Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand zei:Dat verbaast u? :+DD

hoofdschooier zei:ja ok, ik heb die richting ook gedaan (na 5 Jaar ASO dmv middenjury) en uiteindelijk is dat wel een megamakkelijke richting, maar ze heeft verdomme niks van algemene kennis :/ Of ligt dat echt aan die richting?
Ze weet verdomme niet eens waar Griekenland ligt![]()
Mijn zus gaat nu ook naar 6e kantoor en dat is hetzelfde niveauhoofdschooier zei:ja ok, ik heb die richting ook gedaan (na 5 Jaar ASO dmv middenjury) en uiteindelijk is dat wel een megamakkelijke richting, maar ze heeft verdomme niks van algemene kennis :/ Of ligt dat echt aan die richting?
Ze weet verdomme niet eens waar Griekenland ligt![]()

Iemand zei:Dat verbaast u? :+DD
No shit, mijn moeder is al de hele dag nijdig omdat ik mijn gsm beneden had laten liggen en dus niet hoorde afgaan toen ze belde. Voor die ene keer dat het eens voorvalt gvd, zij vergeet haar gsm constant en ze pakt hem de helft van de tijd dat ze hem bij heeft ook niet af omdat hij "te stil staat".BaBsie zei:Mn moeder.
Zit ze daar zo een drama van te maken omdat ik het Flair boekske bij mijn zus haar thuis heb laten liggen, terwijl ze morgen zoiezo naar hier komt.
Dan zit ze te verwijten dat ik daar allemaal nie aan denk, da mij niets uitmaakt, etc...
En dan is ze verwonderd dak altijd zeg da mijn zus hun lievelingsdochter is?

BaBsie zei:Mn moeder.
Zit ze daar zo een drama van te maken omdat ik het Flair boekske bij mijn zus haar thuis heb laten liggen, terwijl ze morgen zoiezo naar hier komt.
Dan zit ze te verwijten dat ik daar allemaal nie aan denk, da mij niets uitmaakt, etc...
En dan is ze verwonderd dak altijd zeg da mijn zus hun lievelingsdochter is?
Dennoman zei:No shit, mijn moeder is al de hele dag nijdig omdat ik mijn gsm beneden had laten liggen en dus niet hoorde afgaan toen ze belde. Voor die ene keer dat het eens voorvalt gvd, zij vergeet haar gsm constant en ze pakt hem de helft van de tijd dat ze hem bij heeft ook niet af omdat hij "te stil staat".
Ochja, nog een weekske stressen en dan moet ik ze 2 weken ni zien![]()

Nizidramanii'yt zei:Da's net ietsie te drastisch denkk.![]()
denno zal wel akkoord gaanYeh, want ik ben in 't echt ook zo agressief éPinkyNTheBrain zei:och!denno zal wel akkoord gaan

Dennoman zei:Yeh, want ik ben in 't echt ook zo agressief é![]()


Dennoman zei:No shit, mijn moeder is al de hele dag nijdig omdat ik mijn gsm beneden had laten liggen en dus niet hoorde afgaan toen ze belde. Voor die ene keer dat het eens voorvalt gvd, zij vergeet haar gsm constant en ze pakt hem de helft van de tijd dat ze hem bij heeft ook niet af omdat hij "te stil staat".
Ochja, nog een weekske stressen en dan moet ik ze 2 weken ni zien![]()
Omnistalker zei:wij hebben toch in ons klas een deel gehad da toch bleef zitten ze (5 kantoor naar 6 kantoor)
en dan flink deel me vakantietaken
denk da ik de enige ben da echt zonder problemen/waarschuwingen voor vakken is doorgeraakt
