mijn ergernis; de mensen op dit forum, die als ze een beetje verstand hebben van een zaak, direct gaan beweren wat de ander zegt onwaar is, of dit in volledige twijfel trekken,
belachelijk gewoon,
indien dat niet gedaan wordt(of niet direct kan): komen er persoonlijke verwijten, posts van 3 jaar terug, of dt fouten bij betrokken
serieus, als gelle allemaal een beetje verdraagzamer zou zijn hé, dan heb ik het over iedereen hier, dan zou er miss iets minder censuur zijn waar gelle allemaal om zit te zagen en is het miss nog mogelijk een discussie te voeren op een 'normale' manier
als dit voor een keer mogelijk is, namens iedereen, al die verwijten over intelligentie en IQ, etc no one gives a fuck, en ik nog minder,
echt waar, jullie kortzichtigheid, en vooroordelen toont dat je zelfs nog niet tegen de ander mag beginnen over dat hij of zij dom of naief is
hou die bullshit voor uzelf, vloekt wa op uwe pc, maar ik hoef die crap hier ni te lezen, en als ge nog wa interessant wilt komen doen over mijn attentionwhore gedrag, ga u gang, ik trek da mij geen bal aan, tis gij da mij aandacht geeft, ni ik die erom vraag
en dit is geen flaming, maar een boodschap aan iedereen