Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boogje

Legacy Member
isj zei:
da verzwakt u, neen.

Omdat jij het toevallig niet lust is het natuurlijk wel makkelijk om de moraalridder uit te hangen. Wat dacht je van: het is lekker, het is gezellig en we maken p-l-e-z-i-e-r? Oh, juist. Jij hebt geen alcohol nodig om plezier te maken, maar dat maakt het niet onmogelijk voor anderen om plezier te hebben van een paar pinten.

We zijn allemaal hedonisten, face it.

ZackWhite

Legacy Member
Omg, de vuilzak van de persoon waar ik dagelijks de katten eten moest geven zit vol me maden :sop:
What to do? :unsure:

iKitty

Legacy Member
boogje zei:
Omdat jij het toevallig niet lust is het natuurlijk wel makkelijk om de moraalridder uit te hangen.

lol
ik lust da wel
al was ik meer te vinden voor de sterkere dranken en wijn
ik ga da gewoon ni zomaar gaan zuipen gelijk als al de rest
:)
oezo bijv, heerljk drankje, ik drink het gewoon niet, da wilt ni zeggen dat het ni lekker is, ^^

het is en blijft een slechte gewoonte en iets dat u zwakker maakt,
maar iedereen doet wat hij of zij wil he,...^^

kheb da gewoon eens geprobeerd, en kvond het bijzonder ambetant, u zicht wordt slechter, en u evenwicht, na een tijd

ik zeg toch niet dat ge ni is een pint moet drinken
sjeesh...

_ns_

Legacy Member
wall-o-flesh zei:
Omg, de vuilzak van de persoon waar ik dagelijks de katten eten moest geven zit vol me maden :sop:
What to do? :unsure:

bosjesmannen eten dat op, dus, ik zou het eens proberen :unsure:

Carrion

Legacy Member
wall-o-flesh zei:
Omg, de vuilzak van de persoon waar ik dagelijks de katten eten moest geven zit vol me maden :sop:
What to do? :unsure:

Als daar eten inzit is da toch normaal dat daar binnen de 2 dagen maden en andere beesten aanzitte

pieter27

Legacy Member
Ik volg isj toch wel een beetje.

Er is echt niets stoer of leuk aan veel kunnen drinken hoor.
En ik heb het dan niet over een paar pintjes drinken als ge met vrienden een terrasje gaat doen, maar echt over u gewoon iedere avond zat drinken op cafe.
Ik geef eerlijk toe dat ik dat ook soms doe, gewoon drinken om te drinken, niet omdat het lekker is, maar gewoon omdat het bier is en al uw vrienden aan het drinken zijn.

Maar toch vraag ik mij dan vaak af (wel de volgende morgen pas :p) wat het "nut" daar eigenlijk van is. Of zo van die mensen die supertrots aan iedereen liggen te verkondigen dat ze een ad in x-aantal seconden kunnen zetten, echt een prestatie om trots op te zijn...
Persoonlijk vind ik veel/snel kunnen drinken echt geen prestatie om fier op te zijn, integendeel zelfs.

Pasop, nogmaals ik heb geen enkel probleem met sporadisch een paar pintjes drinken omdat het lekker of verfrissend is.
Dat haantjesgedrag op cafe om toch maar meer/sneller te kunnen drinken dan de rest tot ge er strontzat bij neervalt daarentegen, daar heb ik wel een probleem mee.

GuntherDW

Legacy Member
Mathelas zei:
Ik zou voor 'Prototype' gaan. ;)

Beh, prototype was ik wel beu na een half uur, het "wauw" gevoel was er veel te snel af :p.
Wolfenstein daarentegen wil ik wel voort spelen maar ik heb last van een bug waardoor uw save games corrupt worden indien ge in het midden van een missie abort (omda ik een paar keer een paar levels opnieuw heb gedaan vo alle intel etc te zoeken) en zo crasht bij het laden van een map.

Nu maar wachten op een patch :sad:

ng

Legacy Member
isj zei:
ge kunt eve goe samen een glas water drinken, maar nee das ni stoer genoeg...:)

Water, das voor de paarden. Die worden daar groot en sterk van.

Water? Daar was ik mij mee.

_ns_

Legacy Member
pieter27 zei:
Ik volg isj toch wel een beetje.

Er is echt niets stoer of leuk aan veel kunnen drinken hoor.
En ik heb het dan niet over een paar pintjes drinken als ge met vrienden een terrasje gaat doen, maar echt over u gewoon iedere avond zat drinken op cafe.
Ik geef eerlijk toe dat ik dat ook soms doe, gewoon drinken om te drinken, niet omdat het lekker is, maar gewoon omdat het bier is en al uw vrienden aan het drinken zijn.

Maar toch vraag ik mij dan vaak af (wel de volgende morgen pas :p) wat het "nut" daar eigenlijk van is. Of zo van die mensen die supertrots aan iedereen liggen te verkondigen dat ze een ad in x-aantal seconden kunnen zetten, echt een prestatie om trots op te zijn...
Persoonlijk vind ik veel/snel kunnen drinken echt geen prestatie om fier op te zijn, integendeel zelfs.

Pasop, nogmaals ik heb geen enkel probleem met sporadisch een paar pintjes drinken omdat het lekker of verfrissend is.
Dat haantjesgedrag op cafe om toch maar meer/sneller te kunnen drinken dan de rest tot ge er strontzat bij neervalt daarentegen, daar heb ik wel een probleem mee.

Gij typt echt overal überlange comments neer :p

Troj

Legacy Member
Dat idee dat alcohol "stoer" is leeft dan ook enkel bij debielen. En dan bedoel ik echt stoer, dus dat het een prestatie is an sich om u strontzat te zuipen. Ik ben van tijd ook eens zat, maar ik ken mijn grens en drink niet puur om te drinken of om welke andere reden dan dat ik wat ik dan drink lekker vind. Ik ben quasi elke week eens bob en amuseer mij dan ook onverminderd.

Er zijn dagelijks miljoenen mensen die gewoon genieten van een glas wijn, een pint lekker vinden of wat dan ook. De afleiding maken dat je alcohol moet verbieden omdat er mensen zijn die het misbruiken, is een domme redenering. Yep, I said it.

Arifiene

Legacy Member
wall-o-flesh zei:
Omg, de vuilzak van de persoon waar ik dagelijks de katten eten moest geven zit vol me maden :sop:
What to do? :unsure:

Gewoon dichtdoen zodat ze er niet uitkruipen, dat vermenigvuldigt namelijk nogal snel :p.

Slabby

Legacy Member
kisthechef zei:
En wat dan met op café gaan, rustig een paar pintjes drinken. Dan komt ge ne maat tegen die toevallig een paar pinten in zijn hand heeft, moet ge diene jongen toch van dat gewicht verlossen. En dan komt ge nog ne maat tegen, en nog enen, en nog enen. En als ge wilt vertrekken ziet ge iemand die ge al lang niet meer gezien hebt. Gaan we er nog enen drinken? Tuurlijk dat, zo lang geleden. Twee pintjes alstublieft. Of gaan we nog eens gelijk vroeger Duvels drinken? Nee jong, kheb al wat op... Alleeee, hoe kunt ge dat nu afslaan. Alle, dan, ééntje. Twee. Drie. Tegen dan zijt ge al zo zat dat ge u niet meer kunt inbeelden waarom ge niet aan de shotjes zou willen beginnen,...

Zooooo herkenbaar. Overkomt mij ook altijd :rofl:

pieter27

Legacy Member
ns boy zei:
Gij typt echt overal überlange comments neer :p

i know.
Dat is 1 van mijn slechte eigenschappen :p
Ik heb nogal moeite met beknopt zijn :D

OT: mijn ergernis van de dag: voor de zoveelste dag op rij geen zin om te studeren :(
gelukkig morgenvroeg mijn laatste herexamen.
(en mij daarna strontzat zuipen op cafe, want dat is cool:p)

Saint

Legacy Member
ns boy zei:
Wielerkoersen zijn echt zo... :angry:.. Heel de baan afgesloten voor een bende amateurs die koerske willen spelen :sop:..

Bij ons zetten ze dan hun auto's soms ongevraagd op ons oprit...
Uitrit is afgezet door die hekken, inrit versperd door al die mensen met hun opklapbare stoelkes.

Andere ergenis is dat we al verschillende deadlines hebben voor school. Stagevoorstellen en eindwerkvoorstellen indienen op boekenverkoop, oktober eerste ideeën en voorstudies.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan