Arifiene zei:
Omdat ze in iedere 'discussie' met haar ideetjes afkomt en ze al duidelijk gezegd heeft dat ze overtuigd 'moslima' is.
Soms ben je echt hopeloos naief.
alcohol is gewoon overbodig, verbieden, dat is waarschijnlijk onmogelijk, net zoals roken.
eindelijk zien er sommigen in dat dat nutteloos is, wanneer gaan mensen in beginnen zien dat zichzelf zatzuipen(of gewoon random pinten/wijn in u keel kappen) ook nutteloos is? (ahnee... wacht... das plezant, dan kunde wa kotsen en "straffe toeren" uithalen...)
zieliger dan het te proberen verbieden is voorstander zijn van iets dat u zwak maakt. en waarmee ge anderen in gevaar brengt.
ik zeg niet dat ge niet moogt drinken, maar gewoon de manier waarop mensen ermee omgaan, t maakt u geen beter persoon, integendeel...