Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beguv zei:Iemand op de bus die aant het meezingen was met zijn mp3, had een super irritante schuurstem , en kon dan nog eens geen engels en kende de songteksten niet...

isj zei:

ik ook, oplossing voor dergelijke voorgevallen;Omnistalker zei:kheb voice activation liever
das makkelijker

Selderijstok zei:Aaaaah! StuBru, fucking irritant!
U heeft 2 nieuwe berichten
U heeft 1 nieuwsbericht
StuBru is momenteel op vakantie
Ben het echt kotsbeu >_>
deathsythe zei:smallband en dan is 9lives bezoeken echt een hel.
+ die aarslelijke skin van 'fat princess', precies of ik zit op een kinder website.

SHIGSY zei:Nog aan het onderzoeken maar ik denk dat ik een kemel heb geschoten bij Belgacom TV. Als je MyClub hebt genomen, moet je volgens een collega niets meer betalen maar rechtstreeks naar een apart kanaal gaan en daar is de wedstrijd van je club "gratis" te bekijken. Ik dacht dat ik gewoon tegen een verminderde prijs de uitzending op het kanaal moest kopen? Al van bij de start My Club Anderlecht dus dikke kans dat ik serieus wat Euro's voor niets afgedokt heb...
