Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

iKitty

Legacy Member
hoofdschooier zei:
en in Mechelen hebt ge meestal nog het probleem van slechte vrienden. Dat en de combinatie van een moeder die denkt dat haar dochter een engeltje is, resulteert in een zus die denkt dat ze alles mag. En uiteindelijk is dat ook het geval:sop:

"mijn dochter is geen bitch" ? komt u da bekent voor?

Areknia

Legacy Member
Ja eigenlijk wel.

Mijn marginale tante is op een beginnen smijten met glazen enal omdat die mijn nicht (haar dochter) een bitch noemde.

Wat haat ik mijn familie.

Crashtestdummy

Legacy Member
rammsein zei:
ouders op facebook :s sad sad sad.
(gelukkig de mijne niet maar het blijft zielig :p)
wa is er daar nu erg aan? mijn vader zit ook op facebook :/
em hoort van tijd tot tijd wel es wa erge dingen over mij door maten die wa posten op mijne wall maja :unsure:

Pilatus

Legacy Member
Omnistalker zei:
wij hebben toch in ons klas een deel gehad da toch bleef zitten ze (5 kantoor naar 6 kantoor)
en dan flink deel me vakantietaken
denk da ik de enige ben da echt zonder problemen/waarschuwingen voor vakken is doorgeraakt

dat zegt dan nog meer over die anderen :oink:

ng

Legacy Member
Desondanks het feit dat de veranda deur dicht is, hoor ik het bleitbakkes van twee huizen verder perfect tot in mijn living.
Why oh why zijn die toch terug thuis.

Gavin

Legacy Member
Dat hoerenjong van dertien dat de wereld wilt rondzeilen. En dat dat het hoofdpunt van het journaal is.

Wat kan iemand dat nu schelen? Ze wilt het zelf wel doen en de ouders stemmen blijkbaar in. Gaan! En zo vlug mogelijk kapseizen in een gebied met haaien.

Oldskooler

Legacy Member
Gavin zei:
Dat hoerenjong van dertien dat de wereld wilt rondzeilen. En dat dat het hoofdpunt van het journaal is.

Wat kan iemand dat nu schelen? Ze wilt het zelf wel doen en de ouders stemmen blijkbaar in. Gaan! En zo vlug mogelijk kapseizen in een gebied met haaien.

Idd, pas als ze verdronken is, of levend opgegeten door een of ander waterbeest. Pas dan wil ik het weten.

Dennoman

Legacy Member
Gavin zei:
Dat hoerenjong van dertien dat de wereld wilt rondzeilen. En dat dat het hoofdpunt van het journaal is.

Wat kan iemand dat nu schelen? Ze wilt het zelf wel doen en de ouders stemmen blijkbaar in. Gaan! En zo vlug mogelijk kapseizen in een gebied met haaien.
Snap ook niet waar al de commotie over is.

Als ze wil gaan, laat ze dan.

Oud en wijs genoeg.

:woohoo:

maximvdb

Legacy Member
Dennoman zei:
No shit, mijn moeder is al de hele dag nijdig omdat ik mijn gsm beneden had laten liggen en dus niet hoorde afgaan toen ze belde. Voor die ene keer dat het eens voorvalt gvd, zij vergeet haar gsm constant en ze pakt hem de helft van de tijd dat ze hem bij heeft ook niet af omdat hij "te stil staat".

Ochja, nog een weekske stressen en dan moet ik ze 2 weken ni zien :)

Ik ben blijkbaar niet alleen. Die van ons hoort hare GSM ook nooit... En dan zagen op mij. DEGOUTANT!

ComputerVISTA

Legacy Member
Alle files in België gepasseert denk ik. Vandaag goed 2 uur in de file gestaan.

En dan is m'n rij ijzer niet zuinig te houden :(

Arifiene

Legacy Member
Dennoman zei:
Snap ook niet waar al de commotie over is.

Als ze wil gaan, laat ze dan.

Oud en wijs genoeg.

:woohoo:

Kvind da eigenlijk ook ze.
No sarcasm.
Das wss zo'n typisch kind van 'vrije' ouders, en dan is daar toch geen land mee te bezielen, stuur ze dan maar t water op (jaja hilarisch, ik weet het).
Nee seriously, die zijn zo opgevoed; als ze ook volwassen genoeg is om dat aan te kunnen zie ik eigenlijk geen probleem. Tbh zou ik persoonlijk toch wachten tot men 16 daarvoor.

maximvdb

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Alle files in België gepasseert denk ik. Vandaag goed 2 uur in de file gestaan.

En dan is m'n rij ijzer niet zuinig te houden :(

Op de ring gezeten ? Fack seg wa was me da daar.

Sightblinder

Legacy Member
Waarom krijg ik zo het gevoel dat er een programma gaat zijn over haar avonturen op de 7 zeeën? :p

ComputerVISTA

Legacy Member
maximvdb zei:
Op de ring gezeten ? Fack seg wa was me da daar.

Op de ring, E17, E19 en E40 heb ze allemaal gehad vandaag! Daar staat ge dan met uw 5.0 V12 en 300 paarden die staan te slikken alsof ge 200 km/h rijdt maar ge doet met moeite 40.

Om zot te worden.

En is het u opgevallen dat mensen niet kunnen rijden op versmalde rijstroken? Ge zou ze op den duur uit hun auto trekken.

maximvdb

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Op de ring, E17, E19 en E40 heb ze allemaal gehad vandaag! Daar staat ge dan met uw 5.0 V12 en 300 paarden die staan te slikken alsof ge 200 km/h rijdt maar ge doet met moeite 40.

Om zot te worden.

En is het u opgevallen dat mensen niet kunnen rijden op versmalde rijstroken? Ge zou ze op den duur uit hun auto trekken.

Wij stonden daar met den M5 met 507 paardjes. Ikke en onze pa zwaar aan kankeren op de mensen die niet kunnen rijden. En alst dan is vooruit ging... Mensen die amper 100 op het linkerrijstrook rijden. Daar wordt ik zo kwaad van e pfff
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan