Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks voor te sharen.SweetEmmaRose zei:The antlers - Hospice
is awesome but so sad![]()

Feänor zei:Ik stel voor dat we een verbod invoer op het krijgen van kinderen in het rijke Westen zodat we de vele Afrikaanse weeskindjes kunnen adopteren.
.Arifiene zei:Ik ben dan ook een schatje.
Maar niet als het op zo'n dingen aankomt.
Ik red letterlijk verschillende dieren (niet enkel katten, want we halen soms honden/konijnen weg ook) van de dood, ik geef er heel wat geld aan uit om die gezond/onvruchtbaar te maken, en als je dan je GOEDE doel verdedigt, stel je jezelf zogezegd aan.
Zo'n opmerkingen zijn niet alleen not done maar getuigen van zeer weinig intellect en respect voor wat andere mensen realiseren. Ik zie het jullie nog niet doen.
Arifiene zei:Zie, daar geldt mijn theorie ook, als ge die de pil/condooms geeft of steriliseert, dan waren er niet zoveel afrikaanse kindjes.
Nee, daar ben je (al dan niet deze keer) niet correct. De eerste 3 keer heb ik het hem allemaal rustig uitgelegd, dat zijn katten plaats innemen van andere, kattenoverschot, dierenleed etc.boogje zei:Wow, wow, wow, wow. Jij zegt iets over respect? Kijk, het probleem is dat je in mijn ogen altijd ongeveer een punt hebt in discussies en ik ben een énorme dierenvriend, maar waarom moet dat altijd zo enorm onbeleefd en laat je meteen alle remmen los tot in het absurde. Sjeez, Doom dragon zijn kat heeft geworpen en je doet alsof we op de rand zitten van de derde wereldoorlog. En als mensen dan iets tegen je zeggen, dan begin je deze meteen uit te schelden. Kalm aan gewoonweg en barst niet zo uit...
Das geen oplossing, ge moet preventief werken. Ze laten creperen is niet preventief werken.Sightblinder zei:Der zouden wrs minder afrikaanse kindjes zijn als we ze geen geneesmiddelen hadden gegeven!
Feänor zei:Nee.
De ouders van de kittens in het asiel hadden moeten gesteriliseerd zijn. Die van bij ons thuis (En ik veronderstel die van Doom ook) hebben altijd een thuis gevonden.
.Als jij dit mijzelf belachelijk maken noemt... amaiArifiene zei:Lol, ok, proberen dieren te redden en mensen moraal bij te brengen is aanstellen.
Maak anders jezelf belachelijk.
idem @gatloper boogje (as usual)

Arifiene zei:Nee, daar ben je (al dan niet deze keer) niet correct. De eerste 3 keer heb ik het hem allemaal rustig uitgelegd, dat zijn katten plaats innemen van andere, kattenoverschot, dierenleed etc.
Dan zei hij gwn dat hij/zen ouders het er niet voor over hebben om de katten te laten steriliseren.
Wel, dan moeten ze maar geen katten houden.
Ik ga t niet blijven vriendelijk zeggen. En als hij dan voor de zoveelste keer trots komt verkondigen dat zijn kat WEER bevallen is (en dan nog zegt: chance dat het deze keer maar ene was), dan vind ik dat gewoon schandalig. Die beesten zijn gewoon kweekfabrieken en hij/zen ouders zijn die beesten gewoon niet waard.
tynoesj zei:Als jij dit mijzelf belachelijk maken noemt... amai
Ik vind gewoon dat je er een veel te groot drama van maakt, wie weet woont hij niet op een boerderij ofzo waar die katten vrolijk rondlopen en goed te eten krijgen. Moest ik in die situatie zitten zou ik die katten ook laten doen in plaats van ze te laten steriliseren/castreren en een kat vanuit een asiel te halen.

Feänor zei:Nee.
De ouders van de kittens in het asiel hadden moeten gesteriliseerd zijn. Die van bij ons thuis (En ik veronderstel die van Doom ook) hebben altijd een thuis gevonden.

Dat is uw eigen keus dat gij daar geld aan geeft hé serieus.Arifiene zei:Ohja, en omdat ge op een boerderij woont is da allemaal maar goed dan?
Dan mogen ze wel kweken aan de lopende band, ahja, want tis op een boederij.
Of die nu kweken in een huis of op een boerderij, de outcome is precies hetzelfde: teveel katten.
edit: Ik doe er verdorie genoeg voor om er een drama van te maken ook. Kzal ik wel iedere maand 2 kattinnen laten steriliseren op mijn kosten, den doomdragon kweekt er dan gewoon 50 bij op een jaar.
Ja, en een kat nemen is OOK uw eigen keus. En als ge niet van plan zijt om die te verzorgen zoals het moet, dan moet ge geen nemen, das toch simpel.tynoesj zei:Dat is uw eigen keus dat gij daar geld aan geeft hé serieus.
Ik zei dat van die boerderij omdat ik vind dat 10 katten op een boerderij properder/diervriendelijker is dan 10 katten in een flat ofzo.
't Is duidelijk dat uw hartje serieus katgevuld is. Ge klinkt net als iemand van de gemeente die hele dagen vuilnis moet rapen, die aan 't afgeven is aan iemand die zijn papierke van zijn lekstok op straat smijt.
Dat is 't leven, 't leven is oneerlijk en zal nooit gaan zoals 't moet, de een doet veel werk voor iets terwijl de ander in principe dat werk helemaal tegenstrijd.
Hangt af van dierenarts tot dierenarts, maar het schommelt meestal rond de 120 euro. Wij krijgen een (kleine) korting als vereniging, want anders zou het al helemaal niet meer betaalbaar zijn.RB26DETT zei:Zeg Arifiene, wat kost het eigenlijk om een kat te laten steriliseren?
(gewoon even ter info, ik heb geen katten)
Feänor zei:Ik stel voor dat we een verbod invoeren op het krijgen van kinderen in het rijke Westen zodat we de vele Afrikaanse weeskindjes kunnen adopteren.