Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fré_

Legacy Member
maximvdb zei:

20 jaar oud. World Of Warcraft verslaafd. Komt NOOIT buiten. Heeft evenveel persoonlijke hygiëne als een varken. Geen vrienden, behalve WoW-vriendjes waarmee hij constant moet zitten Teamspeaken, Ventrilo-en, whatever, wanneer normale mensen moeten slapen/studeren. Heeft al verschillende aanbiedingen gehad om te gaan werken, slaat die telkens af met 'ik zal er nog eens over nadenken'. Is te lui om zelf werk te zoeken. Moet niks betalen van m'n ouders om hier hele dagen op zijn lui gat te zitten stinken. En, als ik dan es vraag aan m'n ouders of ze dit of dat eens kunnen meebrengen van de winkel, krijg ik zelfs de kans niet om er van te eten omdat meneer er in slaagt van zowat elke keer we iets in huis halen dat binnen het uur achterover te slaan.

Fantastisch, niet ? :)

maximvdb

Legacy Member
lilpunk zei:
20 jaar oud. World Of Warcraft verslaafd. Komt NOOIT buiten. Heeft evenveel persoonlijke hygiëne als een varken. Geen vrienden, behalve WoW-vriendjes waarmee hij constant moet zitten Teamspeaken, Ventrilo-en, whatever, wanneer normale mensen moeten slapen/studeren. Heeft al verschillende aanbiedingen gehad om te gaan werken, slaat die telkens af met 'ik zal er nog eens over nadenken'. Is te lui om zelf werk te zoeken. Moet niks betalen van m'n ouders om hier hele dagen op zijn lui gat te zitten stinken. En, als ik dan es vraag aan m'n ouders of ze dit of dat eens kunnen meebrengen van de winkel, krijg ik zelfs de kans niet om er van te eten omdat meneer er in slaagt van zowat elke keer we iets in huis halen dat binnen het uur achterover te slaan.

Fantastisch, niet ? :)

:wtf:

Mja tis gelukkig jouw probleem niet dat hij zijn leven omzeep helpt...

Approved

Legacy Member
die jongen heeft een fantastisch leven atm.. het is te hopen voor hem dat je ouders voor de rest van zijn leven hem financieel steunen. Kzou direct ruilen

Fré_

Legacy Member
Ze zijn niet van plan om hem te steunen maar blijkbaar ook niet om hem aan te zetten om te gaan werken. De enige maatregel die ik al gehoord heb, is dat m'n pa al het geld dat ie van den dop trekt op zijn eigen rekening gaat zetten(in plaats van een deel ervan, 300/maand bvb). Alhoewel ik niet denk dat hem dat veel kan schelen, geef hem z'n €26 per 2 maand om WoW kaartjes te kopen en hij is gelukkig.

?therapy?

Legacy Member
Dude87 zei:
hoe meer janetten hoe liever, der schieten dan meer vrouwen over vo de echte mannen :unsure:
Alleen vallen de meeste vrouwen niet meer voor echte mannen. :doh:

Dennoman

Legacy Member
lilpunk zei:
20 jaar oud. World Of Warcraft verslaafd. Komt NOOIT buiten. Heeft evenveel persoonlijke hygiëne als een varken. Geen vrienden, behalve WoW-vriendjes waarmee hij constant moet zitten Teamspeaken, Ventrilo-en, whatever, wanneer normale mensen moeten slapen/studeren. Heeft al verschillende aanbiedingen gehad om te gaan werken, slaat die telkens af met 'ik zal er nog eens over nadenken'. Is te lui om zelf werk te zoeken. Moet niks betalen van m'n ouders om hier hele dagen op zijn lui gat te zitten stinken. En, als ik dan es vraag aan m'n ouders of ze dit of dat eens kunnen meebrengen van de winkel, krijg ik zelfs de kans niet om er van te eten omdat meneer er in slaagt van zowat elke keer we iets in huis halen dat binnen het uur achterover te slaan.

Fantastisch, niet ? :)
Slechte vergelijking. Een varken is namelijk één van de meest hygiënische zoogdieren die er zijn :unsure:

u4ea

Legacy Member
ni moeilijk da de merderheid nee stemt, de mensen die de brug echt niet willen gaan neen stemmen maar voor de rest kan da ni veel schelen dus die gaan gewoon niet stemmen

wilyjens

Legacy Member
Gaten in mijne kop. Zoveel verhaalkes die nu aan het licht komen, waar ik gewoon niets meer van weet. Fuck alcohol :sop:

cram

Legacy Member
Netlog links hier,op het forum
Hallo bij de meeste moet je inloggen om iets te zien.Jullie netlogposters zien misschien iets omdat je bent ingelogd .Maar de niet netlogleden hebben er gaan bal aan.Begrijp je?

Joeshoe

Legacy Member
cram zei:
Netlog links hier,op het forum
Hallo bij de meeste moet je inloggen om iets te zien.Jullie netlogposters zien misschien iets omdat je bent ingelogd .Maar de niet netlogleden hebben er gaan bal aan.Begrijp je?
Maak een account aan alleen daarvoor zoals ik.
Het is de moeite soms :') Al die kansloze gevallen.

cram

Legacy Member
Men neeme wat eetbare kastanje.
Men pelt die,laat die een half uur koken in water met zout.
Vervolgens bak je die in de pan met wat leowafels en wat speculaaspasta.
Even laten afkoelen.
Dan proeven,en vervolgens weggooien.:puke:

Was een experimentje dat niet te fretten was.:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan