tom1
Legacy Member
Math'ke zei:Wat ik vooral niet begrijp aan het Lange wapper traject is waarom ze enkel in Antwerpen mogen stemmen. Voor zover ik weet wordt die Lange wapper gebouwd met belastingsgeld vanuit elke provincie dus vraag ik mij af waarom enkel Antwerpenaren het recht krijgen om er hun stem over uit te spreken![]()
Lees de thread eens?

