Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sw1ss

Legacy Member
Dennoman zei:
Hopsakidee, een infraction!

Damn you verleidelijk bikini topic :(

Ik heb een permban. Overdrijf anders... :sop:

Gelukkig dat ik deze account van men broer nog heb :p
Maar mij zullen ze hier nie veel meer zien. Het is hier ook niet meer wat het geweest is met al die mods die graag laten zien dat ze een beetje meer kunnen dan de gewone members.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Dennoman zei:
Mjah, politie zou echt wel een allerlaatste redmiddel zijn vind ik. Van zodra ge de flikken erbij moet roepen is het klimaat in de buurt gewoon niet meer te redden. Wij zitten nu met redelijk wat onenigheid met de buurvrouw. Die is ambras beginnen te stoken omwille van een futiliteit (onze haag die 15 cm te dicht bij de scheiding van onze gronden stond, zij wou die haag weg omdat ze neurotisch wordt van de paar bladeren die op haar kasseien vallen, ze heeft zelf geen tuin), maar zelf was zij echter al wel de wet aan het breken door die haag zonder onze toestemming te molesteren, ze knipte ffs langs haar kant de bladeren af tot aan de stam. Die haag trekt dus echt op niks meer.

De hele buurt vindt het belachelijk dat wij onze haag hebben moeten verplaatsen (eerst wat extremere reacties toen een paar werkmannen die aan het uitdoen waren om die te verplaatsen, zo van "OMFG GE DOET UW HAAG TOCH NIET UIT ZEKER?!" :p) en nu vindt de hele straat haar een zielig oud kreng. 't Is ook omdat ze 92 jaar is dat we gewoon de haag hebben laten verplaatsen, als ze 20 jaar jonger was geweest had ze ervoor mogen procederen.

En dat heeft ze dan zelf gezocht, stomme trut.

Wa maakt het uit hoe die haag er langs den andere kant uitzie?

Dennoman

Legacy Member
BuBbA zei:
Hingen die takken ofzo dan op hare grond? Want dan vind ik het wel normaal dat ze die afknipt. :p
De haag stond 35 cm op onze grond en de takken komen niet of nauwelijks (en dan spreken we misschien over 2-3 cm) over de scheidingslijn.

Zij zou dan mogen snoeien tot aan de scheiding en geen millimeter verder, maar nu knipte zij ze dus af tot op de stam, m.a.w. 30-35 cm op onze grond. Nu hebben we de haag dus nog 15 cm extra naar onze kant laten verplaatsen (en geloof me: da's een kostelijk grapke aangezien daar een hele dag werken met graafmachines aan te pas komt), maar we hebben haar wel gezegd dat ze nu met haar tengels van de haag moet blijven. Anders komen er serieuze vodden van.

SweetEmmaRose zei:
Wa maakt het uit hoe die haag er langs den andere kant uitzie?
't Is wel die kant van de haag die alle mensen zien die door onze straat rijden of naar ons huis willen komen. Plus het is ons natuurlijk niet per sé te doen om het zicht, maar om het principe dat die heks ineens neurotisch gaat doen over een paar blaadjes terwijl wij ze allang hadden kunnen procederen voor haar kuren met de snoeischaar. Dat doen wij niet omdat we een beetje sociaal willen zijn, maar als madammeke zelf wil dat de buurt op haar neerkijkt is dat niet ons probleem. Haar eigen familie vindt het trouwens ook belachelijk, maar die tellen de dagen af tot ze de erfenis kunnen opstrijken, dus die moeten het zich niet aantrekken.
Markeerstift zei:
Ik heb een permban. Overdrijf anders... :sop:
RaGeR, say it ain't so :(

_ns_

Legacy Member
Typisch, gepensioneerden die geen bal te doen hebben :'). Dat zijn dezelfde die heel den dag het voetpad en de zep zitten uit te kuisen

LeSec

Legacy Member
Dennoman zei:
De haag stond 35 cm op onze grond en de takken komen niet of nauwelijks (en dan spreken we misschien over 2-3 cm) over de scheidingslijn.

Zij zou dan mogen snoeien tot aan de scheiding en geen millimeter verder, maar nu knipte zij ze dus af tot op de stam, m.a.w. 30-35 cm op onze grond. Nu hebben we de haag dus nog 15 cm extra naar onze kant laten verplaatsen (en geloof me: da's een kostelijk grapke aangezien daar een hele dag werken met graafmachines aan te pas komt), maar we hebben haar wel gezegd dat ze nu met haar tengels van de haag moet blijven. Anders komen er serieuze vodden van.

Maar wat ik me nu stillekes afvraag, dat mens is al een eind in de 90 met andere woorden, met ne halve voet en op dezelfde hoogte een tiet int graf al.
Ik zou da gewoon zo gelaten hebben ze :')

Brick Top

Legacy Member
Euhm... in dat bikini-topic postte iemand 'Man the harpoons!'. Ik quote die mens met daaronder ':rofl::rofl::rofl:' en ik heb daarvoor twee strafpunten ontvangen. :wtf:

Ik heb hier al topics gesloten zien worden wegens een te hoog flair-gehalte, en als je dan is een mopje plaats in een topic omtrent 'bikini-setjes' voor dames die uit den haak staan... Dan krijgt ge strafpunten. :crazy:

Ik ga er mijn slaap niet voor laten maar soms is het toch moeilijk om hier een lijn te trekken in 't forum ze.

Dennoman

Legacy Member
The_Messenjah zei:
Maar wat ik me nu stillekes afvraag, dat mens is al een eind in de 90 met andere woorden, met ne halve voet en op dezelfde hoogte een tiet int graf al.
Ik zou da gewoon zo gelaten hebben ze :')
Daarom, we laten ze doen. Wij weten ook niet hoe lang ze nog leeft hé. Onkruid vergaat niet, naar men zegt. Voor 't zelfde geld leeft dat mens nog tien jaar en wij hebben niet meteen goesting om nog zo lang met de miserie te zitten. Gewoon paaien en laten doen, maar wel onder strenge voorwaarden. Kalm blijven is bij zoiets altijd het beste en dan lossen die problemen zichzelf wel op. Ze heeft haar eigen reputatie in de buurt naar de vaantjes geholpen, hebben wij haar niet voor hoeven zwartmaken.

Th1x4nG

Legacy Member
Waarom wilt ge überhaupt een haag? Da brengt niks dan werk en vuiligheid mee, as da wijf u ni kan zien moet zij maar een haag zetten.

_ns_

Legacy Member
Ehm beetje Privacy? Dat staat nog schoon afh van uw thuis/omgeving. Wat doet gij, een muur of gracht rondom uw huis bouwen :p..

Dennoman

Legacy Member
gthizzang zei:
Waarom wilt ge überhaupt een haag? Da brengt niks dan werk en vuiligheid mee, as da wijf u ni kan zien moet zij maar een haag zetten.
Ik heb er ook niks mee, maar het draait allemaal meer om het principe dan om de haag. Mijn ouders hebben nu eenmaal graag veel planten in de voortuin en zolang alles binnen de beperkingen van de wet blijft mogen wij die haag hebben. Daar gaat de buurvrouw niks aan veranderen.

Wij hebben ook een haag die aan de andere kant langsheen ons huis loopt (grenzend met onze buur langs links) en met die mens hebben wij nooit problemen. Hij is zelf gepensioneerd en houdt ervan om in de tuin te werken, dus uit zijn mond hebben mijn ouders al in 25 jaar geen kik gehoord.

Proim

Legacy Member
gthizzang zei:
Waarom wilt ge überhaupt een haag? Da brengt niks dan werk en vuiligheid mee, as da wijf u ni kan zien moet zij maar een haag zetten.

ns boy zei:
Ehm beetje Privacy? Dat staat nog schoon afh van uw thuis/omgeving. Wat doet gij, een muur of gracht rondom uw huis bouwen :p..
²
Tzou hier schoon zicht zijn :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
Wij hadde een haag voor het huis die in een goei 4 jaar ni gesnoeid is geweest, gewoon helemaal kaal getrimmed paar weken gelden, da ding zag er ni uit, volledig verkracht :')

sw1ss

Legacy Member
Dennoman zei:
RaGeR, say it ain't so :(

Iz true :cry:

Die bikinipost vroeg er gewoon om. Wie post nu ook zo een vraag wel op een forum vol jongens/mannen. Dat is hetzelfde als op het Joepieforum gaan vragen welke pc ge het beste zou kopen...

Flipkikker

Legacy Member
Oh jong, zijn toch serieuze reacties ook gekomen?

"man the harpoons" was ook niet bepaald nodig denkek, de helft van de vrouwen die er postte en ook apart kocht is niet eens dik/mollig te noemen. :p

McBr@in

Legacy Member
Markeerstift zei:
Iz true :cry:

Die bikinipost vroeg er gewoon om. Wie post nu ook zo een vraag wel op een forum vol jongens/mannen. Dat is hetzelfde als op het Joepieforum gaan vragen welke pc ge het beste zou kopen...

always think before you hit the link :p

Ik heb de thread ook enkele keren doorlezen en op het punt gestaan een smartass comment te maken, maar het leek mij niet wijs :D

SweetEmmaRose

Legacy Member
Duuuuussss die dude stelt een vraag, antwoord is gegeven en de thread blifjt open dus mensen beginne mopkes te maken en ze geve infractions ipv de fucking thread te sluite? logica? anyone?

AeroFury

Legacy Member
dev!lke zei:
deze nacht om 3uur wakker gemaakt door mijn ouders om te zeggen da ze weg waren (vertrokken op reis).

Kzou een gat in de lucht springen, al komen ze farten in mijn gezicht. Ze zijn weg, das het belangrijkste. :p

Dennoman

Legacy Member
AeroFury zei:
Kzou een gat in de lucht springen, al komen ze farten in mijn gezicht. Ze zijn weg, das het belangrijkste. :p
²

Normaal krijg ik dit weekend een voorsmaakje (2 dagen alleen thuis) voor september. Ik zou normaal twee weken alleen thuis zijn, maar ik moet noodgedwongen (:p) mijn vakantie in Londen laten overlappen met hun reis, dus dan heb ik nog wel een weekje :)

AeroFury

Legacy Member
Dennoman zei:
²

Normaal krijg ik dit weekend een voorsmaakje (2 dagen alleen thuis) voor september. Ik zou normaal twee weken alleen thuis zijn, maar ik moet noodgedwongen (:p) mijn vakantie in Londen laten overlappen met hun reis, dus dan heb ik nog wel een weekje :)

Pfff, ik krijg die hier nooit het huis uit é.. Als ze iets doen, dan moeten wij daar steeds bij betrokken zijn. Er zit dan niets anders op dan bij vrienden te gaan logeren die alleen thuis zijn. :woohoo:

Maar eerst nog twee herexamens. :sad:

deathsythe zei:
heeft iemand screens? van het whale voorval? :p

Der was nie veel te zien ze..
Gewoon een reply van RaGeR in de bikinithread waarin stond: "Man the harpoons" als reactie op de vriendin met de brede heupen. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan