Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SweetEmmaRose zei:Ik heb een lang genoeg strafblad hoor, mijn moodswings helpen mij op geen enkel vlak![]()


128MB zei:Dat het ineens al middernacht is :') pff nog 1 dagske werken, morgen 4 klanten en dan weekend![]()

Moet je eens proberen, dan wordt het ammoniak. Prima om mee te kuisen.Adrei zei:Hoe kan pipi nu weer koken?!?!![]()
Interessant, wist je trouwens dat koude pipi je wonden proper maakt.Dennoman zei:Moet je eens proberen, dan wordt het ammoniak. Prima om mee te kuisen.
Dennoman zei:Moet je eens proberen, dan wordt het ammoniak. Prima om mee te kuisen.

boogje zei:Ik sterf altijd een beetje wanneer iemand het werkwoord "worden" vervangt met "komen". Is het een soort van verzetsbeweging tegen het kwaadaardige werkwoord in kwestie of een kenmerk van een irritant dialect?! Ik wil het niet eens weten.
-Spelen komt wel eens saai.
- Ik kom piloot.
- Ik kom wakker.
- Ik kom dit gedoe wel stilletjes beu.
Mijn zeik begint dan altijd langzaamaan te koken wanneer ik zoiets lees.
Mythbusters fan spotted.Sightblinder zei:ancient pirate recipe![]()
Zeggen ze dit buiten Oost- en West-Vlaanderen ook dan? Ik heb bvb. een Brabander, Antwerpenaar of Limburger dit nooit zo horen zeggen, of ze moesten teveel rondhangen bij een Vlamingboogje zei:Ik sterf altijd een beetje wanneer iemand het werkwoord "worden" vervangt met "komen". Is het een soort van verzetsbeweging tegen het kwaadaardige werkwoord in kwestie of een kenmerk van een irritant dialect?! Ik wil het niet eens weten.
- Spelen komt wel eens saai.
- Ik kom piloot.
- Ik kom wakker.
- Ik kom dit gedoe wel stilletjes beu.
Mijn zeik begint dan altijd langzaamaan te koken wanneer ik zoiets lees. Het kan me werkelijk niet schelen dat iemand spelfouten maakt, want de boodschap overbrengen lukt nog wel degelijk. Hoe dan ook, ik heb het beu en ben me dan nog eens zacht uitgedrukt.

boogje zei:Ik sterf altijd een beetje wanneer iemand het werkwoord "worden" vervangt met "komen". Is het een soort van verzetsbeweging tegen het kwaadaardige werkwoord in kwestie of een kenmerk van een irritant dialect?! Ik wil het niet eens weten.
- Spelen komt wel eens saai.
- Ik kom piloot.
- Ik kom wakker.
- Ik kom dit gedoe wel stilletjes beu.
Mijn zeik begint dan altijd langzaamaan te koken wanneer ik zoiets lees. Het kan me werkelijk niet schelen dat iemand spelfouten maakt, want de boodschap overbrengen lukt nog wel degelijk. Hoe dan ook, ik heb het beu en ben me dan nog eens zacht uitgedrukt.
