Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TWORD NE KEER SPANNEND IN DE F1 IN ONS EIGEN LANDJE EN ZIT GANS DE FAMILIE HIER MET HUN PEUTERSnight ghost 128 zei:Ik versta u niet! Ge moet luider roepen!
: DMad.Villain zei:reported
128MB zei:: D
man ma echt kunde u voorstellen, kzit superspannend voor de tv zit der constant ne kleine in u oren te schreeuwen
128MB zei:: D
man ma echt kunde u voorstellen, kzit superspannend voor de tv zit der constant ne kleine in u oren te schreeuwen
Minimum Rage zei:heel simpel, zeg tegen die kleine dat als die nie zwijgt dat zijn mama en sinterklaas dood gaan.

PinkyNTheBrain zei:Sommige kindjes kunnen er gewoon niet mee om. 15-16 jarigen doen da puur om stoer te doen, da merkt ge duidelijk genoeg(maakt het nie minder marginaal ofzo, miss zelfs meer
). Ma als ge bv. in Leuven rondloopt komt ge er ook 100'en zatlappen tegen die nog steeds hun limiet niet kennen of willen kennen en da vind ik zelfs nog zieliger... Iedereen drinkt wel eens een pint teveel, ik zelf ook
, ma omda elk week te doen :/ en het dan cool vinden da ge nie naar de les kunt of niemeer weet wa ge uitgezet hebt. Nee dank u
Troj zei:Dat idee dat alcohol "stoer" is leeft dan ook enkel bij debielen. En dan bedoel ik echt stoer, dus dat het een prestatie is an sich om u strontzat te zuipen. Ik ben van tijd ook eens zat, maar ik ken mijn grens en drink niet puur om te drinken of om welke andere reden dan dat ik wat ik dan drink lekker vind. Ik ben quasi elke week eens bob en amuseer mij dan ook onverminderd.
puni zei:Hey mr. blackout. ;p

Ik wist het.Troj zei:Eén keer gebeurd, gij hebt mij zat gevoerd om daarna bij mij in bed te kunnen kruipen.
Gij legt dingen bloot, ik ook ze puni!
OT: Nog altijd iets helemaal anders dan u bewust lam zuipen!
