Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ULTRAnumb

Legacy Member
zwart ftw
die kleur blijft tenminste
wit kan makkelijk anders uitslaan later na intensief gebruik

Dennoman

Legacy Member
Proim zei:
Niet al de West-Vlamingen :(
Enkel de kust ja? Ik dacht ooit gelezen te hebben dat zo goed als heel West-Vlaanderen ITV Meridian kon pakken via basispakket van Telenet en zelfs vroeger gewoon via de kabel.

Proim

Legacy Member
Dennoman zei:
Enkel de kust ja? Ik dacht ooit gelezen te hebben dat zo goed als heel West-Vlaanderen ITV Meridian kon pakken via basispakket van Telenet en zelfs vroeger gewoon via de kabel.
Zal inderdaad enkel de kust zijn, bij mijn oma kunnen ze ITV nemen gewoon via de kabel. Ze woont in Eernegem dus dat is bijna de kust.

LeSec

Legacy Member
Dennoman zei:
Masterchef = beste food en lifestyle programma ooit, punt :p

Echt, vooral die voorrondes vind ik fantastische televisie. De finaleronde vind ik meestal wel iets te uitgerekt, ze zijn daar nu ffs al langer dan een week mee bezig.

Hetgeen mij vooral ergert is dat dit Masterchef 2007 is. West-Vlamingen hebben toch chance dat ze ITV kunnen pakken ze :(

Inderdaad, die voorrondes zie ik ook het liefst, al weet ge meestal wel wie er gaat doorgaan ma bon ja, ksnap wel dat ze ergens sensatie moeten op poten zetten voor de Britse huisvrouwkes wat gerust te stellen.

Tgeeft me altijd zoveel goesting om zelf speciale dingen klaar te maken.
Spijtig genoeg hebde daar allemaal speciale ingrediënten voor nodig ook :(

Anyway zeer ontspannende televisie!

bludgeoned

Legacy Member
Dennoman zei:
Masterchef = beste food en lifestyle programma ooit, punt :p

Echt, vooral die voorrondes vind ik fantastische televisie. De finaleronde vind ik meestal wel iets te uitgerekt, ze zijn daar nu ffs al langer dan een week mee bezig.

Hetgeen mij vooral ergert is dat dit Masterchef 2007 is. West-Vlamingen hebben toch chance dat ze ITV kunnen pakken ze :(
Ik kijk nooit op de TV naar masterchef, maar uit de aftiteling meen ik me toch te herinneren dat het door de BBC wordt uitgezonden.
Laaste dat ik gezien heb was Celebrity MasterChef Seizoen 4

Dennoman

Legacy Member
bludgeoned zei:
Ik kijk nooit op de TV naar masterchef, maar uit de aftiteling meen ik me toch te herinneren dat het door de BBC wordt uitgezonden.
Laaste dat ik gezien heb was Celebrity MasterChef Seizoen 4
Mjah, meestal zap ik verder nadat de winnaar bekend is of het laatste oordeel over de gerechten gegeven is, maar ik meen me toch die typische ITV aftiteling te herinneren.

De BBC heeft het inderdaad ook een tijdlang uitgezonden in de vooravond, weet niet of ze dat nu nog doen tho.

bludgeoned

Legacy Member
Dennoman zei:
Mjah, meestal zap ik verder nadat de winnaar bekend is of het laatste oordeel over de gerechten gegeven is, maar ik meen me toch die typische ITV aftiteling te herinneren.

De BBC heeft het inderdaad ook een tijdlang uitgezonden in de vooravond, weet niet of ze dat nu nog doen tho.
Net gekeken en is toch de BBC.

kisthechef

Legacy Member
Dennoman zei:
Mjah, meestal zap ik verder nadat de winnaar bekend is of het laatste oordeel over de gerechten gegeven is, maar ik meen me toch die typische ITV aftiteling te herinneren.

De BBC heeft het inderdaad ook een tijdlang uitgezonden in de vooravond, weet niet of ze dat nu nog doen tho.

Jups, ze zenden dat nog steeds op BBC uit (weet wel niet welke BBC). Daar zit dat in zo'n namiddagshow.

Ike

Legacy Member
MasterChef is inderdaad van de BBC. Ik vind het wel een leuk programma. :p
Morgen mijn praktisch rij-examen. Ben eens benieuwd. :s

ozl

Legacy Member
Ik hoor vuurwerk maar ik zie het niet. :angry: Ofwel wil ik het zien en horen ofwel wil ik het NIET horen.

ZackWhite

Legacy Member
die was wel serieus he ;D Kvraag mij af wrm mensen altijd zoiets sjik moete hebben om te schrijven. :sop:

Fré_

Legacy Member
wall-o-flesh zei:
die was wel serieus he ;D Kvraag mij af wrm mensen altijd zoiets sjik moete hebben om te schrijven. :sop:

En terecht. ffs da dient om mee te schrijven, als ge daar al u kop over breekt? Kwil nie meemaken hoe lang ge erover doet om nen auto of iets dergelijks te kiezen.

Roald

Legacy Member
Hangt er vanaf of ge veel moet schrijven. Ik heb ook altijd een goede vulpen gekocht, omdat het aangenamer was om mee te schrijven vond ik ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan