iKitty
Legacy Member
boogje zei:Je kan ook even goed bier drinken...
da verzwakt u, neen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boogje zei:Je kan ook even goed bier drinken...
isj zei:Ot:
ik kan niet kiezen
prototype of wolfenstein?

isj zei:da verzwakt u, neen.
boogje zei:Omdat jij het toevallig niet lust is het natuurlijk wel makkelijk om de moraalridder uit te hangen.

wall-o-flesh zei:Omg, de vuilzak van de persoon waar ik dagelijks de katten eten moest geven zit vol me maden![]()
What to do?![]()

wall-o-flesh zei:Omg, de vuilzak van de persoon waar ik dagelijks de katten eten moest geven zit vol me maden![]()
What to do?![]()
isj zei:ik zeg toch niet dat ge ni is een pint moet drinken
) wat het "nut" daar eigenlijk van is. Of zo van die mensen die supertrots aan iedereen liggen te verkondigen dat ze een ad in x-aantal seconden kunnen zetten, echt een prestatie om trots op te zijn...Mathelas zei:Ik zou voor 'Prototype' gaan.![]()
.
ad:Carrion zei:Als daar eten inzit is da toch normaal dat daar binnen de 2 dagen maden en andere beesten aanzitte
isj zei:ge kunt eve goe samen een glas water drinken, maar nee das ni stoer genoeg...![]()
pieter27 zei:Ik volg isj toch wel een beetje.
Er is echt niets stoer of leuk aan veel kunnen drinken hoor.
En ik heb het dan niet over een paar pintjes drinken als ge met vrienden een terrasje gaat doen, maar echt over u gewoon iedere avond zat drinken op cafe.
Ik geef eerlijk toe dat ik dat ook soms doe, gewoon drinken om te drinken, niet omdat het lekker is, maar gewoon omdat het bier is en al uw vrienden aan het drinken zijn.
Maar toch vraag ik mij dan vaak af (wel de volgende morgen pas) wat het "nut" daar eigenlijk van is. Of zo van die mensen die supertrots aan iedereen liggen te verkondigen dat ze een ad in x-aantal seconden kunnen zetten, echt een prestatie om trots op te zijn...
Persoonlijk vind ik veel/snel kunnen drinken echt geen prestatie om fier op te zijn, integendeel zelfs.
Pasop, nogmaals ik heb geen enkel probleem met sporadisch een paar pintjes drinken omdat het lekker of verfrissend is.
Dat haantjesgedrag op cafe om toch maar meer/sneller te kunnen drinken dan de rest tot ge er strontzat bij neervalt daarentegen, daar heb ik wel een probleem mee.

wall-o-flesh zei:Omg, de vuilzak van de persoon waar ik dagelijks de katten eten moest geven zit vol me maden![]()
What to do?![]()
.kisthechef zei:En wat dan met op café gaan, rustig een paar pintjes drinken. Dan komt ge ne maat tegen die toevallig een paar pinten in zijn hand heeft, moet ge diene jongen toch van dat gewicht verlossen. En dan komt ge nog ne maat tegen, en nog enen, en nog enen. En als ge wilt vertrekken ziet ge iemand die ge al lang niet meer gezien hebt. Gaan we er nog enen drinken? Tuurlijk dat, zo lang geleden. Twee pintjes alstublieft. Of gaan we nog eens gelijk vroeger Duvels drinken? Nee jong, kheb al wat op... Alleeee, hoe kunt ge dat nu afslaan. Alle, dan, ééntje. Twee. Drie. Tegen dan zijt ge al zo zat dat ge u niet meer kunt inbeelden waarom ge niet aan de shotjes zou willen beginnen,...

ns boy zei:Gij typt echt overal überlange comments neer![]()



)ns boy zei:Wielerkoersen zijn echt zo..... Heel de baan afgesloten voor een bende amateurs die koerske willen spelen
..