Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanaf een bepaalde leeftijd verliest ge gewoon elk besef van manieren of een wereld om u heen in het algemeen.RaGeR zei:Die ouw mensen denken ook dat de hele wereld aan hun voeten ligt.
achja wel in goei gezelschap 
McBr@inless zei:is dat niet gewoon standaard
user: administrator
pass: admin
was toch zo bij de mijne.
Zoek de handleiding van de router.boogje zei:Nowp, fout.
boogje zei:Het klinkt idioot, maar die is hier nergens te vinden. Telenet heeft die hier eens geplaatst en volgens mij hebben ze die doos maar terug meegenomen.
wall-o-flesh zei:Van die stomme zwarte haren die telkens teruggroeien terwijl daar nergens in de geburen haar te vinden is![]()

ns boy zei:Hah, ik heb zo blond haar op m'n armen, maar ik heb ergens zo'n bruin plekske waar er giant zwarte haren uit groeien![]()
kunt ge da haar daar ni afscheren fzo?
want ge ziet echt veel mensen me zo ne bruine knobbel ergens en dan daar ne bos haar over 

wall-o-flesh zei:Zo ken ik ook iemand me da op haar handkunt ge da haar daar ni afscheren fzo?
want ge ziet echt veel mensen me zo ne bruine knobbel ergens en dan daar ne bos haar over
en buh krijgt weer op mn heupen van da 'aquagenic pruritus' gedoe![]()

Ik sta ook ergens bovenaan. Daten?PinkyNTheBrain zei:Wie heeft er berichten geplaatst? - 9lives
Damn ik kom net tot de constatatie dat ik de grootste spammer van dit topic benachja wel in goei gezelschap
![]()





Hehe ik heb zo'n bruin vlekje met zwarte haartjes op mijn slaap, is redelijk raarwall-o-flesh zei:Van die stomme zwarte haren die telkens teruggroeien terwijl daar nergens in de geburen haar te vinden is![]()
Ik scheer die gewoon om de paar dagen af.Dennoman zei:Mjah, politie zou echt wel een allerlaatste redmiddel zijn vind ik. Van zodra ge de flikken erbij moet roepen is het klimaat in de buurt gewoon niet meer te redden. Wij zitten nu met redelijk wat onenigheid met de buurvrouw. Die is ambras beginnen te stoken omwille van een futiliteit (onze haag die 15 cm te dicht bij de scheiding van onze gronden stond, zij wou die haag weg omdat ze neurotisch wordt van de paar bladeren die op haar kasseien vallen, ze heeft zelf geen tuin), maar zelf was zij echter al wel de wet aan het breken door die haag zonder onze toestemming te molesteren, ze knipte ffs langs haar kant de bladeren af tot aan de stam. Die haag trekt dus echt op niks meer.
De hele buurt vindt het belachelijk dat wij onze haag hebben moeten verplaatsen (eerst wat extremere reacties toen een paar werkmannen die aan het uitdoen waren om die te verplaatsen, zo van "OMFG GE DOET UW HAAG TOCH NIET UIT ZEKER?!") en nu vindt de hele straat haar een zielig oud kreng. 't Is ook omdat ze 92 jaar is dat we gewoon de haag hebben laten verplaatsen, als ze 20 jaar jonger was geweest had ze ervoor mogen procederen.
En dat heeft ze dan zelf gezocht, stomme trut.
