Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tom1

Legacy Member
Math'ke zei:
Wat ik vooral niet begrijp aan het Lange wapper traject is waarom ze enkel in Antwerpen mogen stemmen. Voor zover ik weet wordt die Lange wapper gebouwd met belastingsgeld vanuit elke provincie dus vraag ik mij af waarom enkel Antwerpenaren het recht krijgen om er hun stem over uit te spreken :)

Lees de thread eens?

Carrion

Legacy Member
goh, achterlijk, stel u voor de ze een brug in uwe achtertuin wille zette, gaat gy ook nie content mee zijn he

Dakantochnie

Legacy Member
Carrion zei:
goh, achterlijk, stel u voor de ze een brug in uwe achtertuin wille zette, gaat gy ook nie content mee zijn he
Maar dat is het juist, de brug komt juist nergens in een achtertuin, dat is die angst die de Straten generaal de mensen constant wou aanjagen, net als dat loze fijnstof argument. :)
Enfin, 't is ze me weinig middelen gelukt, proficiat, we staan weer direct tien jaar terug in de tijd.

EternalSilence

Legacy Member
M'n kotbaas is hier dit weekend in m'n kot geweest en heeft m'n frigo op stand 1 gezet (terwijl ik hem op stand 4 had gezet).

Al m'n brood ontdooit.
gvd
ik ga eens een hartig woordje gaan praten met de kotbaas ffs.
ik moet dan nog eens €120 extra betalen omdat er een frigo in m'n kot staat. Die frigo is zelf gekocht.

[SMURF]Lolsmurf

Legacy Member
Carrion zei:
goh, achterlijk, stel u voor de ze een brug in uwe achtertuin wille zette, gaat gy ook nie content mee zijn he

wie zijn tuin is het Straatsburgdok ?

Van mij alleszins ni... (of hebdet over die dakloze daar ?)

[SMURF]Lolsmurf

Legacy Member
Carrion zei:
ge moet het achtertuin gedeelte ook nie al te letterlijk opneme he

A12 op nog geen km van mij , is dat dan ook mijn achtertuin ofwa ?

Kom grapjas , welkom in het overbevolkte Vlaanderen , of woont gij op een maisveld in West-Vlaanderen ?

Dakantochnie

Legacy Member
Carrion zei:
ge moet het achtertuin gedeelte ook nie al te letterlijk opneme he
Ja, maar dat is het juist, mensen namen het wel een beetje te letterlijk op, met als resultaat dat de brug ruim weggestemd werd. Arm Antwerpen, echt.

exo

Legacy Member
Doom Dragon zei:
M'n kotbaas is hier dit weekend in m'n kot geweest en heeft m'n frigo op stand 1 gezet (terwijl ik hem op stand 4 had gezet).

Al m'n brood ontdooit.
gvd
ik ga eens een hartig woordje gaan praten met de kotbaas ffs.
ik moet dan nog eens €120 extra betalen omdat er een frigo in m'n kot staat. Die frigo is zelf gekocht.

Serieus ofwat? Damn vind ik echt niet kunnen. Dan betaal je al extra voor iets dat je dan nog zelf hebt moeten aankopen en dan komt die klojo nog even de stand wijzigen. Serieus aanpakken die kerel. :)

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Doom Dragon zei:
M'n kotbaas is hier dit weekend in m'n kot geweest en heeft m'n frigo op stand 1 gezet (terwijl ik hem op stand 4 had gezet).

Al m'n brood ontdooit.
gvd
ik ga eens een hartig woordje gaan praten met de kotbaas ffs.
ik moet dan nog eens €120 extra betalen omdat er een frigo in m'n kot staat. Die frigo is zelf gekocht.

bazinga

stamper

Legacy Member
[SMURF]Lolsmurf;12351964 zei:
Kom grapjas , welkom in het overbevolkte Vlaanderen , of woont gij op een maisveld in West-Vlaanderen ?

²

Tenenkrommend om al die mensen totale bescheten en foute argumenten te horen opsommen.

Brecht

Legacy Member
ela, moet daar wel nie mee lachen he, weetje wel hoe ambetant die pikdorsers zijn?!
:unsure:

SilentSpring

Legacy Member
M'n broer is erin geslaagd z'n MSN te verkloten met 1 of andere domme plug-in voor emoticons, natuurlijk mag ik dat weer oplossen.

Terwijl ik bezig ben valt de pc uit, en nu start hij niet meer op.
'k ben 1x tot in Windows geraakt, maar nu valt hij uit tijdens het booten.
Op't schermke waar hij de drives detecteert staat er nu iets van "cpu is unworkable or has been changed, please check - cpu soft modus".
Temperatuur is 111° en loopt op tot 113° vooraleer hij uitvalt, 'k vermoed dat hij wat te warm loopt.

Morgenavond de boel losdoen en de kast eens voorzichtig uitblazen, hopelijk is't dan verholpen. Dat meneer z'n verwarming de ganse dag laat opstaan helpt ook niet natuurlijk.

virtualdude

Legacy Member
wilyjens zei:
Er enkele keren passeren is wel een klein verschil met er dagelijks last bij te ondervinden hé. Wat maakt u dat nu uit of die daar gebouwd wordt, op zich ondervind je er toch (veel) minder last van?

Indien men wel elke maal het via een referendum laat gaan dan wordt er nooit een verbrandingsinstallatie gebouwd. Niemand wilt dit in hun gemeente. Wel in deze van de buur. Dan wil niemand dat men een elektriciteitscentrale in hun gemeente bouwt wel bij hun buur.

Face it. Voor elementen met economisch belang is het gepeupel niet in plaats om hun stemming uit te brengen.

Voor DHL heeft men een vergelijkingsstudie tussen het economisch voordeel ten opzichte van de sociale/ecologische impact. Het resultaat was overduidelijk voor behoud van DHL maar een groep nietsvoorstellende actiegroepen hebben het afgeschoten.

Laat alles via een referendum gaat en er wordt NIETS gebouwd. Geen autosnelweg, geen spoorweg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan