Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dennoman zei:Nee, ge wordt 13 in 't eerste normaal en 12 in 't zesde leerjaar, want dan doet ge uw plechtige communie of feest van de twaalfjarigen![]()
Dennoman zei:Nee, ge wordt 13 in 't eerste normaal en 12 in 't zesde leerjaar, want dan doet ge uw plechtige communie of feest van de twaalfjarigen![]()



128MB zei:TWORD NE KEER SPANNEND IN DE F1 IN ONS EIGEN LANDJE EN ZIT GANS DE FAMILIE HIER MET HUN PEUTERS
FACK
KIEST MISSCHIEN EEN SLECHTER MOMENT???? KAN MEN EIGEN NOG NIE ES HOREN DENKEN ZOVEEL LAWAAI DUS SORRY VOOR DE CAPS
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Niet hard genoeg of wat bedoel je?cram zei:deredactie.be: Drie maanden cel voor dodelijk ongeluk
Wat een straf.:ironic:
EnnY zei:Niet hard genoeg of wat bedoel je?

jessed zei:Nee, hij bedoelt dat 3 maanden cel veel te lang is voor maar 1 persoon te doden![]()
Logical connection madeEnnY zei:3maanden straf voor iemand opzettelijk doden, dat is niet lang nee.
3maanden straf voor een ongeluk met doden als gevolg, genoeg + geldboete dan ook.
Al is het niet echt verstandig om die ouders aan te klagen dat hun kinderstoeltjes niet goed vastzaten.
Maar de 2 kinderen werden uit de auto geslingerd > Wtf , da gebeurd normaal toch niet als ge uw gordel omhebt

Hij mag dan wel geen misdadiger zijn, maar is wel een gevaar op de weg. Ergens mis ik hier ook één van de essentiële criteria om iemand in het gevang te steken (namelijk het element straf en rehabilitatie), maar 't is waarschijnlijk een keuze geweest tussen drie maanden bak of een astronomisch hoge schadevergoeding die hij nooit zou kunnen betalen. In dat geval is die drie maanden bak nog "the lesser of two evils".Minimum Rage zei:Het nut van die celstraf ontgaat mij? Het is niet alsof die kerel een misdadiger is die terug op het rechte pad moet geraken? Ik denk dat die kerel zijn leven ook om zeep is, hoe moet ge u niet voelen als ge 2 kinderen hebt gedood ?
Wow, wacht.cram zei:deredactie.be: Drie maanden cel voor dodelijk ongeluk
Wat een straf.:ironic:
Dillyracer zei:Wordt een celstraf niet pas uitgevoerd als ze minstens 6 maanden is?
Dillyracer zei:Wordt een celstraf niet pas uitgevoerd als ze minstens 6 maanden is?