Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

freakykiller

Legacy Member
Tha_nOn zei:
zou gij u door K3 op de achtergrond laten tegenhouden :sop:

K'weetnie, this al moeilijk om niet in de lach te schieten en dan ferm geïrriteerd te zijn, het vermoord de sfeer zou'k zeggen ? K'zou eerder mijn radio aan steken & luide muziek op te zetn (die beter is dan K3 natuurlijk !)

Troj

Legacy Member
Tis da, meestal zet hij gewoon wa muziek op, blijkbaar vond hij da vandaag ni nodig.
Pieter toch :).

Tha_nOn

Legacy Member
ge moogt gij toch in de lach schieten ^^
lachende seks \o/ (al kunt ge dan wel niets afmaken natuurlijk)

(dan is het mission impossible: hoe hem omhoog houden met K3 en gelach <o/)

freakykiller

Legacy Member
en nu binnen 10 minuten iemand op dees topic:
Éen of andere pipo zette K3 op toen ik met mijn lief bezig was :sop:

Troj

Legacy Member
Awel, ze hebben even gelachen toen ik mee begon te doen, maar ze hadden dan de culot om op hetzelfde niveau verder te doen. Dan vraagt ge om K3!

EternalSilence

Legacy Member
Op zijn pantoffels en met de naald van de infuus nog in zijn arm, verscheen de 19-jarige Garath Anderson in een pub in Ulster. De jongen was uit de kliniek gevlucht waar hij werd behandeld voor een leveraandoening nadat hij zich te pletter had gezopen. Aan de toog bestelde hij doodleuk een biertje. "Of een vodka is ook goed", zei hij. Dat meldt Sky News.

Rechtover kliniek
De cafébaas weigerde Garath alcohol te serveren. "Doe dan maar een cola", zei hij. Personeel van de pub alarmeerde het hospitaal aan de overkant van de straat. Verplegers kwamen de jongen weer oppikken.

Wachten op nieuwe lever
De tiener is intussen overgebracht naar een ziekenhuis in Londen waar hij wacht op een levertransplantatie. Daarvoor mag hij zes maanden geen alcohol drinken.

Dertig blikjes bier
Garath's lever begaf het eerder deze maand nadat hij dertig blikjes bier naar binnen had gegoten. De dokters noemen zijn toestand levensbedreigend.

:wtf:
dat ze dan zo iemand een nieuwe lever gaan geven, begrijp ik niet.
Ze zouden die lever dan beter aan iemand geven, die wat meer waarde heeft. (of op z'n minst niet volledig zelf verantwoordelijk is voor het vernietigen van z'n eigen lever).

Bosvos

Legacy Member
Doom Dragon zei:
:wtf:
dat ze dan zo iemand een nieuwe lever gaan geven, begrijp ik niet.
Ze zouden die lever dan beter aan iemand geven, die wat meer waarde heeft. (of op z'n minst niet volledig zelf verantwoordelijk is voor het vernietigen van z'n eigen lever).

inderdaad, aan het verhaal te horen heb ik zo het gevoel dat hij die nieuwe ook kapot gaat zuipen, zeker omdat hij er nog maar 19 is, tijd genoeg om verder te zuipen...

boozeke

Legacy Member
[TFL]Boozy;12101797 zei:
datter iets gebeurd is in de buurt van het station van mechelen, ik weet dus ni watte en mijn bus had vertraging.
Ik haat vertraging.
tis blijkbaar een gaslek da het probleem is.

Iemand

Legacy Member
Troj zei:
"Pieter" of "Dieter" die zijn vriendin aan het doen klaarkomen is, in het studentenkot hiernaast.
En hij moet het "zo, zo, zo" doen.

:sop:

Edit: en nu begint ze "hoooeeeeeeeeeee" te doen.
AHAHAHAHAHA
Jammer dak u vandaag al een rep heb gegeven :+DD

Anyway, ik hoor geregeld men zus en haar lief van bil gaan :/

Tha_nOn

Legacy Member
Troj zei:
Ik ga de uitdaging aan, Non!
Wanneer kunde hier zijn ;).

doe maar een voorstel

ik zal K3 meebrengen en uw jongeheer uitlachen
probeert gij hem maar omhoog te houden ^^

Troj

Legacy Member
Iemand zei:
AHAHAHAHAHA
Jammer dak u vandaag al een rep heb gegeven :+DD

Anyway, ik hoor geregeld men zus en haar lief van bil gaan :/

Daarnet klopte er iemand (niet bellen, zoals gewoonlijk) aan de deur, ik had al schrik voor een kwade Pieter met de nodige vrienden ofzo :p. Maar het was em ni, ze hebben dus humor!

Tha_nOn zei:
doe maar een voorstel

ik zal K3 meebrengen en uw jongeheer uitlachen
probeert gij hem maar omhoog te houden ^^

Ja maar neen, lachen in het algemeen hé - anders vindt hij het kwetsend.
Mijn jongeheer uitlachen, ik zie daar trouwens geen reden voor :music:.

Tha_nOn

Legacy Member
Troj zei:
Ja maar neen, lachen in het algemeen hé - anders vindt hij het kwetsend.
Mijn jongeheer uitlachen, ik zie daar trouwens geen reden voor :music:.

ik zal er dan naar lachen ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan