Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet al de West-VlamingenDennoman zei:Hetgeen mij vooral ergert is dat dit Masterchef 2007 is. West-Vlamingen hebben toch chance dat ze ITV kunnen pakken ze![]()

Enkel de kust ja? Ik dacht ooit gelezen te hebben dat zo goed als heel West-Vlaanderen ITV Meridian kon pakken via basispakket van Telenet en zelfs vroeger gewoon via de kabel.Proim zei:Niet al de West-Vlamingen![]()
Zal inderdaad enkel de kust zijn, bij mijn oma kunnen ze ITV nemen gewoon via de kabel. Ze woont in Eernegem dus dat is bijna de kust.Dennoman zei:Enkel de kust ja? Ik dacht ooit gelezen te hebben dat zo goed als heel West-Vlaanderen ITV Meridian kon pakken via basispakket van Telenet en zelfs vroeger gewoon via de kabel.
Dennoman zei:Masterchef = beste food en lifestyle programma ooit, punt
Echt, vooral die voorrondes vind ik fantastische televisie. De finaleronde vind ik meestal wel iets te uitgerekt, ze zijn daar nu ffs al langer dan een week mee bezig.
Hetgeen mij vooral ergert is dat dit Masterchef 2007 is. West-Vlamingen hebben toch chance dat ze ITV kunnen pakken ze![]()

Plut0r zei:
Ik kijk nooit op de TV naar masterchef, maar uit de aftiteling meen ik me toch te herinneren dat het door de BBC wordt uitgezonden.Dennoman zei:Masterchef = beste food en lifestyle programma ooit, punt
Echt, vooral die voorrondes vind ik fantastische televisie. De finaleronde vind ik meestal wel iets te uitgerekt, ze zijn daar nu ffs al langer dan een week mee bezig.
Hetgeen mij vooral ergert is dat dit Masterchef 2007 is. West-Vlamingen hebben toch chance dat ze ITV kunnen pakken ze![]()
Mjah, meestal zap ik verder nadat de winnaar bekend is of het laatste oordeel over de gerechten gegeven is, maar ik meen me toch die typische ITV aftiteling te herinneren.bludgeoned zei:Ik kijk nooit op de TV naar masterchef, maar uit de aftiteling meen ik me toch te herinneren dat het door de BBC wordt uitgezonden.
Laaste dat ik gezien heb was Celebrity MasterChef Seizoen 4
Net gekeken en is toch de BBC.Dennoman zei:Mjah, meestal zap ik verder nadat de winnaar bekend is of het laatste oordeel over de gerechten gegeven is, maar ik meen me toch die typische ITV aftiteling te herinneren.
De BBC heeft het inderdaad ook een tijdlang uitgezonden in de vooravond, weet niet of ze dat nu nog doen tho.
Dennoman zei:Mjah, meestal zap ik verder nadat de winnaar bekend is of het laatste oordeel over de gerechten gegeven is, maar ik meen me toch die typische ITV aftiteling te herinneren.
De BBC heeft het inderdaad ook een tijdlang uitgezonden in de vooravond, weet niet of ze dat nu nog doen tho.
wall-o-flesh zei:die was wel serieus he ;D Kvraag mij af wrm mensen altijd zoiets sjik moete hebben om te schrijven.![]()