Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TimeFtw

Legacy Member
Mathelas zei:
Deze persoon in de 'Show your pets' thread heeft veel vlees... Als je hem uw situatie uitlegt, gaat hij u mss een paar kippen en wat schapen geven...:unsure:

Hij mag een kanarie hebben om te roosteren :cool:

EternalSilence

Legacy Member
hoe belachelijk weinig volk er gisterenavond was int stad.
Normaal zou de stadkern nu moeten uitpuilen van het volk en geldverslindende mensen.

maar daar was dus bijna geen kat, geen ambiance, ... :x

beloofd niet veel goeds voor onze stand volgende week :sad:
kut crisis


edit: ik ga niet meer posten in die 'show your pets' want dan gaat arifiene wss nog een hartinfarct krijgen.
:oink:

Arifiene

Legacy Member
Doom Dragon zei:
hoe belachelijk weinig volk er gisterenavond was int stad.
Normaal zou de stadkern nu moeten uitpuilen van het volk en geldverslindende mensen.

maar daar was dus bijna geen kat, geen ambiance, ... :x

beloofd niet veel goeds voor onze stand volgende week :sad:
kut crisis


edit: ik ga niet meer posten in die 'show your pets' want dan gaat arifiene wss nog een hartinfarct krijgen.
:oink:
K denk dak eerder uw nek zou omwringen dan mezelf een hartinfarct bezorgen, ik denk namelijk dat ik wel nog iets kan betekenen voor de wereld.

@hogerop: Bedankt voor de replies, het is idd frustrerend om al uw werk teniet te zien gaan door een hoop onwetenden/domme mensen.

boogje

Legacy Member
Goeiemorgen.

Ergernis: mijn kamer is een varkensstal. Eens dringend opruimen en kuisen!

Arifiene

Legacy Member
boogje zei:
Goeiemorgen.

Ergernis: mijn kamer is een varkensstal. Eens dringend opruimen en kuisen!

Idem.
Maar ik heb nu geen tijd (laatste week examens) om op te ruimen/kuisen.
Allé, it's only as dirty as a girl's room can get hoor :p.
Maar voor mij ist rommelig en vies :$.

Bubbling Zombie

Legacy Member
zie

_OVERKANT STRAAT__<50 meter>__[bank]__//halve kilometer//_______
--------------AFSPANNING VOOR DE KOERS---------------------------opening

--------------AFSPANNING VOOR DE KOERS---------------------------opening
_MIJN APPARTEMENT_____________________//halve kilometer//________

Pisses me off.

_ns_

Legacy Member
Wielerkoersen zijn echt zo... :angry:.. Heel de baan afgesloten voor een bende amateurs die koerske willen spelen :sop:..

Anyways, realiseer me net dat er morgen nog is en ik dan elke dag weer om 7 uur op moet voor school :cry:.

Arifiene

Legacy Member
Stomme verkoudheid die niet overgaat.
Kzit hier in een deken gedraaid... En tis niet alsof het nu zó koud is...

Proim

Legacy Member
acid_bug zei:
Time to grow up Son, ik voel er mij zalig in :D
Dat heeft helemaal niets met opgroeien te maken imo, geef mij maar een t-shirt :p

pieter27 zei:
dat heeft toch niets met opgroeien te maken?
ik voel mij zelf ook altijd redelijk belachelijk als ik dat aanheb :p
niet dat ik het nooit doe, voor speciale dingen als nieuwjaar, mondeling examen etc doe ik het wel eens, maar meestal toch niet met volle goesting
Nizidramanii'yt zei:
Tja, laat het uit dan de volgende keer he. :)

Ik ben een beetje misnoegd momenteel omda'k ne paper moet schrijven tegen overmorgen, en omdat mijn bandwidth op es en'k dus UFC 102 niet kan streamen straks. Bugger...
Het was de trouw van mijn nicht dus dan moest ik toch wel ietwat deftig zijn ^^

Sightblinder zei:
Typisch kledingstuk dat je gewend moet worden. Je moet daar ook wat in groeien, de eerste paar keer dat je een hemd aandoet, ben je vaak onzeker en zie je er maar wat dorky uit :p
Ik zie er meestal wel wat dorky uit denk ik :unsure:

Bubbling Zombie

Legacy Member
ns boy zei:
Wielerkoersen zijn echt zo... :angry:.. Heel de baan afgesloten voor een bende amateurs die koerske willen spelen :sop:..

Anyways, realiseer me net dat er morgen nog is en ik dan elke dag weer om 7 uur op moet voor school :cry:.

Alles is ineens goegemaakt door het persfotograafje

rawr

:love:

anyway, ik mocht nie oversteken van een of andere kerel, ook al was er gene koers in zicht. Sta daar vijf minuten rond te draaien, ga tien meter verder en die andere kerel laat mij wel over. :angry:. En ge moogt daar dan niks van zeggen é :angry:

Dennoman

Legacy Member
Arifiene zei:
Idem.
Maar ik heb nu geen tijd (laatste week examens) om op te ruimen/kuisen.
Allé, it's only as dirty as a girl's room can get hoor :p.
Maar voor mij ist rommelig en vies :$.
De meisjes bij mij op kot waren anders wel de grootste sloddervossen van allemaal. Hun kamers lagen dikwijls overhoop en we zullen maar zwijgen over hoe de keuken eruit zag :p

Arifiene

Legacy Member
Dennoman zei:
De meisjes bij mij op kot waren anders wel de grootste sloddervossen van allemaal. Hun kamers lagen dikwijls overhoop en we zullen maar zwijgen over hoe de keuken eruit zag :p

Ok dan, maar ik ben niet zo :p.

Bubbling Zombie

Legacy Member
GVD, kermiskoersen met hun geweldige muziek altijd

K3 - teleromeo
Milk Inc - Walk on Water
Michael Jackson - Beat it
:angry::angry::angry:

Bubbling Zombie

Legacy Member
Dennoman zei:
Euh yes? Sure, de rest is kak, maar komaan :p

sure, dat was best ok, maar na één zin hebben ze het afgezet in favor of een of ander schraal jaren 80 disco liedje.

Proim

Legacy Member
isj zei:
alcohol is gewoon overbodig, verbieden, dat is waarschijnlijk onmogelijk, net zoals roken.
eindelijk zien er sommigen in dat dat nutteloos is, wanneer gaan mensen in beginnen zien dat zichzelf zatzuipen(of gewoon random pinten/wijn in u keel kappen) ook nutteloos is? (ahnee... wacht... das plezant, dan kunde wa kotsen en "straffe toeren" uithalen...)
zieliger dan het te proberen verbieden is voorstander zijn van iets dat u zwak maakt. en waarmee ge anderen in gevaar brengt.
ik zeg niet dat ge niet moogt drinken, maar gewoon de manier waarop mensen ermee omgaan, t maakt u geen beter persoon, integendeel...
Dat is wel extreem veralgemenen...
Niet iedereen drinkt alcohol om zich compleet wasted te zuipen :/

Dennoman

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:
of in uw eten :oink:
:wtf:

Kunt ge alcohol in eten verwerken dan? :wtf:
Ne mens leert elke dag iets bij jong, dat dient dus niet alleen voor u compleet stiepelzat te zuipen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan