ULTRAnumb
Legacy Member
ns boy zei:Klasse..
:')
zijt gij zo'n spastje da graag stoeft me een scooterken?
ni da gij iets gelijk dit ooit gaat kunnen betalen zu

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ns boy zei:Klasse..
:')

Misschien zijn er mensen die totaal geen waarde hechten aan een hoop toekomstig oud schroot?Omnistalker zei:zijt gij zo'n spastje da graag stoeft me een scooterken?
ni da gij iets gelijk dit ooit gaat kunnen betalen zu![]()

Uw beurtPinkyNTheBrain zei:op kot zijn waar het warm is![]()

Dennoman zei:Misschien zijn er mensen die totaal geen waarde hechten aan een hoop toekomstig oud schroot?
Uw beurt![]()
Inclusief een lekker stoere leren jas en broek met franjes aan de zijkant he!Omnistalker zei:²
zo'n harley is echt wel klasse vind ik
en later wil ik er zelf ook een
maar das wel goe sparen want die kunnen tot 20000 euro kosten (zelfs 50000)
Inderdaad. Wie zegt dat ik auto's voortrek op motors?Omnistalker zei:zo kunde ook over auto's beginnen he

) in vervulling laten gaan en wil hij geen Harley meer omdat dat "onverantwoord" is voor de veiligheid zegt hij.
roslar zei:Of over vrouwen?

En niet te vergeten worden de rondingen van een motor niet beïnvloed door de zwaartekrachtOmnistalker zei:in sommige gevallen gaan moto's langer mee dan vrouwen![]()

ns boy zei:Ik had het op Lospeed![]()
Dennoman zei:En niet te vergeten worden de rondingen van een motor niet beïnvloed door de zwaartekracht![]()

Dikke ²Dennoman zei:Misschien zijn er mensen die totaal geen waarde hechten aan een hoop toekomstig oud schroot?![]()
+ns boy zei:dt-fout!
ns boy zei:Haha you wish, ik ga er niet teveel over uitwijden, maar zo'n moto'ke getuigt belange niet van stijl, noch klasse.

Als 17-jarige, respect :')ns boy zei:Haha you wish, ik ga er niet teveel over uitwijden, maar zo'n moto'ke getuigt belange niet van stijl, noch klasse.
Kben trouwens e spastjn dat graag met de vélo en de auto stoeft![]()
Neenee meneerke Latijn-Grieks, no mercy for the weak!ns boy zei:Das toch geen dt-fout, maar een ij/ei-fout
. En ik heb tenminste een excuus, ja!