Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zag het eerst goed zitten dat laatste jaar maar daar onze klas is opgesplitst zit ik nu met een deel van mijn oude klas bij een bende retardsDillyracer zei:Ik ook, we worden oudad:

Proim zei:Ik zag het eerst goed zitten dat laatste jaar maar daar onze klas is opgesplitst zit ik nu met een deel van mijn oude klas bij een bende retards![]()
Het andere deel zit in een klas met nog grotere retards dus dat is wel positiefDillyracer zei:Ik ben blij dat ik nog altijd met dezelfde retards als 2 jaar geleden in de klas zit, maar ik zie het in het algemeen niet meer zitten om nog naar school te gaan.

Recipe4hate zei:Eigelijk toch wel ne ²nd. Da MJ topic is een grote fanboy convention gworden...

Proim zei:Het andere deel zit in een klas met nog grotere retards dus dat is wel positief
Tgoja, ik heb nooit echt "problemen" gehad om naar school te gaan ^^
Gevers zei:Het leuke is hoe al die fanboys beginne te flippen als je er maar 1 slecht woord over zegt. Dus om verveling wat tegen te gaan af en toe een flinke por geve![]()

wall-o-flesh zei:ik kan mij duidelijk ni me e meske scheren5 keer gesneden fzo
ad:
kwam doordattek et verkeerde soort meske gebruikte... daarna geen problemen meer.
Harsh shit. Ik zou het in ieder geval wel afgestapt zijn want 60 minuten gaat er wel ruim over.Joke zei:Ik heb 60 minuten moeten wachten op een panini! 60 minuten!
