Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

iKitty

Legacy Member
Proim zei:
Dat is wel extreem veralgemenen...
Niet iedereen drinkt alcohol om zich compleet wasted te zuipen :/

nee ik zeg da toch ook niet,
ik zeg gewoon dat ik het ziek vind, als je gewoon thuis zou zitten en een fles wijn zit achterover te kappen, of speciaal op cafe gaat voor u zat te drinken,
als ge alcohol drinkt geen problemen mee, bier is verfrissend bij warm weer, en wijn helpt u vertering

kvind het gewoon zielig dat het zo wordt misbruikt door mensen die er niet mee omkunnen

en ik zeg vanonder: duidelijk: "ik zeg niet dat ge niet moogt drinken; "
Ot:
ik kan niet kiezen :(
prototype of wolfenstein?

Bubbling Zombie

Legacy Member
Dennoman zei:
:wtf:

Kunt ge alcohol in eten verwerken dan? :wtf:
Ne mens leert elke dag iets bij jong, dat dient dus niet alleen voor u compleet stiepelzat te zuipen!

ja, rode wijn enzo, doet gij da nooit in uw sauzen ofzo? (remember: ik heb nooit sarcasme door :p)

pieter27

Legacy Member
Stoofvlees (met kasteelbier), of rode-wijnsaus, of die massa's desserten met 1 of andere sterke drank in,...

Er zijn echt wel massa's gerechten waar alcohol in kan hoor ;)

Proim

Legacy Member
isj zei:
nee ik zeg da toch ook niet,
ik zeg gewoon dat ik het ziek vind, als je gewoon thuis zou zitten en een fles wijn zit achterover te kappen, of speciaal op cafe gaat voor u zat te drinken,
als ge alcohol drinkt geen problemen mee, bier is verfrissend bij warm weer, en wijn helpt u vertering

kvind het gewoon zielig dat het zo wordt misbruikt door mensen die er niet mee omkunnen

en ik zeg vanonder: duidelijk: "ik zeg niet dat ge niet moogt drinken; "
Ot:
ik kan niet kiezen :(
prototype of wolfenstein?
Ja maar eigenlijk spreek je uzelf toch tegen in die post, je zegt eerst dat het overbodig is en daarna dat je niet zegt dat je niet mag drinken?

Er wordt zeker misbruik van gemaakt, dat vind ik ook belachelijk hoor. Maar om te zeggen dat het overbodig is, dat nu niet :)

pieter27 zei:
Stoofvlees (met kasteelbier), of rode-wijnsaus, of die massa's desserten met 1 of andere sterke drank in,...

Er zijn echt wel massa's gerechten waar alcohol in kan hoor ;)
Mossels in witte wijn ook als ik mij niet vergis, in blankette zit er ook wit bier.

SilentSpring

Legacy Member
Alcohol. Gisterenavond een barbecue gehad, dus dan drink je altijd wel een beetje wijn en bier (een pintje of 3) en vanmorgen rond 7u al wakker geworden + niet meer kunnen slapen.

Vroeger in't uitgaan dronk ik wel meer bier en 'k had daar precies nooit last van ofzo, tegenwoordig dus wel. 't hatelijke is dat je niet echt uitgeslapen bent, dus na 2u wakker liggen terug in slaap gesukkeld, rond 10u wakker geworden en dan voel je u precies alsof je 2u geslapen hebt:sop:

iKitty

Legacy Member
Proim zei:
Ja maar eigenlijk spreek je uzelf toch tegen in die post, je zegt eerst dat het overbodig is en daarna dat je niet zegt dat je niet mag drinken?

Er wordt zeker misbruik van gemaakt, dat vind ik ook belachelijk hoor. Maar om te zeggen dat het overbodig is, dat nu niet :)


Mossels in witte wijn ook als ik mij niet vergis, in blankette zit er ook wit bier.

overbodig is mijn mening he, voor mij is da overbodig, maar als een ander da wilt drinken of in zijn eten doen ^^
geen probleem
als nu bijv mijn vriend graag een pint drinkt bij zijn eten heb ik daar geen last van
als hij daarentegen graag 6 pinten drinkt bij zijn eten, om daarna weg te gaan en daar weer 6 pinten te drinken puur om zat te worden en 'plezier' te maken
:unsure:
sorry ik vind da ziek, en voor een ander is da zijn levensstijl, wohoo ik ga weg en pinten zuipen...
daar heb ik iets tegen
als ik uitga drink ik ipv water eens een cocatje, woohoo :unsure:

Proim

Legacy Member
isj zei:
overbodig is mijn mening he, voor mij is da overbodig, maar als een ander da wilt drinken of in zijn eten doen ^^
geen probleem
als nu bijv mijn vriend graag een pint drinkt bij zijn eten heb ik daar geen last van
als hij daarentegen graag 6 pinten drinkt bij zijn eten, om daarna weg te gaan en daar weer 6 pinten te drinken puur om zat te worden en 'plezier' te maken
:unsure:
sorry ik vind da ziek, en voor een ander is da zijn levensstijl, wohoo ik ga weg en pinten zuipen...

als ik uitga drink ik ipv water eens een cocatje, woohoo :unsure:
daar heb ik iets tegen
Aha, nu begrijp ik u volledig :)
Ik deel die mening van het te gebruiken puur om zat te worden.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
isj zei:
overbodig is mijn mening he, voor mij is da overbodig, maar als een ander da wilt drinken of in zijn eten doen ^^
geen probleem
als nu bijv mijn vriend graag een pint drinkt bij zijn eten heb ik daar geen last van
als hij daarentegen graag 6 pinten drinkt bij zijn eten, om daarna weg te gaan en daar weer 6 pinten te drinken puur om zat te worden en 'plezier' te maken
:unsure:
sorry ik vind da ziek, en voor een ander is da zijn levensstijl, wohoo ik ga weg en pinten zuipen...
daar heb ik iets tegen
als ik uitga drink ik ipv water eens een cocatje, woohoo :unsure:

Sommige kindjes kunnen er gewoon niet mee om. 15-16 jarigen doen da puur om stoer te doen, da merkt ge duidelijk genoeg :p (maakt het nie minder marginaal ofzo, miss zelfs meer :unsure:). Ma als ge bv. in Leuven rondloopt komt ge er ook 100'en zatlappen tegen die nog steeds hun limiet niet kennen of willen kennen en da vind ik zelfs nog zieliger... Iedereen drinkt wel eens een pint teveel, ik zelf ook :p, ma omda elk week te doen :/ en het dan cool vinden da ge nie naar de les kunt of niemeer weet wa ge uitgezet hebt. Nee dank u

Iemand

Legacy Member
You can travel the world but you can't run away from the person you are in your heart

Dennoman

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:
ja, rode wijn enzo, doet gij da nooit in uw sauzen ofzo? (remember: ik heb nooit sarcasme door :p)
Duidelijk dat ge nooit sarcasme doorhebt idd :p

Witte wijn in vispannetjes, rode wijn in een goeie vleessaus, bier in stoofvlees, cognac bij desserts, ...

kisthechef

Legacy Member
isj zei:
overbodig is mijn mening he, voor mij is da overbodig, maar als een ander da wilt drinken of in zijn eten doen ^^
geen probleem
als nu bijv mijn vriend graag een pint drinkt bij zijn eten heb ik daar geen last van
als hij daarentegen graag 6 pinten drinkt bij zijn eten, om daarna weg te gaan en daar weer 6 pinten te drinken puur om zat te worden en 'plezier' te maken
:unsure:
sorry ik vind da ziek, en voor een ander is da zijn levensstijl, wohoo ik ga weg en pinten zuipen...
daar heb ik iets tegen
als ik uitga drink ik ipv water eens een cocatje, woohoo :unsure:

En wat dan met op café gaan, rustig een paar pintjes drinken. Dan komt ge ne maat tegen die toevallig een paar pinten in zijn hand heeft, moet ge diene jongen toch van dat gewicht verlossen. En dan komt ge nog ne maat tegen, en nog enen, en nog enen. En als ge wilt vertrekken ziet ge iemand die ge al lang niet meer gezien hebt. Gaan we er nog enen drinken? Tuurlijk dat, zo lang geleden. Twee pintjes alstublieft. Of gaan we nog eens gelijk vroeger Duvels drinken? Nee jong, kheb al wat op... Alleeee, hoe kunt ge dat nu afslaan. Alle, dan, ééntje. Twee. Drie. Tegen dan zijt ge al zo zat dat ge u niet meer kunt inbeelden waarom ge niet aan de shotjes zou willen beginnen,...

Berd

Legacy Member
M'n vriendin en ik hadden voor haar pa z'n verjaardag een laptop gegeven. Hun internetverbinding moest dan ook draadloos, dus had ik mijn reserve modem/router daar geinstalleerd. Werkte allemaal prima, maar een paar dagen later was hun verbinding héél traag en onstabiel.
Aangezien ik die al jàren als reserve router hier en daar gebruikt heb, was het niet onlogisch dat die uiteindelijk de geest ging geven.
Ze hebben dan een nieuwe modem/router gekocht en die ben ik vanmorgen gaan installeren. Plots vraagt m'n schoonvader "deze mag ik weggooien zeker?"..... met een ADSL splitter in z'n hand.... In hun opruimwoede hadden ze de splitter van de tweede telefoon vorige week uitgetrokken (haja, want dàt hangt in de weg :wtf:).

ALLICHT DAT HUN INTERNET DAN ONSTABIEL IS :doh:

iKitty

Legacy Member
kisthechef zei:
En wat dan met op café gaan, rustig een paar pintjes drinken. Dan komt ge ne maat tegen die toevallig een paar pinten in zijn hand heeft, moet ge diene jongen toch van dat gewicht verlossen. En dan komt ge nog ne maat tegen, en nog enen, en nog enen. En als ge wilt vertrekken ziet ge iemand die ge al lang niet meer gezien hebt. Gaan we er nog enen drinken? Tuurlijk dat, zo lang geleden. Twee pintjes alstublieft. Of gaan we nog eens gelijk vroeger Duvels drinken? Nee jong, kheb al wat op... Alleeee, hoe kunt ge dat nu afslaan. Alle, dan, ééntje. Twee. Drie. Tegen dan zijt ge al zo zat dat ge u niet meer kunt inbeelden waarom ge niet aan de shotjes zou willen beginnen,...
dan hebt ge ook maar alcoliekers van vrienden, en heeft er wss niemand een rijbewijs...
op u 16 jaar doe ge da miss, maar dit elke dag?
komt da voor u plezant over?

ge kunt eve goe samen een glas water drinken, maar nee das ni stoer genoeg...:)

ULTRAnumb

Legacy Member
zus verkloot pc altijd
ze mag derop mr telkens als ik der terug op kom moet ik allerlei overbodige shit sluiten da zij openliet en mijn geluidssettings terugzetten zoals ik ze had gezet want ze moet da ook altijd verkloten
om nog maar te zwijgen over de schijfruimte da ze inneemt -_-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan