Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stupid_noob zei:bbq die een beetje zoog![]()

forn9 zei:Ik moe nog achter vlees voor iemand zijnen bbq morgen. Winkels zijn niet meer open zeker?![]()
forn9 zei:Ik moe nog achter vlees voor iemand zijnen bbq morgen. Winkels zijn niet meer open zeker?![]()

Mathelas zei:Ik vrees dat je uw hondje op de bbq gaat moeten gooien moest je geen winkels vinden.![]()

Der kwam toch zo'n slimme in het rokers-topic exact dat zeggenforn9 zei:Dan moet ge auto's ook maar verbieden want ge kunt daar te rap mee rijden en mensen doden !!!!1111
"Auto's zijn nutteloos want ge kunt evengoed de tram nemen" ofzoiets 
EagleEye zei:Der kwam toch zo'n slimme in het rokers-topic exact dat zeggen"Auto's zijn nutteloos want ge kunt evengoed de tram nemen" ofzoiets
![]()
1) ge hebt geen vrienden.EagleEye zei:Aaaah, TNG discussies...
Wat zit ik hier eigenlijk thuis te doen op een zaterdagavond?![]()
. Moesten ze zo iets nu keer in het nieuws laten horen ofzo, tzou al veel zijn imo.
SweetEmmaRose zei:Binnen twee maand ben ik hopelijk terug ooit goegezind ^^ Hoe frustrerend is het om slecht gezind te zijn, kwaad op iedereen en weten da ge een totale bitch zijt maar der ni veel aan kunt doen![]()

freakykiller zei:Over die katten gedoe, ik vond het ook eerst raar maar na verdere uitleg van Arifiene begrijp ik wel de frustratie, ik vind dat ze dat wel wat duidelijker mogen laten weten aan de mensen. Ik denk dat niemand uit m'n directe omgeving dat beseft/weet en ik ken dan ook veel mensen die katten hebben die af & toe een nest werpen en ik vond dat nu niet erg ofzo. Moesten ze zo iets nu keer in het nieuws laten horen ofzo, tzou al veel zijn imo.
En Arifiene, ik begrijp uw standpunt en ga akkoord maar ik moet wel zeggen dat anderen gelijk hebben, gekomt soms serieus gefrustreerd over![]()

forn9 zei:Daar is bijna geen vlees aan
Misschien als ik de kat erbij gooi...
screwielowie zei:Zijn ze nog niet allemaal, dit zijn de foto's die ik vondHebben 10 katten en 5 honden. (en 6 ezels en een kip of 12 denk ik en een 6tal schapen en drie ganzen, wat kanaries en een papegaai)
