Arifiene
Legacy Member
rubinioke zei:Als die gast die kittens nu es goed verzorgd of voor elke een goede thuis vindt ?
Wat kunt ge daar nu tegen hebben ?
Heel veel.
Ik werk bij een kattenvereniging, en ik zie hoe jaarlijks duizenden kittens gedood/gedumpt worden omdat er een gigantisch kattenoverschot is.
Elke kat die hij laat geboren worden neemt de plaats in van een kat die men had uit een asiel/opvang had kunnen halen (maar die nu in de plaats daarvan een spuitje krijgt of bij het oud vuil geworpen wordt).
Tis niet omdat hij toevallig voor zen kittens een goede thuis vindt dat daarmee alles ok is. De wereld draait niet rond hem alleen.
Tis overigens al wat, de 10e keer ofzo dat hij dat komt posten?
Als ge geen geld hebt om uw dieren te steriliseren, dan moet ge maar geen dieren nemen.
Niet overtuigd?
Neem maar es een kijkje op onze site (en dan staan de kleintjes onder 6 weken er nog niet allemaal op: kat zoekt thuis is een unieke organisatie in Gent die zwerfkatten en kittens opvangt en terug een nieuwe thuis geeft . één van onze hoofdtaken is het sterilliseren en castreren van zwerfkatten en katten die gedumpt zijn door hun baasjes .
Wij proberen dit probleem in te dijken, terwijl mensen zoals Doomdragon en zen ouders maar laten begaan. Ik vind dat gewoon walgelijk.
