Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Recipe4hate

Legacy Member
Eigelijk toch wel ne ²nd. Da MJ topic is een grote fanboy convention gworden...

Dennoman

Legacy Member
Waarom niet? Over de doden niks dan goeds, zoals men zegt. Het heeft weinig zin om te zitten zeveren over de privéperikelen van MJ zoals zijn gigantische schuldenberg of de aanklachten van kindermisbruik die nooit hard gemaakt zijn, zij het door omkoperij of niet.

De mens is dood en daar blijft het bij, geniet van zijn muziek en laat de mysteries mysteries blijven.

Anoniem04

Legacy Member
Hetgeen ze wel zouden mogen doen is die topic verplaatsen naar muziek.

Proim

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik ook, we worden oud :sad:
Ik zag het eerst goed zitten dat laatste jaar maar daar onze klas is opgesplitst zit ik nu met een deel van mijn oude klas bij een bende retards :sop:

Anoniem04

Legacy Member
Proim zei:
Ik zag het eerst goed zitten dat laatste jaar maar daar onze klas is opgesplitst zit ik nu met een deel van mijn oude klas bij een bende retards :sop:

Ik ben blij dat ik nog altijd met dezelfde retards als 2 jaar geleden in de klas zit, maar ik zie het in het algemeen niet meer zitten om nog naar school te gaan.

Proim

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik ben blij dat ik nog altijd met dezelfde retards als 2 jaar geleden in de klas zit, maar ik zie het in het algemeen niet meer zitten om nog naar school te gaan.
Het andere deel zit in een klas met nog grotere retards dus dat is wel positief :unsure:
Tgoja, ik heb nooit echt "problemen" gehad om naar school te gaan ^^

Gevers

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Eigelijk toch wel ne ²nd. Da MJ topic is een grote fanboy convention gworden...

Het leuke is hoe al die fanboys beginne te flippen als je er maar 1 slecht woord over zegt. Dus om verveling wat tegen te gaan af en toe een flinke por geve :love:

Energised

Legacy Member
dakgoot moeten zuivermaken alhoewel ik panische hoogtevrees heb :| met wind ! FFS !!!! :X

Anoniem04

Legacy Member
Proim zei:
Het andere deel zit in een klas met nog grotere retards dus dat is wel positief :unsure:
Tgoja, ik heb nooit echt "problemen" gehad om naar school te gaan ^^

Ik ook niet in het algemeen, maar dit jaar gaat het echt lastig worden om mijn aandacht erbij te houden.

Fir3wulf

Legacy Member
Er is hier over ons nen turk komen wonen en die zit gans de dag te fluiten op zon irritante fluit. Ik krijg het schijt ervan. Da hij dan zen raam dichtdoet ofzo, ma alst goe weer is sta hij buite..

Vordesh

Legacy Member
Gevers zei:
Het leuke is hoe al die fanboys beginne te flippen als je er maar 1 slecht woord over zegt. Dus om verveling wat tegen te gaan af en toe een flinke por geve :love:

dan worden uw posts verwijderd :(

PinkyNTheBrain

Legacy Member
wall-o-flesh zei:
ik kan mij duidelijk ni me e meske scheren :sop: 5 keer gesneden fzo :sad:

Heb ik ook ooit gehad :D kwam doordattek et verkeerde soort meske gebruikte... daarna geen problemen meer.

Crashtestdummy

Legacy Member
ik heb mij daar nu nog nooit mee gesneden e :sop: tis gewoon naar onder trekken eh en nie zijwaarts bewegen e :unsure:

de_willy

Legacy Member
vanacht in alle zattigheid de schuif van mn dvd-drive er per ongeluk uitgestampt. Zonet een nieuwe mogen insteken. :unsure:

Joke zei:
Ik heb 60 minuten moeten wachten op een panini! 60 minuten!
Harsh shit. Ik zou het in ieder geval wel afgestapt zijn want 60 minuten gaat er wel ruim over. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan