Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
RaGeR zei:
Die ouw mensen denken ook dat de hele wereld aan hun voeten ligt.
Vanaf een bepaalde leeftijd verliest ge gewoon elk besef van manieren of een wereld om u heen in het algemeen.

dev!lke

Legacy Member
deze nacht om 3uur wakker gemaakt door mijn ouders om te zeggen da ze weg waren (vertrokken op reis).

LeSec

Legacy Member
boogje zei:
Het klinkt idioot, maar die is hier nergens te vinden. Telenet heeft die hier eens geplaatst en volgens mij hebben ze die doos maar terug meegenomen.

Zoek dan online naar de handleiding...
Heb dat ook zo gedaan ooit omdat ik te lui was om mijn boekske op zolder te gaan halen. Zoek type van die modem gewoon op en google it!

Parnakra

Legacy Member
Bestond er maar iets als het internet. :)

Liefst nog met één of andere zoekmachine, waarin je gewoon het type van je router kan ingeven en na enkele klikken over een online handleiding beschikt.

ZackWhite

Legacy Member
Van die stomme zwarte haren die telkens teruggroeien terwijl daar nergens in de geburen haar te vinden is :sop:

_ns_

Legacy Member
wall-o-flesh zei:
Van die stomme zwarte haren die telkens teruggroeien terwijl daar nergens in de geburen haar te vinden is :sop:

Hah, ik heb zo blond haar op m'n armen, maar ik heb ergens zo'n bruin plekske waar er giant zwarte haren uit groeien :D

ZackWhite

Legacy Member
ns boy zei:
Hah, ik heb zo blond haar op m'n armen, maar ik heb ergens zo'n bruin plekske waar er giant zwarte haren uit groeien :D

Zo ken ik ook iemand me da op haar hand :D kunt ge da haar daar ni afscheren fzo? :unsure: want ge ziet echt veel mensen me zo ne bruine knobbel ergens en dan daar ne bos haar over :wtf:

en buh krijgt weer op mn heupen van da 'aquagenic pruritus' gedoe :sop:

boozeke

Legacy Member
vtm-nieuws, da die mensen nog durven zeggen dat sandrine volk trekt..
De markt stond bena leeg toen ze begon.Tegn het einde begon der volk op te komen voor de thunderbirds en cpex.

_ns_

Legacy Member
wall-o-flesh zei:
Zo ken ik ook iemand me da op haar hand :D kunt ge da haar daar ni afscheren fzo? :unsure: want ge ziet echt veel mensen me zo ne bruine knobbel ergens en dan daar ne bos haar over :wtf:

en buh krijgt weer op mn heupen van da 'aquagenic pruritus' gedoe :sop:

Ik doe dat dan ook :cool:

Joeshoe

Legacy Member
Kut dag op het werk :angry::angry::angry:
Iedereen liep er rond met een bakkes tot tegen de grond, ik kon niks vragen of mijn neus werd afgebeten, iedereen constant aan het zagen en aan het roepen op banale dingen. Wtf was me da zeg. Ik probeer dan vriendelijk te zijn, maar na een paar uur kreeg ik het zelf ook op men zenuwen en begon ik zelf slecht gezind te worden. Fuck da ze, als die vaste medewerkers niet even vriendelijk kunnen zijn tegen ons omdat we "maar" jobstudenten zijn moeten ze van mij ook nimeer verwachten da ik vriendelijk ga zijn. :tongue:

wall-o-flesh zei:
Van die stomme zwarte haren die telkens teruggroeien terwijl daar nergens in de geburen haar te vinden is :sop:
Hehe ik heb zo'n bruin vlekje met zwarte haartjes op mijn slaap, is redelijk raar :oink: Ik scheer die gewoon om de paar dagen af.

Crosserke

Legacy Member
infractions voor een offtopic "lounge" gehalte post in een topic waar 75 % van deze posts dat niveau hadden , dakantochnie ( phun intented )

Bubba

Legacy Member
Dennoman zei:
Mjah, politie zou echt wel een allerlaatste redmiddel zijn vind ik. Van zodra ge de flikken erbij moet roepen is het klimaat in de buurt gewoon niet meer te redden. Wij zitten nu met redelijk wat onenigheid met de buurvrouw. Die is ambras beginnen te stoken omwille van een futiliteit (onze haag die 15 cm te dicht bij de scheiding van onze gronden stond, zij wou die haag weg omdat ze neurotisch wordt van de paar bladeren die op haar kasseien vallen, ze heeft zelf geen tuin), maar zelf was zij echter al wel de wet aan het breken door die haag zonder onze toestemming te molesteren, ze knipte ffs langs haar kant de bladeren af tot aan de stam. Die haag trekt dus echt op niks meer.

De hele buurt vindt het belachelijk dat wij onze haag hebben moeten verplaatsen (eerst wat extremere reacties toen een paar werkmannen die aan het uitdoen waren om die te verplaatsen, zo van "OMFG GE DOET UW HAAG TOCH NIET UIT ZEKER?!" :p) en nu vindt de hele straat haar een zielig oud kreng. 't Is ook omdat ze 92 jaar is dat we gewoon de haag hebben laten verplaatsen, als ze 20 jaar jonger was geweest had ze ervoor mogen procederen.

En dat heeft ze dan zelf gezocht, stomme trut.

Hingen die takken ofzo dan op hare grond? Want dan vind ik het wel normaal dat ze die afknipt. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan