoeg + geldboete dan ook.

Al is het niet echt verstandig om die ouders aan te klagen dat hun kinderstoeltjes niet goed vastzaten.
Maar de 2 kinderen werden uit de auto geslingerd > Wtf , da gebeurd normaal toch niet als ge uw gordel omhebt
Logical connection made :p
Minimum Rage zei:
Het nut van die celstraf ontgaat mij? Het is niet alsof die kerel een misdadiger is die terug op het rechte pad moet geraken? Ik denk dat die kerel zijn leven ook om zeep is, hoe moet ge u niet voelen als ge 2 kinderen hebt gedood ?
Hij mag dan wel geen misdadiger zijn, maar is wel een gevaar op de weg. Ergens mis ik hier ook één van de essentiële criteria om iemand in het gevang te steken (namelijk het element straf en rehabilitatie), maar 't is waarschijnlijk een keuze geweest tussen drie maanden bak of een astronomisch hoge schadevergoeding die hij nooit zou kunnen betalen. In dat geval is die drie maanden bak nog "the lesser of two evils".

Edit: betekent "met uitstel" nu drie maanden voorwaardelijk of is het effectief met ingang van latere datum?

sw1ss

Legacy Member
De sloten binnenin het kinderstoeltje waren naar het schijnt doorgesleten waardoor het slot is losgegaan bij een botsing.

Iemand

Legacy Member

Berd

Legacy Member
vriendin: "ik heb deze morgend over uw tas van't werk gereden, wat zit daar in?"

ik: 'mijn laptop' :sop:

Het ding is gelukkig redelijk stevig en start blijkbaar nog normaal op. De tas is wel kapot.:sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan