Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ng

Legacy Member
Men straat is geblokkeerd omdat de één of andere lul met zen visbokaal niet doorheeft dat je maar aan één kant mag parkeren.

128MB

Legacy Member
TWORD NE KEER SPANNEND IN DE F1 IN ONS EIGEN LANDJE EN ZIT GANS DE FAMILIE HIER MET HUN PEUTERS

FACK

KIEST MISSCHIEN EEN SLECHTER MOMENT???? KAN MEN EIGEN NOG NIE ES HOREN DENKEN ZOVEEL LAWAAI DUS SORRY VOOR DE CAPS

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH

128MB

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Ik versta u niet! Ge moet luider roepen!
TWORD NE KEER SPANNEND IN DE F1 IN ONS EIGEN LANDJE EN ZIT GANS DE FAMILIE HIER MET HUN PEUTERS

FACK

KIEST MISSCHIEN EEN SLECHTER MOMENT???? KAN MEN EIGEN NOG NIE ES HOREN DENKEN ZOVEEL LAWAAI DUS SORRY VOOR DE CAPS

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH

Rage

Legacy Member
128MB zei:
: D

man ma echt kunde u voorstellen, kzit superspannend voor de tv zit der constant ne kleine in u oren te schreeuwen

heel simpel, zeg tegen die kleine dat als die nie zwijgt dat zijn mama en sinterklaas dood gaan.

freakykiller

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Sommige kindjes kunnen er gewoon niet mee om. 15-16 jarigen doen da puur om stoer te doen, da merkt ge duidelijk genoeg :p (maakt het nie minder marginaal ofzo, miss zelfs meer :unsure:). Ma als ge bv. in Leuven rondloopt komt ge er ook 100'en zatlappen tegen die nog steeds hun limiet niet kennen of willen kennen en da vind ik zelfs nog zieliger... Iedereen drinkt wel eens een pint teveel, ik zelf ook :p, ma omda elk week te doen :/ en het dan cool vinden da ge nie naar de les kunt of niemeer weet wa ge uitgezet hebt. Nee dank u

Omdat ik 16 ben drink ik alleen alcohol om stoer te doen ?
Go Go veralgemening, whoopii




:ironic:

puni

Legacy Member
Troj zei:
Dat idee dat alcohol "stoer" is leeft dan ook enkel bij debielen. En dan bedoel ik echt stoer, dus dat het een prestatie is an sich om u strontzat te zuipen. Ik ben van tijd ook eens zat, maar ik ken mijn grens en drink niet puur om te drinken of om welke andere reden dan dat ik wat ik dan drink lekker vind. Ik ben quasi elke week eens bob en amuseer mij dan ook onverminderd.

Hey mr. blackout. ;p

Troj

Legacy Member
puni zei:
Hey mr. blackout. ;p

Eén keer gebeurd, gij hebt mij zat gevoerd om daarna bij mij in bed te kunnen kruipen.
Gij legt dingen bloot, ik ook ze puni! :p

OT: Nog altijd iets helemaal anders dan u bewust lam zuipen!

Jonathan

Legacy Member
De nieuwe telenet reclame met die windows geluidjes, hoe origineel toch! Dikke afrippers :s

Dennoman

Legacy Member
Troj zei:
Eén keer gebeurd, gij hebt mij zat gevoerd om daarna bij mij in bed te kunnen kruipen.
Gij legt dingen bloot, ik ook ze puni! :p

OT: Nog altijd iets helemaal anders dan u bewust lam zuipen!
Ik wist het.

Vurte janetten :(

En ik moet wel zeggen dat ik grotendeels akkoord ben met Pinky. Het aantal mensen dat op hun 15de of 16de echt alcohol drinkt voor de smaak is bijzonder klein me dunkt. Ge begint ergens onder "groepsdruk" met bier drinken en later went ge wel aan die smaak en leert ge het appreciëren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan