Indigoke
Legacy Member
Ike zei:Binnen een dik uur mijn praktisch rij-examen. :-/
Hopelijk lukt het van de eerste keer, want ik heb absoluut geen zin om dat opnieuw te doen.
nu dus

geslaagd?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ike zei:Binnen een dik uur mijn praktisch rij-examen. :-/
Hopelijk lukt het van de eerste keer, want ik heb absoluut geen zin om dat opnieuw te doen.

Ike zei:Nope. Voorrang van rechts fout.![]()

Memphis zei:Voorrang van rechts is wel redelijk basis eh![]()
Ik heb thans een rode auto. Dacht dat die altijd voorrang hadde?
Niets aan te doen. Parkeren enal perfect en dan verneukt dat alles.nielseke zei:Huh?Ik heb thans een rode auto. Dacht dat die altijd voorrang hadde?

In tegenstelling tot wat velen blijkbaar denken zijn er in het leven belangrijker zaken dan meteen slagen op uw rijexamen 
GelukzakkenTroj zei:Ik vermoed dat het vooral gaat over het feit dat die kopijen in een archief worden bewaard, en dat ze die niet willen gaan zoeken.
Als ik daar lees dat uw prof een geschreven motivatie moet bijhouden - mss eens vragen dat hij u die doormailt?
KUL:
De examinatoren delen vóór elke examenperiode aan de administratieve dienst van hun faculteit mee waar en wanneer zij tijdens de eerste vijf kalenderdagen na de bekendmaking van de resultaten nog ter beschikking zijn voor een nabespreking van het examen, onverminderd het inzagerecht zoals bepaald in het volgende lid. Die regeling voor de nabespreking wordt ten minste een week voor het einde van de examenperiode aan de studenten bekendgemaakt.
Losstaand van de interne beroepsprocedure en met het oog op zelfremediëring door de student verleent de examinator, na de mededeling van de resultaten van een examenperiode, zoals bedoeld in artikels 43 tot en met 45 van dit reglement, aan studenten die hierom verzoeken, inzage van hun examenkopij, in voorkomend geval zoals deze door de examinator is geannoteerd. Het verzoek wordt ingediend tot uiterlijk een maand na afloop van het academiejaar.
Het is zelfs nog meer, je kan tot 3 maanden na juni inkijken.

Ik overschat mijn eigen niDennoman zei:Aan de KUL kunnen wij bij de grotere faculteiten (in mijn geval economie) onze inkijkmomenten gedurende ongeveer een hele kalendermaand vrij plannen via het monitoraat, is best wel handig.
Mjah, oppassen met uzelf overschatten é Emz. Ik heb ook al ne keer een examen gedaan waar ik dacht op 14, uiterst minimum 12 uit te komen. Uiteindelijk had ik 6 omdat prof punten volledig aftrok voor een kleine rekenfout op het einde van de oefening, ondanks dat redenering wel volledig juist was.

kan zijn da ik te bondig bezig was of bepaalde kernwoorden er ni in had staan, maar dan zou ik da wel rgaag weten;
).SweetEmmaRose zei:Maar keb da altijd voor, das iets heel raars bij mij. De dingen waarvoor ik écht leer, dus echt blok, die buis ik. En de vakken waarvoor ik geen goesting heb of wa voor slack en echt ni genoeg voor doe en denk da ik gebuisd ben die slaag ik (in juni was da echt opmerkelijk).

whatever9 zei:ik heb het zelfde aan de hand
ik zag belichtingstechnieken, studeer je fotografie?


Ken zelf iemand die 3 keer gebuisd was voor ze (en ik beweer niet dat dat er iets mee te maken heeftIke zei:Maja, 't was zo aan de lichten. Redelijk nerveus en dan mis je even iets.Niets aan te doen. Parkeren enal perfect en dan verneukt dat alles.
@whatever: 4/10 slaagt van de eerste keer, dus een uitzondering ben ik niet. Ik slaag nu eenmaal ook liever voor mijn examens od unief dan voor een rij-examen.
) er door was ^^'Drien zei:Men ouders..
Men vader doet niets anders dan mij commanderen omdat het redelijk druk was in de zaak. Kheb amper tijd gehad om te eten terwijl meneer voor mij geten heeft en wel een half uur op zen gat gezeten heeft
Men moeder omdat dat het zieligste mens van de wereld is als die moe werken. Haar voeten doen pijn *mankmank zodat iedereen het heeft gezien*, hare rug doet pijn *loop krom zodat weer iedereen het kan zien* en als de klanten het willen krijgen ze der gratis den uitleg bij in de winkel.. 100 keer hetzelfde verhaal!!

. Maar toch maar wat meer respect voor je moeder, moest ze er niet meer zijn, je zou ze missen 
Nee, da's dankzij het werken, niet dankzij het zagenMcBr@inless zei:Mja, maar het is wel dankzij haar manklopen en kromlopen dat ze jou bepaalde dingen kunnen bieden heeft in het leven![]()

Troj zei:"Pieter" of "Dieter" die zijn vriendin aan het doen klaarkomen is, in het studentenkot hiernaast.
En hij moet het "zo, zo, zo" doen.
Edit: en nu begint ze "hoooeeeeeeeeeee" te doen.
