Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Troj zei:Nu ge het zegt, ik hoorde enkel "IIIEE - EEERRRR".
Dieper?
Edit: 't lijkt al voorbij. Ofwel is D/P-ieter een seksbeest, ofwel heeft ze gefaket.
Troj zei:Nu ge het zegt, ik hoorde enkel "IIIEE - EEERRRR".
Dieper?
Edit: 't lijkt al voorbij. Ofwel is D/P-ieter een seksbeest, ofwel heeft ze gefaket.
Edit2: Te vroeg gejuicht.
Omnistalker zei:
PinkyNTheBrain zei:hahahahaha en anders aanbellen
"ofwel stopt ge.... ofwel doe ik mee"
.
.Troj zei:Nah, het zijn nu nog maar gewoon gesmoorde kreetjes. Da overleef ik wel.
Nog zo'n 5 minuten om het af te werken, anders zet ik K3 op en is het voor iedereen afgelopen.
Edit: Oya lélé doet het elke keer.
Troj zei:Nah, het zijn nu nog maar gewoon gesmoorde kreetjes. Da overleef ik wel.
Nog zo'n 5 minuten om het af te werken, anders zet ik K3 op en is het voor iedereen afgelopen.
Edit: Oya lélé doet het elke keer.
Gij verkloot et ook graag voor anderen eh 
. En ik hoor niks meer, zalige stilte
.Carrion zei:troj is jaloers![]()

freakykiller zei:Gij verkloot et ook graag voor anderen eh
![]()

Tha_nOn zei:zou gij u door K3 op de achtergrond laten tegenhouden![]()
.