Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Troj

Legacy Member
De hond heeft vlooien, vermoed ik. Ze had al veel jeuk de afgelopen dagen, nu twee beestjes zien kruipen, direct de grote middelen (manden wassen, stofzuigen, hond wassen, pipet met anti-vlooienmiddel). Hopelijk zijn ze dood.

Ik had er eentje nog uit haar vacht geplukt na het wassen, dacht dat ze dood was. Ze bleek toch nog te leven, dus ben ik speciaal mijn aansteker gaan halen, gewoon omdat ik KILL IT WITH FIRE, BITCHES wou roepen terwijl ik het deed.

GuntherDW

Legacy Member
Wolfenstein, de vertical mouse movement is precies stukken trager dan de horizontal movement, en er is geen aparte sensitivity bar :sad:

dev!lke

Legacy Member
AeroFury zei:
Kzou een gat in de lucht springen, al komen ze farten in mijn gezicht. Ze zijn weg, das het belangrijkste. :p

ja, was al ni in slaap geraakt en dan maken ze u wakker + om 6.30 opstaan. En er is vandaag 2man ier aant werk. Ik + collega en jobstudent, wij verzuipen ier in de telefoons :help:

aikrez

Legacy Member
GuntherDW zei:
Wolfenstein, de vertical mouse movement is precies stukken trager dan de horizontal movement, en er is geen aparte sensitivity bar :sad:
de movement in zijn geheel is niet zo vlot

ergernis:
stom russen die al een parkeerplek innemen ffs

Kowlier

Legacy Member
freaking warm om te leren :(
het zweet baant zich op heroïsche wijze een weg door mijn aarsbaard om te eindigen onderaan mijn voeten. gezellig is anders...

SweetEmmaRose

Legacy Member
Hoe typisch is da da de dag da (dediedaduhdudududu) ik de eerste keer radiatie heb t school ook de deliberaties (en lessenroosters) plant :angry:
Da worde nog 2 serieuze kutmaande en de examens zijn nog ni eens begonnen (alleja eigenlijk wel ma ik doe alleen degene die nut hebben atm)

Recipe4hate

Legacy Member
Griep :/
Iedereen in tshirt en zelfs met een trui en dekentje heb ik koud.

Kowlier

Legacy Member
krijg ik een bericht van de forumbot dat mijn post in de bikini thread gedelete werd, terwijl ik daar niets gepost had :|
zijn we al zover met dit dictatoriale regime? dat posts al gedelete worden nog voor ze gemaakt worden? :angry:

SilentSpring

Legacy Member
De facteur gemist deze morgen.
Nu mag ik morgen speciaal naar de post achter dat pakje, 'k sliep natuurlijk nog en tegen dat ik beneden raakte was de facteur al weg.

stoomboot

Legacy Member
Eerlijke frustratie-berichten die uit het ergernis-topic worden gesmeten als zijnde: "opruimen".

Ook hier erger ik me aan. Alsook dat er nooit bijstaat wie nu net uw berichtjes verwijderd.

SweetEmmaRose

Legacy Member
²

Alle beleefde discussies zijn ook al nimeer toegelaten, awesome.

_DKsissor_

Legacy Member
Mods + forumkonijn
(nu zonder grappige ondertoon want dat wordt blijkbaar verwijderd)
goed bezig jongens!

sw1ss

Legacy Member
Hetzelfde als die paar man boven mij. Uit respect voor de leden kan er toch wel bijstaan wie de posts verwijderd heeft en een iets betere uitleg dan "opruimen" ipv altijd dat stom konijn. Of is dat zo opgelegd geweest door den Frank Molnar?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan