Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sloth

Legacy Member
mottig weer en ik moet leren voor m'n herexamen

'Kheb m'n raam eventjes opengezet op mijn zolderkamer, direct 5-10 muggen binnen, veel slapen zal er niet inzitten vanavond :(

iKitty

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Zijt gij zo klein of was hij zo groot? :p

Shot to the jewels helpt ook altijd

alle 2, die vent was 2 meter ofzo en dan op zijn minst een meter breed en ik ben maar 1m61 en kwam juist me mijn neus aan zijn borst (en dan nog met mijn hakken aan:sad:) shot to the jewels ging ni, zijn buik hong erover denk ik :unsure:

Sloth

Legacy Member
stupid_noob zei:
nooit muggebeten hebben :love:

muggenbeten zou ik nog mee kunnen leven maar die komen altijd zo rond mijn oor zoemen als ik in slaap probeer te raken. Ik word daar zot van. :angry:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Alle een -dt fout verbeteren is al spam, gj :sop:
Thread laten ontsporen mn gat ja, waterdicht horloge in den douche WAAROM STOND DA NOG OPEN?

PinkyNTheBrain

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Alle een -dt fout verbeteren is al spam, gj :sop:
Thread laten ontsporen mn gat ja, waterdicht horloge in den douche WAAROM STOND DA NOG OPEN?

de infractrisse becomes the infractee? :unsure:

Bosvos

Legacy Member
godvermiljaarde, nu is het gedaan ik zoek mij nen nieuwe vlomaker.

Ik doe de mijne dinsdag binnen voor een onderhoud (in fokking Hofstade, omdat ik content was van de service. Maar nu ging het zo:
dinsdag binnengedaan, telefoonnr gegeven voor als ze moesten bellen. De dag erna mocht ik 'm al komen halen. Ik ga woensdag dus naar ginder, bijna 3 kwartier te voet, want we hebben hier geen auto, hebben ze alleen nog maar vastgesteld wat er mis is en een prijs gemaakt. Ipv mij daarvoor te bellen. Soit, dan maar terug naar huis gestapt, tegen vrijdag was alles gemaakt.
Deze middag telefoon, ik was niet thuis, dus niet kunnen opnemen, laat die kerel een voicemail achter om terug te bellen ivm met mijn vitessen. Dus waarschijnlijk is het weer niet in orde. Fuck it, ik ga 'm morgen halen, ik zal het zelf wel doen, dan gaat het rapper en als hij daar nog eens ne belachelijke prijs vraagt, dan breek ik het kot af:sop:

iKitty

Legacy Member
hoofdschooier zei:
godvermiljaarde, nu is het gedaan ik zoek mij nen nieuwe vlomaker.

ik denk dat de boodschap inhoudt: koop een auto/haal je rijbewijs :)
(tzal u goe doen :p)

freakykiller

Legacy Member
isj zei:
ik denk dat de boodschap inhoudt: koop een auto/haal je rijbewijs :)
(tzal u goe doen :p)

:naughty: zal 'm niks goed doen, behalve fysiek zwakker worden en dat is niet goed !

veGx

Legacy Member
Deze morgen om 6 uur moeten opstaan en denken dat het geluid van mijn wekker uit mijn laptop komt. Het eerste waar ik blijkbaar kon op komen om het weg te krijgen was 4 knoppen uit mijn laptop te trekken en ik krijgt ze er niet weer op :sad: + het was voor niets want de kans kans dat ik geslaagd ben is extreem klein.

iKitty

Legacy Member
freakykiller zei:
:naughty: zal 'm niks goed doen, behalve fysiek zwakker worden en dat is niet goed !
oké maar toch! :sad: autotjes zijn leuk,... kvind bussen gewoon vreselijk

Dennoman

Legacy Member
hoofdschooier zei:
steek het nu niet op Mechelen hé :p er zijn gewoon overal ter wereld rare snuiters
Zegt diegene die zelf praktisch dagelijks zegt dat de jeugd in Mechelen "niet meer te redden is" :p

ironhorn

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Alle een -dt fout verbeteren is al spam, gj :sop:
Thread laten ontsporen mn gat ja, waterdicht horloge in den douche WAAROM STOND DA NOG OPEN?

en waarschuwen voor het effect van zuren uit de zeep, die de horloge kunnen schaden, waardoor ze niet meer waterdicht zou zijn was ook niet toegelaten :unsure:

cram

Legacy Member
Ben boos.
Er zat geen speelgoedje in men doos kornflex.:angry:

En morgen Braderij in Merksem,weer heel den dag van dat <censuur> muziek

Bosvos

Legacy Member
Dennoman zei:
Zegt diegene die zelf praktisch dagelijks zegt dat de jeugd in Mechelen "niet meer te redden is" :p

nee, maar dat soort weirdo's kan je overal terugvinden :p

ironhorn

Legacy Member
ik zou mailen, bellen en een brief schrijven om een speeltje te eisen! tenzij het die van de aldi was, daar zit niets in :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan