Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tynoesj

Legacy Member
Arifiene zei:
Trek jij het maar int belachelijke, ik weet tenminste dat ik iets goed doe, en tis niet jouw plaats om daarop af te geven.
Tis niet omdat het leven oneerlijk is, dat ge niets moogt zeggen op de idioten die het leven oneerlijk maken.
't Is evenveel mijn recht zo iets te zeggen dan dat het jouw "plaats" is om zomaar mensen idioten te noemen.

Arifiene

Legacy Member
tynoesj zei:
't Is evenveel mijn recht zo iets te zeggen dan dat het jouw "plaats" is om zomaar mensen idioten te noemen.

Verschil is dat ik een reden heb om hem idioot te noemen, en jij hebt geen reden.

Gevers

Legacy Member
Kdenk datter iemand een stressballetje moet kopen + nieuw toetsenbord want volges mij zijn er nu wel een paar knoppen uitgeklopt

Preske

Legacy Member
Arifiene zei:
Verschil is dat ik een reden heb om hem idioot te noemen, en jij hebt geen reden.

maar maak u toch niet kwaad. Ze gaan toch heus hun gedrag niet veranderen :p

Arifiene

Legacy Member
Preske zei:
maar maak u toch niet kwaad. Ze gaan toch heus hun gedrag niet veranderen :p

Ik ben niet kwaad, ik wijs hem er gewoon op.
Trouwens, ik weet dat het puur uit onwetendheid is.

Anoniem04

Legacy Member
Ik heb 2 jaar geleden een thread aangemaakt over mijn headset poort die niet werk, waarna ik post dat ik het probleem zelf gefixt heb.

Ik weet niet meer hoe en ik heb dat ook niet in mijn post gezet :doh:

Arifiene

Legacy Member
Preske zei:
ik had eender gedacht aan een ander soort "-heid" :p

Dat ook ja :p

OT: Ik kan nooit stilzitten als ik moet blokken, kben altijd met stylo's aant prutsen, met men been aant bewegen, of gwn heen en weer aant lopen :/.

@Recipe: Well done :p.

SweetEmmaRose

Legacy Member
?therapy? zei:
Thanks voor te sharen. :p
Net wat nummertjes op youtube beluisterd. Is echt nice en zo droevig ja

Tis pas echt triestig als ge leest en wat (lyrics), de zanger zijn vrouw is op hun 21 gestorven aan botkanker, zich afgezonderd van vrienden en familie en er een album over geschreven. Hartbrekend gewoon en da voor iemand die nog maar 23 is, die mag trots zijn op zeneigen seg. Kan ni wachten op een volgend album, khoop da het iets vrolijker is.

Arifiene

Legacy Member
Een of andere **** op HLN (Najib Najib bij lezersreacties) die bij een artikel over vluchtmisdrijf (bestuurder had gedronken) voorstelt om maar direct alle alcohol af te schaffen.
Hou uw geloofszever toch voor uzelf eh. Natuurlijk is het fout om dronken achter het stuur te kruipen, moet ge daarvoor alle alcohol afschaffen :ironic:....

De SkeEvN

Legacy Member
voor de vriendin zit het al zo nou nie, al de zaken die met ons toekomstig huis te maken heeft -_-

SweetEmmaRose

Legacy Member
Den andere die ineens al zn spaargeld wilt weggooie door een wereldreis te doen. Geweldig gast, kzie u maar 4-5maand int jaar en ipv da geld te gebruike voor te verhuize of tijd me mij te spendere gadeo p uweige maar de wereld rond en tuuurlijk kankik mee keb zomaar ff tijd om mee te gaan, die denkt soms echt ni na.

aikrez

Legacy Member
uren zitten kloten omdat 1 bestandje verkeerd stond terwijl het zo in de tutorial stond gvd arg :angry::angry:

ozl

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Tis pas echt triestig als ge leest en wat (lyrics), de zanger zijn vrouw is op hun 21 gestorven aan botkanker, zich afgezonderd van vrienden en familie en er een album over geschreven. Hartbrekend gewoon en da voor iemand die nog maar 23 is, die mag trots zijn op zeneigen seg. Kan ni wachten op een volgend album, khoop da het iets vrolijker is.

Het is inderdaad wel knappe muziek. :niceone:

McBr@in

Legacy Member
Arifiene zei:
Ik ben dan ook een schatje.
Maar niet als het op zo'n dingen aankomt.

Ik red letterlijk verschillende dieren (niet enkel katten, want we halen soms honden/konijnen weg ook) van de dood, ik geef er heel wat geld aan uit om die gezond/onvruchtbaar te maken, en als je dan je GOEDE doel verdedigt, stel je jezelf zogezegd aan.

Zo'n opmerkingen zijn niet alleen not done maar getuigen van zeer weinig intellect en respect voor wat andere mensen realiseren. Ik zie het jullie nog niet doen.

Kom kom, het is niet omdat ik niet uitpak met mijn goede daden, dat jij de enige bent :)

noreeeee

Legacy Member
Arifiene zei:
Een of andere **** op HLN (Najib Najib bij lezersreacties) die bij een artikel over vluchtmisdrijf (bestuurder had gedronken) voorstelt om maar direct alle alcohol af te schaffen.
Hou uw geloofszever toch voor uzelf eh. Natuurlijk is het fout om dronken achter het stuur te kruipen, moet ge daarvoor alle alcohol afschaffen :ironic:....

Waarom heeft dat perse te maken met zijn geloof, kan toch ook gewoon een idee zijn zonder een geloofsovertuiging in het achterhoofd.

Arifiene

Legacy Member
McBr@inless zei:
Kom kom, het is niet omdat ik niet uitpak met mijn goede daden, dat jij de enige bent :)
Zucht.
Dat heet niet 'uitpakken', en zelfs al was het 'uitpakken', dan mag dat, want vele mensen doen gwn niéts.
Overigens heb ik nergens gezegd dat ik 'de enige ben'.
noreeeee zei:
Waarom heeft dat perse te maken met zijn geloof, kan toch ook gewoon een idee zijn zonder een geloofsovertuiging in het achterhoofd.

Omdat ze in iedere 'discussie' met haar ideetjes afkomt en ze al duidelijk gezegd heeft dat ze overtuigd 'moslima' is.

Soms ben je echt hopeloos naief.

iKitty

Legacy Member
Arifiene zei:
Omdat ze in iedere 'discussie' met haar ideetjes afkomt en ze al duidelijk gezegd heeft dat ze overtuigd 'moslima' is.

Soms ben je echt hopeloos naief.
alcohol is gewoon overbodig, verbieden, dat is waarschijnlijk onmogelijk, net zoals roken.
eindelijk zien er sommigen in dat dat nutteloos is, wanneer gaan mensen in beginnen zien dat zichzelf zatzuipen(of gewoon random pinten/wijn in u keel kappen) ook nutteloos is? (ahnee... wacht... das plezant, dan kunde wa kotsen en "straffe toeren" uithalen...)
zieliger dan het te proberen verbieden is voorstander zijn van iets dat u zwak maakt. en waarmee ge anderen in gevaar brengt.
ik zeg niet dat ge niet moogt drinken, maar gewoon de manier waarop mensen ermee omgaan, t maakt u geen beter persoon, integendeel...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan