Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dennoman zei:Hopsakidee, een infraction!
Damn you verleidelijk bikini topic![]()


Dennoman zei:Mjah, politie zou echt wel een allerlaatste redmiddel zijn vind ik. Van zodra ge de flikken erbij moet roepen is het klimaat in de buurt gewoon niet meer te redden. Wij zitten nu met redelijk wat onenigheid met de buurvrouw. Die is ambras beginnen te stoken omwille van een futiliteit (onze haag die 15 cm te dicht bij de scheiding van onze gronden stond, zij wou die haag weg omdat ze neurotisch wordt van de paar bladeren die op haar kasseien vallen, ze heeft zelf geen tuin), maar zelf was zij echter al wel de wet aan het breken door die haag zonder onze toestemming te molesteren, ze knipte ffs langs haar kant de bladeren af tot aan de stam. Die haag trekt dus echt op niks meer.
De hele buurt vindt het belachelijk dat wij onze haag hebben moeten verplaatsen (eerst wat extremere reacties toen een paar werkmannen die aan het uitdoen waren om die te verplaatsen, zo van "OMFG GE DOET UW HAAG TOCH NIET UIT ZEKER?!") en nu vindt de hele straat haar een zielig oud kreng. 't Is ook omdat ze 92 jaar is dat we gewoon de haag hebben laten verplaatsen, als ze 20 jaar jonger was geweest had ze ervoor mogen procederen.
En dat heeft ze dan zelf gezocht, stomme trut.
De haag stond 35 cm op onze grond en de takken komen niet of nauwelijks (en dan spreken we misschien over 2-3 cm) over de scheidingslijn.BuBbA zei:Hingen die takken ofzo dan op hare grond? Want dan vind ik het wel normaal dat ze die afknipt.![]()
't Is wel die kant van de haag die alle mensen zien die door onze straat rijden of naar ons huis willen komen. Plus het is ons natuurlijk niet per sé te doen om het zicht, maar om het principe dat die heks ineens neurotisch gaat doen over een paar blaadjes terwijl wij ze allang hadden kunnen procederen voor haar kuren met de snoeischaar. Dat doen wij niet omdat we een beetje sociaal willen zijn, maar als madammeke zelf wil dat de buurt op haar neerkijkt is dat niet ons probleem. Haar eigen familie vindt het trouwens ook belachelijk, maar die tellen de dagen af tot ze de erfenis kunnen opstrijken, dus die moeten het zich niet aantrekken.SweetEmmaRose zei:Wa maakt het uit hoe die haag er langs den andere kant uitzie?
RaGeR, say it ain't soMarkeerstift zei:Ik heb een permban. Overdrijf anders...![]()

Dennoman zei:De haag stond 35 cm op onze grond en de takken komen niet of nauwelijks (en dan spreken we misschien over 2-3 cm) over de scheidingslijn.
Zij zou dan mogen snoeien tot aan de scheiding en geen millimeter verder, maar nu knipte zij ze dus af tot op de stam, m.a.w. 30-35 cm op onze grond. Nu hebben we de haag dus nog 15 cm extra naar onze kant laten verplaatsen (en geloof me: da's een kostelijk grapke aangezien daar een hele dag werken met graafmachines aan te pas komt), maar we hebben haar wel gezegd dat ze nu met haar tengels van de haag moet blijven. Anders komen er serieuze vodden van.


' en ik heb daarvoor twee strafpunten ontvangen. 

Daarom, we laten ze doen. Wij weten ook niet hoe lang ze nog leeft hé. Onkruid vergaat niet, naar men zegt. Voor 't zelfde geld leeft dat mens nog tien jaar en wij hebben niet meteen goesting om nog zo lang met de miserie te zitten. Gewoon paaien en laten doen, maar wel onder strenge voorwaarden. Kalm blijven is bij zoiets altijd het beste en dan lossen die problemen zichzelf wel op. Ze heeft haar eigen reputatie in de buurt naar de vaantjes geholpen, hebben wij haar niet voor hoeven zwartmaken.The_Messenjah zei:Maar wat ik me nu stillekes afvraag, dat mens is al een eind in de 90 met andere woorden, met ne halve voet en op dezelfde hoogte een tiet int graf al.
Ik zou da gewoon zo gelaten hebben ze :')
Ik heb er ook niks mee, maar het draait allemaal meer om het principe dan om de haag. Mijn ouders hebben nu eenmaal graag veel planten in de voortuin en zolang alles binnen de beperkingen van de wet blijft mogen wij die haag hebben. Daar gaat de buurvrouw niks aan veranderen.gthizzang zei:Waarom wilt ge überhaupt een haag? Da brengt niks dan werk en vuiligheid mee, as da wijf u ni kan zien moet zij maar een haag zetten.
gthizzang zei:Waarom wilt ge überhaupt een haag? Da brengt niks dan werk en vuiligheid mee, as da wijf u ni kan zien moet zij maar een haag zetten.
²ns boy zei:Ehm beetje Privacy? Dat staat nog schoon afh van uw thuis/omgeving. Wat doet gij, een muur of gracht rondom uw huis bouwen..

Dennoman zei:RaGeR, say it ain't so![]()

Markeerstift zei:Iz true
Die bikinipost vroeg er gewoon om. Wie post nu ook zo een vraag wel op een forum vol jongens/mannen. Dat is hetzelfde als op het Joepieforum gaan vragen welke pc ge het beste zou kopen...


dev!lke zei:deze nacht om 3uur wakker gemaakt door mijn ouders om te zeggen da ze weg waren (vertrokken op reis).

²AeroFury zei:Kzou een gat in de lucht springen, al komen ze farten in mijn gezicht. Ze zijn weg, das het belangrijkste.![]()
p) mijn vakantie in Londen laten overlappen met hun reis, dus dan heb ik nog wel een weekje 
Dennoman zei:²
Normaal krijg ik dit weekend een voorsmaakje (2 dagen alleen thuis) voor september. Ik zou normaal twee weken alleen thuis zijn, maar ik moet noodgedwongenp) mijn vakantie in Londen laten overlappen met hun reis, dus dan heb ik nog wel een weekje
![]()

ad:deathsythe zei:heeft iemand screens? van het whale voorval?![]()
