Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AeroFury zei:Kzou een gat in de lucht springen, al komen ze farten in mijn gezicht. Ze zijn weg, das het belangrijkste.![]()

de movement in zijn geheel is niet zo vlotGuntherDW zei:Wolfenstein, de vertical mouse movement is precies stukken trager dan de horizontal movement, en er is geen aparte sensitivity barad:

Stancke zei:Wie start er een nieuw forum op?

Stancke zei:Wie start er een nieuw forum op?