Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tremium zei:'k Heb er spijt van dat ik iemand heb laten gedaan terwijl ik mezelf had voorgenomen om er absoluut niets mee te gaan beginnen.
'k Heb (voor mezelf) het juiste gedaan, maar ik heb er spijt van, is dat dan nog het juiste?![]()

SIO zei:en klagen over de wegenwerken? wacht maar dinsdag als het 1 september is![]()


SIO zei:en klagen over de wegenwerken? wacht maar dinsdag als het 1 september is![]()

SIO zei:en klagen over de wegenwerken? wacht maar dinsdag als het 1 september is![]()
isj zei:ik snap je zin niet
als je het juiste doet voor jezelf hoor je juist goed te voelen?


ad:Dakantochnie zei:
