Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

McBr@in

Legacy Member
Arifiene zei:
Zucht.
Dat heet niet 'uitpakken', en zelfs al was het 'uitpakken', dan mag dat, want vele mensen doen gwn niéts.
Overigens heb ik nergens gezegd dat ik 'de enige ben'.


Omdat ze in iedere 'discussie' met haar ideetjes afkomt en ze al duidelijk gezegd heeft dat ze overtuigd 'moslima' is.

Soms ben je echt hopeloos naief.

Haha, nu snappek waar uw reputatie vandaan komt :lol:

noreeeee

Legacy Member
Arifiene zei:
Omdat ze in iedere 'discussie' met haar ideetjes afkomt en ze al duidelijk gezegd heeft dat ze overtuigd 'moslima' is.

Soms ben je echt hopeloos naief.

Een beetje naief mss wel maar ik denk niet constant dat ik alle waarheid in bezit heb itt u.

McBr@in

Legacy Member
isj zei:
alcohol is gewoon overbodig, verbieden, dat is waarschijnlijk onmogelijk, net zoals roken.
eindelijk zien er sommigen in dat dat nutteloos is, wanneer gaan mensen in beginnen zien dat zichzelf zatzuipen(of gewoon random pinten/wijn in u keel kappen) ook nutteloos is? (ahnee... wacht... das plezant, dan kunde wa kotsen en "straffe toeren" uithalen...)
zieliger dan het te proberen verbieden is voorstander zijn van iets dat u zwak maakt. en waarmee ge anderen in gevaar brengt.

En dat is dan weer het andere extreme natuurlijk ...

Toch raar dat alcohol bij diegenen die ertegen zijn altijd gelijk staat met het middel om u zelf strontzat te drikken.

Kan dat met alcohol? Ja. Moet dat met alcohol? Neen.

Er zijn nu eenmaal mensen die het niet met mate kunnen benuttigen, maar dat is nu eenmaal de aard van het beestje.

Dan moet je McDonalds, Pizza Hut etc ook maar meteen verbieden want dat veroorzaakt obesitas.

Haal dan gelijk alle geneesmiddelen maar uit de rekken, want er zijn ook mensen die meer geneesmiddelen gebruiken dan eigenlijk bedoeld is.

Ik heb niks tegen alcohol, enkel tegen de straffeloosheid van mensen die alcohol overmatig gebruiken en in de verkeerde omstandigheden (kinderen in de buurt, moet nog rijden, etc...). 's Avonds in de tuin, gezellig vuurtje aan en een glas wijn, wat is daar nu mis mee?

Arifiene

Legacy Member
McBr@inless zei:
Haha, nu snappek waar uw reputatie vandaan komt :lol:
:ironic:
Wil je nu een koekje omdat je mijn 'reputatie' kent?
Of wil je er eentje omdat je effectief denkt dat mensen op een internetforum zich een correct beeld kunnen vormen van iemand die ze nog niet eens gezien hebben?

noreeeee zei:
Een beetje naief mss wel maar ik denk niet constant dat ik alle waarheid in bezit heb itt u.

Als t over voorgaande posts ivm katten gaat: Dan heb ik idd alle waarheid in pacht. Ik ben er dan ook dagelijks mee bezig, en ik verdiep me er genoeg in.
In over andere zaken: Tis niet omdat jij de indruk krijgt dat ik meen alle waarheid in pacht heb, dat het effectief zo is.


Is mijn 'reputatie' zo genoeg bevestigd?

McBr@in

Legacy Member
Arifiene zei:
:ironic:
Wil je nu een koekje omdat je mijn 'reputatie' kent?
Of wil je er eentje omdat je effectief denkt dat mensen op een internetforum zich een correct beeld kunnen vormen van iemand die ze nog niet eens gezien hebben?



Als t over voorgaande posts ivm katten gaat: Dan heb ik idd alle waarheid in pacht. Ik ben er dan ook dagelijks mee bezig, en ik verdiep me er genoeg in.
In over andere zaken: Tis niet omdat jij de indruk krijgt dat ik meen alle waarheid in pacht heb, dat het effectief zo is.


Tis weer hetzelfde als altijd ze, als we geen deftig antwoord kunnen geven gaan we het over een bashing-boeg gooien.
Grow up ffs.

Je kan ook de mensen op een respectvolle manier behandelen, dan zullen zij met jou hetzelfde doen. Je constante hautaine "toon" waarop je mensen die je mening niet delen aanspreekt, is niet enkel arrogant, het is bovendien verschrikkelijk irritant.

En aan het aantal uren dat jij op dit forum presteert, kan ik enkel afleiden dat je in je echte leven ook niet zo een aangenaam persoon bent.

Is het daarom dat je zo graag met je katten bezig bent? Waarschijnlijk de enige levende wezens in je buurt die je een beetje vriendschap geven.

noreeeee

Legacy Member
Arifiene zei:
Als t over voorgaande posts ivm katten gaat: Dan heb ik idd alle waarheid in pacht. Ik ben er dan ook dagelijks mee bezig, en ik verdiep me er genoeg in.
In over andere zaken: Tis niet omdat jij de indruk krijgt dat ik meen alle waarheid in pacht heb, dat het effectief zo is.


Is mijn 'reputatie' zo genoeg bevestigd?

Het ging niet over die katten, aangzien ik weet dat jij er veel over weet. Gewoon over uw visies over andere zaken.

iKitty

Legacy Member
McBr@inless zei:
En dat is dan weer het andere extreme natuurlijk ...

Toch raar dat alcohol bij diegenen die ertegen zijn altijd gelijk staat met het middel om u zelf strontzat te drikken.

Kan dat met alcohol? Ja. Moet dat met alcohol? Neen.

Er zijn nu eenmaal mensen die het niet met mate kunnen benuttigen, maar dat is nu eenmaal de aard van het beestje.

Dan moet je McDonalds, Pizza Hut etc ook maar meteen verbieden want dat veroorzaakt obesitas.

Haal dan gelijk alle geneesmiddelen maar uit de rekken, want er zijn ook mensen die meer geneesmiddelen gebruiken dan eigenlijk bedoeld is.

Ik heb niks tegen alcohol, enkel tegen de straffeloosheid van mensen die alcohol overmatig gebruiken en in de verkeerde omstandigheden (kinderen in de buurt, moet nog rijden, etc...). 's Avonds in de tuin, gezellig vuurtje aan en een glas wijn, wat is daar nu mis mee?

alles moet ge met mate doen e, ik vind ook da ze de meeste dingen rotslecht zijn voor u, maar uiteindelijk hebt ge da allemaal zelf in handen, een glasje wijn, of een heel fles wijn is een groot verschil, mensen kennen gewoon geen grenzen, drinken bij een gelegenheid oke, maar om iedere keer te beginnen zuipen tot het onnodige,...
of vreten of pillen slikken,

ik vind da allemaal zwaktes, als ge tegen iets ni tegen kunt, moete daar afblijven

n9ne

Legacy Member
Dan moet ge auto's ook maar verbieden want ge kunt daar te rap mee rijden en mensen doden !!!!1111

Mathelas

Legacy Member
Imo is het compleet nutteloos om op basis van posts op een forum een beeld te vormen van iemand in het echte leven... Volgens mij is niemand hier in het echte leven hetzelfde als hoe ze hier zijn...

forn9 zei:
Dan moet ge auto's ook maar verbieden want ge kunt daar te rap mee rijden en mensen doden !!!!1111

En vergeet vooral games niet te verbieden want games zoals GTA zijn waarschijnlijk de reden waarom mensen dronken rond rijden of zelf gewoon snel rijden! Omdat ze dat gezien hebben in een spel natuurlijk!:unsure:

iKitty

Legacy Member
forn9 zei:
Dan moet ge auto's ook maar verbieden want ge kunt daar te rap mee rijden en mensen doden !!!!1111
ik spreek van verbieden, in het geval ge met iets niet omkunt,
veel mensen zouden beter niet rijden... maar toch :(

Mathelas zei:
Imo is het compleet nutteloos om op basis van posts op een forum een beeld te vormen van iemand in het echte leven... Volgens mij is niemand hier in het echte leven hetzelfde als hoe ze hier zijn...



En vergeet vooral games niet te verbieden want games zoals GTA zijn waarschijnlijk de reden waarom mensen dronken rond rijden of zelf gewoon snel rijden! Omdat ze dat gezien hebben in een spel natuurlijk!:unsure:

:rofl:
das echt zo belachelijk maar true,
tis nooit de schuld van ne film, altijd een game... :unsure:
GTA amai wat een rotspel zeg, :angry: hoeveel levens verpest da nie

en zelfs in gta haat ik zat zijn
ik kan totaal ni rijden
best educatief toch?

Arifiene

Legacy Member
McBr@inless zei:
Je kan ook de mensen op een respectvolle manier behandelen, dan zullen zij met jou hetzelfde doen. Je constante hautaine "toon" waarop je mensen die je mening niet delen aanspreekt, is niet enkel arrogant, het is bovendien verschrikkelijk irritant.

En aan het aantal uren dat jij op dit forum presteert, kan ik enkel afleiden dat je in je echte leven ook niet zo een aangenaam persoon bent.

Is het daarom dat je zo graag met je katten bezig bent? Waarschijnlijk de enige levende wezens in je buurt die je een beetje vriendschap geven.
Het aantal uren dat ik hier momenteel spendeer, is enkel omdat ik toevallig in mijn blok zit.
Als jij al die onzin daaruit afleidt, kan ik enkel uit uw post afleiden dat je een serieus gebrek aan intellect hebt.

(zie, ik kan ook complete zever posten!)
noreeeee zei:
Het ging niet over die katten, aangzien ik weet dat jij er veel over weet. Gewoon over uw visies over andere zaken.

N/o noreee, maar jij kent mijn visies op andere zaken niet.

noreeeee

Legacy Member
Arifiene zei:
N/o noreee, maar jij kent mijn visies op andere zaken niet.

Ik heb al genoeg posts van je gelezen waarbij je zaken zegt in de zin van, gelovigen zijn allemaal dommerikken enzovoort... Dus omdat niet iedereen ongelovig is zoals jij bent zijn ze niet intelligent?..
Ik zou wss nog een tal van andere voorbeelden kunnen aanhalen maar geen zin om al je posts na te gaan.

edit: Ik ben 100% zeker dat jij een intelligente jongedame bent maar je kan gewoon niet overweg met mensen die een andere visie hebben.

Carrion

Legacy Member
noreeeee zei:
Ik heb al genoeg posts van je gelezen waarbij je zaken zegt in de zin van, gelovigen zijn allemaal domerikken enzovoort... Dus omdat niet iedereen ongelovig is zoals jij bent zijn ze niet intelligent?..
Ik zou wss nog een tal van andere voorbeelden kunnen aanhalen maar geen zin om al je posts na te gaan.

Zal ik even al de posts zoeken waar gy iedereen of uitmaakt of negeert omda ze nie uw mening volgen?


*ergernis: dit gaat allemaal toch verwijdert worden

n9ne

Legacy Member
Mathelas zei:
En vergeet vooral games niet te verbieden want games zoals GTA zijn waarschijnlijk de reden waarom mensen dronken rond rijden of zelf gewoon snel rijden! Omdat ze dat gezien hebben in een spel natuurlijk!:unsure:

Waarom is er daar nog nooit iemand eerder opgekomen???!!!! Stante pede verbieden !


isj zei:
ik spreek van verbieden, in het geval ge met iets niet omkunt,
veel mensen zouden beter niet rijden... maar toch :(

En hoe gaat ge dat controleren + daadwerkelijk verbieden?

McBr@in

Legacy Member
Arifiene zei:
Het aantal uren dat ik hier momenteel spendeer, is enkel omdat ik toevallig in mijn blok zit.
Als jij al die onzin daaruit afleidt, kan ik enkel uit uw post afleiden dat je een serieus gebrek aan intellect hebt.

(zie, ik kan ook complete zever posten!)


N/o noreee, maar jij kent mijn visies op andere zaken niet.

Gelieve uw commentaren over mijn intellect voor uzelf te houden :).

Ik vrees dat onze opleiding in dezelfde lijn ligt (jij doet rechten niet?).

Maar ik ben niet degene die nu moet studeren voor herexamens :)

Mathelas

Legacy Member
isj zei:
ik spreek van verbieden, in het geval ge met iets niet omkunt,
veel mensen zouden beter niet rijden... maar toch :(



:rofl:
das echt zo belachelijk maar true,
tis nooit de schuld van ne film, altijd een game... :unsure:
GTA amai wat een rotspel zeg, :angry: hoeveel levens verpest da nie

en zelfs in gta haat ik zat zijn
ik kan totaal ni rijden
best educatief toch?

Ik kon dat ook niet in Gta zat rond rijden... Ontsnappen van de politie zeker niet...

Ik vind het wel grappig wanneer een jongen zijn school overhoop schiet, het niet door de pesterijen is,niet omdat zijn pa een hele collectie wapens had waarmee hij veel mocht oefenen enz... Neen het was de schuld van de games!

Arifiene

Legacy Member
noreeeee zei:
Ik heb al genoeg posts van je gelezen waarbij je zaken zegt in de zin van, gelovigen zijn allemaal dommerikken enzovoort... Dus omdat niet iedereen ongelovig is zoals jij bent zijn ze niet intelligent?..
Ik zou wss nog een tal van andere voorbeelden kunnen aanhalen maar geen zin om al je posts na te gaan.

edit: Ik ben 100% zeker dat jij een intelligente jongedame bent maar je kan gewoon niet overweg met mensen die een andere visie hebben.
Ik vind geloven in een god dom ja. Maakt dat direct een 'geheel aan al mijn visies' uit?
Plus: Ik ben niet van plan deze discussie opnieuw te voeren.



McBr@inless zei:
Gelieve uw commentaren over mijn intellect voor uzelf te houden :).

Ik vrees dat onze opleiding in dezelfde lijn ligt (jij doet rechten niet?).

Maar ik ben niet degene die nu moet studeren voor herexamens :)
Ik denk dat jij ook niet diegene bent met 2 jobs en bijkomend vrijwilligerswerk tijdens het jaar.
Dus hou jij ook maar je insinuaties voor jezelf.

McBr@in

Legacy Member
isj zei:
ik spreek van verbieden, in het geval ge met iets niet omkunt,
veel mensen zouden beter niet rijden... maar toch :(



:rofl:
das echt zo belachelijk maar true,
tis nooit de schuld van ne film, altijd een game... :unsure:
GTA amai wat een rotspel zeg, :angry: hoeveel levens verpest da nie

en zelfs in gta haat ik zat zijn
ik kan totaal ni rijden
best educatief toch?

Och, er wordt momenteel overal een oorzaak gezocht voor de verloedering van de maatschappij. Het probleem is gewoon dat de bevolking is gegroeid, waardoor er nu gewoon meer rotte appels zijn dan vroeger. Komt daar ook nog eens bij dat de media zo snel geworden is, dat iedereen meteen aan de alarmbel trekt voor het minste.

Drinken, drugs, het is er altijd geweest. Vroeger was het alleen minder geweten.

En wat games betreft, zolang ik mijzelf niet in WoW-stijl met een hamer in de hand op een hond zie afstappen om die de kop in te slaan en te roepen: "15 rep!", maak ik er mij nog niet te veel zorgen om :p

noreeeee

Legacy Member
Arifiene zei:
Ik vind geloven in een god dom ja. Maakt dat direct een 'geheel aan al mijn visies' uit?
Plus: Ik ben niet van plan deze discussie opnieuw te voeren.

Ik heb ook het gevoel dat je denken te veel gebasseerd is vanuit de visie van iemand uit de middenklasse en dat gij mensen die gewoon iets anders zijn (arbeidersklasse) rap marginaal en debiel noemt.

iKitty

Legacy Member
mijn ergernis; de mensen op dit forum, die als ze een beetje verstand hebben van een zaak, direct gaan beweren wat de ander zegt onwaar is, of dit in volledige twijfel trekken,
belachelijk gewoon,

indien dat niet gedaan wordt(of niet direct kan): komen er persoonlijke verwijten, posts van 3 jaar terug, of dt fouten bij betrokken

serieus, als gelle allemaal een beetje verdraagzamer zou zijn hé, dan heb ik het over iedereen hier, dan zou er miss iets minder censuur zijn waar gelle allemaal om zit te zagen en is het miss nog mogelijk een discussie te voeren op een 'normale' manier

als dit voor een keer mogelijk is, namens iedereen, al die verwijten over intelligentie en IQ, etc no one gives a fuck, en ik nog minder,
echt waar, jullie kortzichtigheid, en vooroordelen toont dat je zelfs nog niet tegen de ander mag beginnen over dat hij of zij dom of naief is

hou die bullshit voor uzelf, vloekt wa op uwe pc, maar ik hoef die crap hier ni te lezen, en als ge nog wa interessant wilt komen doen over mijn attentionwhore gedrag, ga u gang, ik trek da mij geen bal aan, tis gij da mij aandacht geeft, ni ik die erom vraag

en dit is geen flaming, maar een boodschap aan iedereen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan