Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
Dat het ineens al middernacht is :') pff nog 1 dagske werken, morgen 4 klanten en dan weekend :love:

maximvdb

Legacy Member
Weeral een fucking ifra gekregen.

Gemoogd niet meer lachen met een grappig antwoord ? Das zijn 6 punten om minder dan een week voor te fucking lache ? TIRRANE da zijn het hier GVD seg :angry:

boogje

Legacy Member
Ik sterf altijd een beetje wanneer iemand het werkwoord "worden" vervangt met "komen". Is het een soort van verzetsbeweging tegen het kwaadaardige werkwoord in kwestie of een kenmerk van een irritant dialect?! Ik wil het niet eens weten.

- Spelen komt wel eens saai.
- Ik kom piloot.
- Ik kom wakker.
- Ik kom dit gedoe wel stilletjes beu.

Mijn zeik begint dan altijd langzaamaan te koken wanneer ik zoiets lees. Het kan me werkelijk niet schelen dat iemand spelfouten maakt, want de boodschap overbrengen lukt nog wel degelijk. Hoe dan ook, ik heb het beu en ben me dan nog eens zacht uitgedrukt.

Adrei

Legacy Member
Hoe kan pipi nu weer koken?!?! :unsure:

Om op u post te antwoorden, ik begrijp ook niet hoe dat iemand op zoiets kan komen. Ik zeg die zinnen altijd met het werkwoord worden.

Adrei

Legacy Member
Dennoman zei:
Moet je eens proberen, dan wordt het ammoniak. Prima om mee te kuisen.
Interessant, wist je trouwens dat koude pipi je wonden proper maakt.
Ja zeg, onze blaas dat is een chemische fabriek.

Oldskooler

Legacy Member
boogje zei:
Ik sterf altijd een beetje wanneer iemand het werkwoord "worden" vervangt met "komen". Is het een soort van verzetsbeweging tegen het kwaadaardige werkwoord in kwestie of een kenmerk van een irritant dialect?! Ik wil het niet eens weten.

-Spelen komt wel eens saai.
- Ik kom piloot.
- Ik kom wakker.
- Ik kom dit gedoe wel stilletjes beu.

Mijn zeik begint dan altijd langzaamaan te koken wanneer ik zoiets lees.

Maai, van wat jij geïrriteerd komt.

Dennoman

Legacy Member
Sightblinder zei:
ancient pirate recipe :cool:
Mythbusters fan spotted.

Argh, op uw geld proberen te letten en weer een aanval van koop- en verzamelwoede hebben gaan echt niet samen.
boogje zei:
Ik sterf altijd een beetje wanneer iemand het werkwoord "worden" vervangt met "komen". Is het een soort van verzetsbeweging tegen het kwaadaardige werkwoord in kwestie of een kenmerk van een irritant dialect?! Ik wil het niet eens weten.

- Spelen komt wel eens saai.
- Ik kom piloot.
- Ik kom wakker.
- Ik kom dit gedoe wel stilletjes beu.

Mijn zeik begint dan altijd langzaamaan te koken wanneer ik zoiets lees. Het kan me werkelijk niet schelen dat iemand spelfouten maakt, want de boodschap overbrengen lukt nog wel degelijk. Hoe dan ook, ik heb het beu en ben me dan nog eens zacht uitgedrukt.
Zeggen ze dit buiten Oost- en West-Vlaanderen ook dan? Ik heb bvb. een Brabander, Antwerpenaar of Limburger dit nooit zo horen zeggen, of ze moesten teveel rondhangen bij een Vlaming :p

freakykiller

Legacy Member
boogje zei:
Ik sterf altijd een beetje wanneer iemand het werkwoord "worden" vervangt met "komen". Is het een soort van verzetsbeweging tegen het kwaadaardige werkwoord in kwestie of een kenmerk van een irritant dialect?! Ik wil het niet eens weten.

- Spelen komt wel eens saai.
- Ik kom piloot.
- Ik kom wakker.
- Ik kom dit gedoe wel stilletjes beu.

Mijn zeik begint dan altijd langzaamaan te koken wanneer ik zoiets lees. Het kan me werkelijk niet schelen dat iemand spelfouten maakt, want de boodschap overbrengen lukt nog wel degelijk. Hoe dan ook, ik heb het beu en ben me dan nog eens zacht uitgedrukt.

De eerste 2 zou ik idd word gebruiken maar de andere 2 :x
Nuja in het dialect is dit nu gewoonweg een uitdrukking "komme k'ik", moest ik algemeen nederlands praten zou ik wrs ook word gebruiken omdat dat nu eenmaal deftiger klinkt

Troj

Legacy Member
Ik zeg dat enkel in de uitdrukking "kga zot komen", omdat een Gentse vriendin dat nogal vaak gebruikt, en dan neem ik dat wel eens over.
Voorts verfoei ik alles wat uit West-Vlaanderen komt, zo hoort het.

Fannin' the fire!

_DKsissor_

Legacy Member
ik erger me ook vies aan dat 'komen'.
Tlijkt wel alsof ze nog eens extra moeten benadrukken dat ze retarded zijn door
woorden te misbruiken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan