Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
Omnistalker zei:
1 woord: deporteren

Zijn ze hier in België te laf voor, liever centjes geven, da is veel makkelijker dan uitzoeken waar die allemaal vandaan komen.

aikrez

Legacy Member
Ik denk dat mozes in zijn tourgids ook België als beloofde land had staan

ULTRAnumb

Legacy Member
Carrion zei:
Zijn ze hier in België te laf voor, liever centjes geven, da is veel makkelijker dan uitzoeken waar die allemaal vandaan komen.

wrm uitzoeken?
steekt die gwn ver genoeg weg en t'is opgelost

PinkyNTheBrain

Legacy Member
KUTkinders die buiten aant roepen zijn als ik moet leren :angry: FUFUFUFUFUFUFU

Bosvos

Legacy Member
ons ma krijgt hier vandaag haar belastingsbrief waarin staat hoeveel ze moet betalen, was iets van een 1600 EUR ofzo:wtf: terwijl ze online had berekend dat ze 20 EUR terugtrok. Ze verdient al zo weinig, dus vraag ik mij af hoe en waarom ze dat moet betalen.

En als ik uiteindelijk een studietoelage trek van 2 keer niks is het al helemaal koekenbak, dan kan ik mijn schoolcarrière terug vergeten...

en denk nu maar niet dat de doorsnee mens iets begrijpt van de berekening die ze bij die brief steken, ge moet maar rieken waarom ge zoveel moet betalen.

whatever9

Legacy Member
zijn er dan echt nog mensen die moeite hebben om de studies van hun kinderen te betalen? In wat voor land leven wij nu eigenlijk...

voila, uw situatie is meteen mijn ergernis van de dag. Ze zouden beter u helpen (als je geen broekveger bent) ipv asielzoekers op café en hotel te sturen.

Bosvos

Legacy Member
whatever9 zei:
zijn er dan echt nog mensen die moeite hebben om de studies van hun kinderen te betalen? In wat voor land leven wij nu eigenlijk...

voila, uw situatie is meteen mijn ergernis van de dag. Ze zouden beter u helpen (als je geen broekveger bent) ipv asielzoekers op café en hotel te sturen.

goh 't is niet dat wij in armoede leven hoor, ik heb hier alles wat ik mij kan wensen qua luxe, maar ik ga nu een richting doen die redelijk veel kost qua materiaal en zo'n studietoelage is toch welkom hoor (ik ga zelf wel werken in het weekend, maar als ik dat aan mijn studies uitgeef heb ik niks meer over voor mijn sociaal leven:p)

Soit, ondertussen hebben we al een idee hoe het komt dat die 1600 op die brief stond, vermoedelijk heeft mijn vader "onderhoudsgeld" (voor ons ma zogezegd) ingevuld op zijne belastingsbrief ipv alimentatie voor de kinderen (ons ma heeft nooit onderhoudsgeld voor haar gekregen of gevraagd). Dus ik vermoed dat ze dan best eens uitleg gaat vragen op de dienst belastingen en hopelijk moet ze dat dan niet betalen (aangezien mijn vader dan eigenlijk gesjoemeld heeft met zijne brief).

De geldwolf... blijkbaar trekt die 80% terug van de alimentatie die hij betaald voor mijn zus en mij, dat komt per jaar dan uit op minder dan 1000EUR die hij effectief betaald. En dan nog mekkert hij daarover, terwijl ik hier zelfs regelmatig een deel van mijn verdiende geld aan ons ma geef zodat ze het wat vrijer in de portemonnee heeft... (onlangs was haar tv kapot, heb ik de mijne aan haar gegeven (die was ook nog geen 2 jaar oud) en mezelf dan maar een andere gekocht).

Maar soit, ik ben al lang gestopt om me te ergeren aan mijn vader, zo lang ik 'm maar niet te veel tegen kom en hij properkes doet wat hij moet doen ben ik content, maar dit is dus weer zo'n situatie waarin het ergeren terug stijgt.
Dus ik ben al blij dat het niets te maken heeft met inkomsten ofzo en dus zal mijn studietoelage hopelijk voldoende zijn om deftig gerief te kopen :D

En ik geef u eigenlijk wel gelijk over die asielzoekers, er zijn genoeg Belgen die écht in armoede leven, geef die mensen eerst een kans, het is niet de Belgische overheid hun verantwoordelijkheid om te zorgen voor mensen die naar hier komen, 't is juist daarom dat ze naar hier komen, omdat België zo zot is om asielzoekers voorrang te geven op Belgen.

Coolguy

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
KUTkinders die buiten aant roepen zijn als ik moet leren :angry: FUFUFUFUFUFUFU

Echt he! :angry::angry::angry:

Volgende week zal het een pak rustiger zijn... maar dan zijn de herexamens gedaan. :unsure: *mixed feelings*

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Coolguy zei:
Echt he! :angry::angry::angry:

Volgende week zal het een pak rustiger zijn... maar dan zijn de herexamens gedaan. :unsure: *mixed feelings*

bah ik heb 1 én 3 september nog een :sad:

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Coolguy zei:

Mja ik heb er nog zu lol :D

vandaag de eerste gehad, das een clustervak waar donderdag (27ste pas het vervolg van komt :angry: gvd) en das dus ma 1 vak :/

En dan nog 29-1-3

Bosvos

Legacy Member
whatever9 zei:
hopelijk zijn mijn kinderen later ook zo goed opgevoed als jij.

het verhaal klonk waarschijnlijk heldhaftiger dan het uiteindelijk is :rofl:

Laten we het zo stellen: als ons ma ooit sterft in de miserie, erf ik miserie:p

_ns_

Legacy Member
Damn, ben onbewust ne spammer geworden :(...

En er zit hier ne kikker lawijt te maken, ffs zo een irritant kutbeest :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan