Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

), maar in de tussentijd: i'm gonna fetch my hammer...
wat zou ze doen zonder externe HD, toetsenbord en bureaustoel 
ach troost u, ik ben ook in behandeling in leuven en binnekort gaatet nog erger worden.Drien zei:ziek zijn waardoor ik nu de woensdag al naar het ziekenhuis in leuven moet.. jeuj.. weer 4u zitten wachten
[TFL]Boozy;12120406 zei:ach troost u, ik ben ook in behandeling in leuven en binnekort gaatet nog erger worden.
want mijn ergernis (en langs andere kant ook glimlach) is dattek binnekort een harttransplantatie krijg.
[TFL]Boozy;12120406 zei:ach troost u, ik ben ook in behandeling in leuven en binnekort gaatet nog erger worden.
want mijn ergernis (en langs andere kant ook glimlach) is dattek binnekort een harttransplantatie krijg.

Minimum Rage zei:Ik had een halve daffalgan gepakt, en daarna heb ik even in bed gelegen. Nu heb ik moeten overgeven, hoort dat ook bij migraine? Of mss is dat door die dafalgan
Dat verbaast u? :+DDhoofdschooier zei:nog gene boek vastgehad en is zonder problemen in 6 kantoor geraakt.
night ghost 128 zei:Mijn moeder, ik word nog eens krankzinnig van dat mens.
Met alles moet die haar moeien, maar werkelijk met alles. En constant van alles vragen en oh wee als ge niet onmiddellijk reageert of niet reageert op de manier dat zij voor ogen had.
Laat mij nu toch eens met rust voor vijf minuten.

whoppaArifiene zei:Hoort erbij.
Sommige mensen worden enkel licht misselijk (of zelfs niet), zommige moeten de hele dag overgeven.
En Dafalgan helpt niet (geen halve, geen hele, en geen 5 ook ni).
The_Messenjah zei:Ik heb iets kickass tegen de migraine, apotheker maakt dat goedje zelf.
Cranit Nova ofzoiets (kan ook fout zijn, ma kdacht dat het zo as) heet het. Instant migrainekiller. Tis het enige dat bij mij nog deftig werkt. Als ik migraine voel opkomen moet ik zo snel mogelijk zo eentje nemen en het ebt vrij snel terug weg.
Kdacht dat die eens zei dat ze het nimeer produceerden ofzo ma hij maakt dat nu nog voor ons. Zijn wel vrij grote capsulepillen ma bon, zolang mijn migraine maar weg is >_<