TimeFtw
Legacy Member
Mathelas zei:Deze persoon in de 'Show your pets' thread heeft veel vlees... Als je hem uw situatie uitlegt, gaat hij u mss een paar kippen en wat schapen geven...![]()
Hij mag een kanarie hebben om te roosteren

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mathelas zei:Deze persoon in de 'Show your pets' thread heeft veel vlees... Als je hem uw situatie uitlegt, gaat hij u mss een paar kippen en wat schapen geven...![]()


ad:
K denk dak eerder uw nek zou omwringen dan mezelf een hartinfarct bezorgen, ik denk namelijk dat ik wel nog iets kan betekenen voor de wereld.Doom Dragon zei:hoe belachelijk weinig volk er gisterenavond was int stad.
Normaal zou de stadkern nu moeten uitpuilen van het volk en geldverslindende mensen.
maar daar was dus bijna geen kat, geen ambiance, ...
beloofd niet veel goeds voor onze stand volgende weekad:
kut crisis
edit: ik ga niet meer posten in die 'show your pets' want dan gaat arifiene wss nog een hartinfarct krijgen.
![]()
boogje zei:Goeiemorgen.
Ergernis: mijn kamer is een varkensstal. Eens dringend opruimen en kuisen!
.
.Dat heeft helemaal niets met opgroeien te maken imo, geef mij maar een t-shirtacid_bug zei:Time to grow up Son, ik voel er mij zalig in![]()

pieter27 zei:dat heeft toch niets met opgroeien te maken?
ik voel mij zelf ook altijd redelijk belachelijk als ik dat aanheb
niet dat ik het nooit doe, voor speciale dingen als nieuwjaar, mondeling examen etc doe ik het wel eens, maar meestal toch niet met volle goesting
Het was de trouw van mijn nicht dus dan moest ik toch wel ietwat deftig zijn ^^Nizidramanii'yt zei:Tja, laat het uit dan de volgende keer he.
Ik ben een beetje misnoegd momenteel omda'k ne paper moet schrijven tegen overmorgen, en omdat mijn bandwidth op es en'k dus UFC 102 niet kan streamen straks. Bugger...
Ik zie er meestal wel wat dorky uit denk ikSightblinder zei:Typisch kledingstuk dat je gewend moet worden. Je moet daar ook wat in groeien, de eerste paar keer dat je een hemd aandoet, ben je vaak onzeker en zie je er maar wat dorky uit![]()

ns boy zei:Wielerkoersen zijn echt zo..... Heel de baan afgesloten voor een bende amateurs die koerske willen spelen
..
Anyways, realiseer me net dat er morgen nog is en ik dan elke dag weer om 7 uur op moet voor school.

. En ge moogt daar dan niks van zeggen é 
De meisjes bij mij op kot waren anders wel de grootste sloddervossen van allemaal. Hun kamers lagen dikwijls overhoop en we zullen maar zwijgen over hoe de keuken eruit zagArifiene zei:Idem.
Maar ik heb nu geen tijd (laatste week examens) om op te ruimen/kuisen.
Allé, it's only as dirty as a girl's room can get hoor.
Maar voor mij ist rommelig en vies.

Dennoman zei:De meisjes bij mij op kot waren anders wel de grootste sloddervossen van allemaal. Hun kamers lagen dikwijls overhoop en we zullen maar zwijgen over hoe de keuken eruit zag![]()
.Euh yes? Sure, de rest is kak, maar komaanBubbling Zombie zei:GVD, kermiskoersen met hun geweldige muziek altijd
Michael Jackson - Beat it

Dennoman zei:Euh yes? Sure, de rest is kak, maar komaan![]()
Dat is wel extreem veralgemenen...isj zei:alcohol is gewoon overbodig, verbieden, dat is waarschijnlijk onmogelijk, net zoals roken.
eindelijk zien er sommigen in dat dat nutteloos is, wanneer gaan mensen in beginnen zien dat zichzelf zatzuipen(of gewoon random pinten/wijn in u keel kappen) ook nutteloos is? (ahnee... wacht... das plezant, dan kunde wa kotsen en "straffe toeren" uithalen...)
zieliger dan het te proberen verbieden is voorstander zijn van iets dat u zwak maakt. en waarmee ge anderen in gevaar brengt.
ik zeg niet dat ge niet moogt drinken, maar gewoon de manier waarop mensen ermee omgaan, t maakt u geen beter persoon, integendeel...
ns boy zei:Idd, een goed glas wijn bij uw eten drinken, mag niet ofzo![]()

Bubbling Zombie zei:of in uw eten![]()

