Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proim zei:Dat is wel extreem veralgemenen...
Niet iedereen drinkt alcohol om zich compleet wasted te zuipen :/

Dennoman zei:
Kunt ge alcohol in eten verwerken dan?
Ne mens leert elke dag iets bij jong, dat dient dus niet alleen voor u compleet stiepelzat te zuipen!
)Ja maar eigenlijk spreek je uzelf toch tegen in die post, je zegt eerst dat het overbodig is en daarna dat je niet zegt dat je niet mag drinken?isj zei:nee ik zeg da toch ook niet,
ik zeg gewoon dat ik het ziek vind, als je gewoon thuis zou zitten en een fles wijn zit achterover te kappen, of speciaal op cafe gaat voor u zat te drinken,
als ge alcohol drinkt geen problemen mee, bier is verfrissend bij warm weer, en wijn helpt u vertering
kvind het gewoon zielig dat het zo wordt misbruikt door mensen die er niet mee omkunnen
en ik zeg vanonder: duidelijk: "ik zeg niet dat ge niet moogt drinken; "
Ot:
ik kan niet kiezen
prototype of wolfenstein?

Mossels in witte wijn ook als ik mij niet vergis, in blankette zit er ook wit bier.pieter27 zei:Stoofvlees (met kasteelbier), of rode-wijnsaus, of die massa's desserten met 1 of andere sterke drank in,...
Er zijn echt wel massa's gerechten waar alcohol in kan hoor![]()

Proim zei:Ja maar eigenlijk spreek je uzelf toch tegen in die post, je zegt eerst dat het overbodig is en daarna dat je niet zegt dat je niet mag drinken?
Er wordt zeker misbruik van gemaakt, dat vind ik ook belachelijk hoor. Maar om te zeggen dat het overbodig is, dat nu niet
Mossels in witte wijn ook als ik mij niet vergis, in blankette zit er ook wit bier.


Bubbling Zombie zei:ja, rode wijn enzo, doet gij da nooit in uw sauzen ofzo? (remember: ik heb nooit sarcasme door)
Aha, nu begrijp ik u volledigisj zei:overbodig is mijn mening he, voor mij is da overbodig, maar als een ander da wilt drinken of in zijn eten doen ^^
geen probleem
als nu bijv mijn vriend graag een pint drinkt bij zijn eten heb ik daar geen last van
als hij daarentegen graag 6 pinten drinkt bij zijn eten, om daarna weg te gaan en daar weer 6 pinten te drinken puur om zat te worden en 'plezier' te maken
sorry ik vind da ziek, en voor een ander is da zijn levensstijl, wohoo ik ga weg en pinten zuipen...
als ik uitga drink ik ipv water eens een cocatje, woohoo
daar heb ik iets tegen

isj zei:overbodig is mijn mening he, voor mij is da overbodig, maar als een ander da wilt drinken of in zijn eten doen ^^
geen probleem
als nu bijv mijn vriend graag een pint drinkt bij zijn eten heb ik daar geen last van
als hij daarentegen graag 6 pinten drinkt bij zijn eten, om daarna weg te gaan en daar weer 6 pinten te drinken puur om zat te worden en 'plezier' te maken
sorry ik vind da ziek, en voor een ander is da zijn levensstijl, wohoo ik ga weg en pinten zuipen...
daar heb ik iets tegen
als ik uitga drink ik ipv water eens een cocatje, woohoo![]()
(maakt het nie minder marginaal ofzo, miss zelfs meer
). Ma als ge bv. in Leuven rondloopt komt ge er ook 100'en zatlappen tegen die nog steeds hun limiet niet kennen of willen kennen en da vind ik zelfs nog zieliger... Iedereen drinkt wel eens een pint teveel, ik zelf ook
, ma omda elk week te doen :/ en het dan cool vinden da ge nie naar de les kunt of niemeer weet wa ge uitgezet hebt. Nee dank uMits wat herschikking klopt dit volledig.isj zei:overbodig is mijn mening he

Parnakra zei:Mits wat herschikking klopt dit volledig.![]()

Duidelijk dat ge nooit sarcasme doorhebt iddBubbling Zombie zei:ja, rode wijn enzo, doet gij da nooit in uw sauzen ofzo? (remember: ik heb nooit sarcasme door)

isj zei:overbodig is mijn mening he, voor mij is da overbodig, maar als een ander da wilt drinken of in zijn eten doen ^^
geen probleem
als nu bijv mijn vriend graag een pint drinkt bij zijn eten heb ik daar geen last van
als hij daarentegen graag 6 pinten drinkt bij zijn eten, om daarna weg te gaan en daar weer 6 pinten te drinken puur om zat te worden en 'plezier' te maken
sorry ik vind da ziek, en voor een ander is da zijn levensstijl, wohoo ik ga weg en pinten zuipen...
daar heb ik iets tegen
als ik uitga drink ik ipv water eens een cocatje, woohoo![]()
).dan hebt ge ook maar alcoliekers van vrienden, en heeft er wss niemand een rijbewijs...kisthechef zei:En wat dan met op café gaan, rustig een paar pintjes drinken. Dan komt ge ne maat tegen die toevallig een paar pinten in zijn hand heeft, moet ge diene jongen toch van dat gewicht verlossen. En dan komt ge nog ne maat tegen, en nog enen, en nog enen. En als ge wilt vertrekken ziet ge iemand die ge al lang niet meer gezien hebt. Gaan we er nog enen drinken? Tuurlijk dat, zo lang geleden. Twee pintjes alstublieft. Of gaan we nog eens gelijk vroeger Duvels drinken? Nee jong, kheb al wat op... Alleeee, hoe kunt ge dat nu afslaan. Alle, dan, ééntje. Twee. Drie. Tegen dan zijt ge al zo zat dat ge u niet meer kunt inbeelden waarom ge niet aan de shotjes zou willen beginnen,...

isj zei:ge kunt eve goe samen een glas water drinken, maar nee das ni stoer genoeg...![]()