Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Vandaag de rekening in de bus gekregen van het tuinbedrijf voor die hele affaire met de haag en de buurvrouw. 1025 euro. Voor zolang ze leeft gun ik dat vort oud kutwijf geen blik meer waardig, die mag morgen doodvallen wat mij betreft. Ochja, zou het me niet zo mogen aantrekken: heel de buurt is nu immers tegen haar dankzij haar zoveelste stunt. Op den duur werkt het "maar het menske is toch al zo oud"-truukske echt niet meer hoor, dan gaat men inzien wat voor een in en in rot karakter een mens wel niet kan hebben.

Ook geniaal hoe de overburen (wél vriendelijke mensen, maar bon :p) ons gisteren vroegen of mijn ouders vanavond rond 8u niet iets wilden komen eten. Daar moet ge dan al dik 20 jaar voor tegenover ons wonen é, om nog altijd niet te beseffen dat mijn vader bijna dagelijks 14 uur klopt en bijna nooit om 8u thuis is, laat staan dat die dan nog goesting heeft om bij iemand te gaan feesten :') Is prima dat ze uitgenodigd worden, maar liefst op zijn minst een week op voorhand, want jammer genoeg is iets spontaan doen er niet bij hier.

SweetEmmaRose

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
wordt ge daar veel aangegapen dan? :p

Helemaal ni, maar daar voelde u ni lelijk of dik als ge zie wa daar rondloopt, ni dak da hier wel denk ofzo :unsure:

Babs

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:

Lol, wa gaan ze nog allemaal uitvinden :D

Dennoman zei:
Vandaag de rekening in de bus gekregen van het tuinbedrijf voor die hele affaire met de haag en de buurvrouw. 1025 euro. Voor zolang ze leeft gun ik dat vort oud kutwijf geen blik meer waardig, die mag morgen doodvallen wat mij betreft. Ochja, zou het me niet zo mogen aantrekken: heel de buurt is nu immers tegen haar dankzij haar zoveelste stunt. Op den duur werkt het "maar het menske is toch al zo oud"-truukske echt niet meer hoor, dan gaat men inzien wat voor een in en in rot karakter een mens wel niet kan hebben.

Wat is het verhaal erachter?
Jullie mochten iets aan de haag doen omdat het madam niet aanstond ofzo?

SilentSpring

Legacy Member
bludgeoned zei:
https://www.beyondgaming.be/forums
Ik wist dat ik de uitspraak "pangasiusfilet ofzoiets" herkende.
Ook geen fan van diepgevroren Vietnamese aquacultuur vis
Aan de datum te zien was't dus 3,5 weken geleden:p
Allez, 't is niet dat ik dat slecht vind, de smaak valt nog wel mee, maar ik eet gewoon niet graag vis. Enja, m'n ma heeft dat een tijd geleden eens ontdekt en nu is't precies de enigste vissoort dat ze nog klaarmaakt.

Op restaurant eet ik wel vis omdat ge dan meestal altijd wel iets van vis krijgt in een voorgerecht ofzo, maar anders...
Het enigste dat ik graag eet van vis is gerookte zalm:p
Een scampi zou ik ook wel nog eten, op voorwaarde dat ze niet te groot zijn dat ik ze rap kan doorspoelen:unsure:

ng

Legacy Member
Men buren zijn weer thuis, daar gaat de kalmte. Het zoontje/bleitbakkes zal daar wel voor zorgen.

Carrion

Legacy Member
m'n pa die ma nie wilt snappen da nie iedereen graag 6-7 dagen op 7 gaat werken

iKitty

Legacy Member
Stancke zei:
... kijken alleen naar de borsten?

mja nee
der is er een mij gevolgd toen ik van de bus stapte tot in mijn straat, die paseert eerst me zijne velo en vraagt mijn nummer ik negeer die totaal en dan ben ik bijna thuis en sta die naast mij seg :s pff kunde da ni aanklagen ?
gelukkig da er mensen in mijn straat waren pff khaat mechelen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan