Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

McBr@in

Legacy Member
The Magical Taz zei:
Het is weer allemaal de schuld van TV en uiteraard worden games nog maar eens genoemd...

Het Nieuwsblad - 'Agressie komt door televisie'

Frigging muppets...

Tja, als ze enkel met het verhaal in de krant komt dat ze overvallen is, is ze morgen alweer vergeten. Als ze er echter weer een politieke discussie van maakt staat ze met wat geluk een week in de spotlight... Hurray!

Hoewel je natuurlijk niet kan ontkennen dat er ergens wel een punt in zit. 14-jarige meisjes die halfnaakt over straat lopen, jongeren die bij het minste een mes trekken. Ik betwijfel echter of actiefilms en games hier een grotere rol in spelen dan de nieuwsbrengende media (krant en tv journaal) hierbij doen.

Elke week is er wel een verslaggeving over geweld (messentrekker, steekpartij, overval, etc...) en in 85% van de gevallen hoor ik in België het nieuws eindigen met: De dader werd na verhoor vrijgelaten (al dan niet onder voorwaarden).

Het is de straffeloosheid en de manier hoe deze door het nieuws in de kijker wordt gebracht dat jongeren er altijd maar meer toe aanzet om hun heil te zoeken in de duistere kant van de maatschappij...

Just my 2(euro)cents

Energised

Legacy Member
bah.. de dag is alweer klote begonnen.. geeft al veel goeds voor de rest vn de dag

Dennoman

Legacy Member
hoofdschooier zei:
De geldwolf... blijkbaar trekt die 80% terug van de alimentatie die hij betaald voor mijn zus en mij, ...
Nou nou, 't is niet omdat we kwaad zijn dat zoiets nodig is :p

Maar yeah, lijkt me best wel lastige situatie, 't is niet de eerste keer dat ge niet bepaald positief komt doen over uw vader :p

Energised

Legacy Member
bah.. en feit nr 2 is weer aan de orde -> ma die weer aant zagen is dak 'n kutjob op 'n kutbedrijf moet gaan accepteren

NEIN ! ik ga geen werk nemen om te nemen..

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Dennoman zei:
Nou nou, 't is niet omdat we kwaad zijn dat zoiets nodig is :p

Maar yeah, lijkt me best wel lastige situatie, 't is niet de eerste keer dat ge niet bepaald positief komt doen over uw vader :p

ma goed da gij zo overeenkomt met uw moeder he :D

Dennoman

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
ma goed da gij zo overeenkomt met uw moeder he :D
Als ik zelf niet te gefrustreerd ben is het prima hoor :p

Ze zaagt wel weer omdat ze vindt dat ik 24/24 zou moeten leren, maar het valt allemaal van me af omdat de meeste stress er al af is :)

PinkyNTheBrain

Legacy Member
hier nog nie. Gistere de eerste gehad, morgen het 2de deel ervan wa totaal anders is. DAMN YOU clustervakken

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Dennoman zei:
Als ik zelf niet te gefrustreerd ben is het prima hoor :p

Ze zaagt wel weer omdat ze vindt dat ik 24/24 zou moeten leren, maar het valt allemaal van me af omdat de meeste stress er al af is :)

Ge zou wenen zou ze eens een week weg zijn :p.

En hoofdschooier, ik zit in juist dezelfde situatie :/

Dennoman

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Ge zou wenen zou ze eens een week weg zijn :p.

En hoofdschooier, ik zit in juist dezelfde situatie :/
Zot, ze is vanaf de 5de twee weken weg, ge weet ni hoelang ik al aftel :p

pie-jie

Legacy Member
ergernis 1: mensen (vaak ouderen) die bang zijn om uit de bocht te vliegen als ze 5 km/u (!!) rijden.

ergernis 2: mensen (vaak ouderen) die blijkbaar ook graag voorrang aan LINKS geven terwijl ze zelf van rechts komen.

ergernis 3: mensen (vaak ouderen) die 40 doen waar 50 mag, 20 waar 30 mag, enz ..

ergernis 4: mensen (vaak ouderen) die zonder verPINKEN heel zachtjes vertragen, stoppen en zich doodleuk parkeren midden de weg.

:angry: :angry: :angry:

kortom, veel mensen die hun rijbewijs zouden moeten afgepakt worden.

Joeshoe

Legacy Member
Mensen op het werk die je verbeteren met "wablief!" als je "wa?" of "watte?" zegt.
Godverdomme zeg mag ne mens zijn dialect al niet meer spreken in eigen streek? Het ergste van al dat al die mensen zelf enorm plat spreken. Ongelooflijk.

Proim

Legacy Member
eXe./special zei:
ergernis 1: mensen (vaak ouderen) die bang zijn om uit de bocht te vliegen als ze 5 km/u (!!) rijden.

ergernis 2: mensen (vaak ouderen) die blijkbaar ook graag voorrang aan LINKS geven terwijl ze zelf van rechts komen.

ergernis 3: mensen (vaak ouderen) die 40 doen waar 50 mag, 20 waar 30 mag, enz ..

ergernis 4: mensen (vaak ouderen) die zonder verPINKEN heel zachtjes vertragen, stoppen en zich doodleuk parkeren midden de weg.

:angry: :angry: :angry:

kortom, veel mensen die hun rijbewijs zouden moeten afgepakt worden.
20 waar 30 mag, hoe doen die dat :wtf:

DuffyT

Legacy Member
McBr@inless zei:
en in 85% van de gevallen hoor ik in België het nieuws eindigen met: De dader werd na verhoor vrijgelaten (al dan niet onder voorwaarden).

En in 70% van de gevallen hoor je ook op het einde "het zou om een groep allochtone jongeren gaan".

memorexxx

Legacy Member
Proim zei:
20 waar 30 mag, hoe doen die dat :wtf:

Hoe ze het doen is vrij simpel : minder gas geven maar waarom ze het doen zou ik ook niet weten, als ge 30 rijdt en ge drukt op u rem staat ge bijna direct stil :unsure: maar ik kom ze ook wekelijks tegen, en andere die bochten pakken tegen 50 waar ge 70 moogt terwijl dat ge die makkelijk tegen 100 zou kunnen pakken, het meest hatelijke vind ik dat ze bijna tot stilstand komen voor af te slagen, of nee ik lieg, het meest hatelijke zijn tractors in de spits, ffs die mannen doen het er precies om, laatste 2 weken wel dagelijks achter zo nen klotetractor gehangen :angry:

a143290

Legacy Member
Maar het MEEST hatelijke zijn de mensen die denken dat ze The Stig zijn en ZOOOO goed kunnen rijden dat iedereen zich maar aan hen moet aanpassen. Including de mensen die in een zone 30 in mijn gat komen plakken omdat ze dat te traag vinden... Sorry dat ik mij aan de regels hou mensen >_<

Proim

Legacy Member
memorexxx zei:
Hoe ze het doen is vrij simpel : minder gas geven maar waarom ze het doen zou ik ook niet weten, als ge 30 rijdt en ge drukt op u rem staat ge bijna direct stil :unsure: maar ik kom ze ook wekelijks tegen, en andere die bochten pakken tegen 50 waar ge 70 moogt terwijl dat ge die makkelijk tegen 100 zou kunnen pakken, het meest hatelijke vind ik dat ze bijna tot stilstand komen voor af te slagen, of nee ik lieg, het meest hatelijke zijn tractors in de spits, ffs die mannen doen het er precies om, laatste 2 weken wel dagelijks achter zo nen klotetractor gehangen :angry:
Het is imo al "moeilijk" om aan 30 te rijden, laat staan 20 :p

Joeshoe

Legacy Member
a143290 zei:
Maar het MEEST hatelijke zijn de mensen die denken dat ze The Stig zijn en ZOOOO goed kunnen rijden dat iedereen zich maar aan hen moet aanpassen. Including de mensen die in een zone 30 in mijn gat komen plakken omdat ze dat te traag vinden... Sorry dat ik mij aan de regels hou mensen >_<
Die vind ik net geweldig, krijg ik spontaan een glimlach op mijn gezicht als ik zie hoe de persoon achter mij zich druk zit te maken omdat ik mij aan de regels houd :D
Leedvermaak :love:

Soms nog eens extra op de rem trappen en stoppen voor het minste :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan