freakykiller
Legacy Member
Tha_nOn zei:zou gij u door K3 op de achtergrond laten tegenhouden![]()
K'weetnie, this al moeilijk om niet in de lach te schieten en dan ferm geïrriteerd te zijn, het vermoord de sfeer zou'k zeggen ? K'zou eerder mijn radio aan steken & luide muziek op te zetn (die beter is dan K3 natuurlijk !)
.
.
. Maar het was em ni, ze hebben dus humor!
.
?