Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

McBr@in

Legacy Member
Prinses Astrid die huilt voor de armoede in ons landje ...

(Morgen koopt ze waarschijnlijk een nieuwe villa ergens in Spanje)

Brek

Legacy Member
Les afgelast terwijl ik weer helemaal niet op de hoogte was en dus om 9 uur paraat was :(

EternalSilence

Legacy Member
Om 7 uur opstaan, om 8u15 in school.

Dan merken dat de docent weer niet komt opdagen .. :sop:

laurensvd

Legacy Member
Zwarte gaten... Vrijdag naar een feesje geweest en mij geamuseerd, nu voegt er een (knap) meiske mij op facebook toe, die ik daar blijkbaar ontmoet heb,toe om nog eens af te spreken ed. Vandaag opgemerkt dat haar email adres ed ook in mijn gsm staat. Ergernis? Ik ga zohard door de mand vallen dat ik er nix meer van herinner als ik er mee afspreek.

Dennoman

Legacy Member
laurensvd zei:
Zwarte gaten... Vrijdag naar een feesje geweest en mij geamuseerd, nu voegt er een (knap) meiske mij op facebook toe, die ik daar blijkbaar ontmoet heb,toe om nog eens af te spreken ed. Vandaag opgemerkt dat haar email adres ed ook in mijn gsm staat. Ergernis? Ik ga zohard door de mand vallen dat ik er nix meer van herinner als ik er mee afspreek.
Wauw, hoe ga je met het leven om. Ik hoop dat het warme bad met scheermesjes al klaar staat.

Een knap meisje voegt u toe op Facebook en wil met u afspreken, wat vréselijk irritant ja :sop:

Marginal0

Legacy Member
Moest iemand voor't school contacteren voor vandaag af te spreken, maar contactgegevens liggen nog in Leuven. Oeps...

@laurens: Hoezo door de mand vallen. Wat maakt dat uit? Zeg dan toch gewoon dat je er niets meer van weet. Big deal. Ge zult ze allicht niet ge-buttraped hebben, anders had iemand anders wel contact met u opgenomen. :)

laurensvd

Legacy Member
Eerste deel van het verhaal is niet irritant, integendeel :p. Alleen het feit dat ik het hoogstwss ga verknoeien irriteert me...

Dennoman

Legacy Member
laurensvd zei:
Eerste deel van het verhaal is niet irritant, integendeel :p. Alleen het feit dat ik het hoogstwss ga verknoeien irriteert me...
Je zou het idd verknoeien als je probeerde te liegen. Zeg toch gewoon dat je erg dronken was en je weinig herinnert van jullie ontmoeting en dat je het zo jammer vindt, want ze is zo mooi en blablabla...

Easy score, kreeg ik ze maar zo gemakkelijk op ne zilveren plateau aangereikt :(

EternalSilence

Legacy Member
laurensvd zei:
Zwarte gaten... Vrijdag naar een feesje geweest en mij geamuseerd, nu voegt er een (knap) meiske mij op facebook toe, die ik daar blijkbaar ontmoet heb,toe om nog eens af te spreken ed. Vandaag opgemerkt dat haar email adres ed ook in mijn gsm staat. Ergernis? Ik ga zohard door de mand vallen dat ik er nix meer van herinner als ik er mee afspreek.

zeg gewoon dat je ietwat last hebt van zwarte gaten
vertel desnoods dat je nadat je haar ontmoet hebt, nog iets bent gaan drinken met personen x & y. Zo krijgt ze niet de indruk dat je zat was toen je met haar een babbeltje sloeg.

Duc1n0

Legacy Member
Verkeerde prioriteiten gesteld de laatste weken/maanden. Tijdelijk werk boven school gezet, nu een ferme achterstand op school, school raadt mij aan om mij uit te schrijven en volgend jaar zuiver opnieuw te beginnen. :(

Ik moet leren de 'juiste' beslissingen nemen.
Mijn motto is ; Beter spijt hebben van dingen die ik gedaan heb dan dingen die ik niet/nooit gedaan heb. Komt mij meestal wel goed uit maar nu had ik het beter niet toegepast. Dus voor het tijdelijk werk te kiezen.

Mijn ergernis van vandaag en voor de rest van de week : ikzelf.

Dennoman

Legacy Member
Doom Dragon zei:
zeg gewoon dat je ietwat last hebt van zwarte gaten
vertel desnoods dat je nadat je haar ontmoet hebt, nog iets bent gaan drinken met personen x & y. Zo krijgt ze niet de indruk dat je zat was toen je met haar een babbeltje sloeg.
Als zulke smoezen bij u werken gaat ge toch echt teveel met domme wijven om.
Duc1n0 zei:
Verkeerde prioriteiten gesteld de laatste weken/maanden. Tijdelijk werk boven school gezet, nu een ferme achterstand op school, school raadt mij aan om mij uit te schrijven en volgend jaar zuiver opnieuw te beginnen. :(
Natuurlijk raden ze u dat aan, ze hebben toch uw geld al. Eén student minder is één examen minder om te verbeteren. In het hoger onderwijs zijt ge niet meer dan een nummer, dat vergeten mensen nogal eens. Het hangt er volledig vanaf of ge uzelf wilt bewijzen en alles wilt worden wat ge kunt worden, of gewoon elke dag uw centjes wilt verdienen met een eerlijke (en vaak harde) stiel.

Prodigy

Legacy Member
Volwassen mensen die belachelijke doorstuurmails(in de trend van 'stuur dit door en je krijgt volgende week € 10.000 van Microsoft') als waarheid achten, en die dan nog eens bulken van de spelfouten.

n9ne

Legacy Member
dommel. Ze hebben onze snelheid verhoogd tot 6mbps .

http://www.speedtest.net/result/596410816.png

Volgens de persoon die ik daarnet aan de lijn had was dit omdat die speedtest maar tot die snelheid gaat. K stond toch fkes met mijn mond vol tanden. Der moet toch nog iets fout zijn bij die mannen?

Wijsheid

Legacy Member
Op 7 oktober Operation flashpoint dragon rising besteld op Play.com en t'is nog niet gearriveerd :angry:

Dennoman

Legacy Member
Mensen die denken dat het antwoord op alle levensvragen in boeken terug te vinden is.

Carrion

Legacy Member
Prodigy94 zei:
Volwassen mensen die belachelijke doorstuurmails(in de trend van 'stuur dit door en je krijgt volgende week € 10.000 van Microsoft') als waarheid achten, en die dan nog eens bulken van de spelfouten.

Die mail is wel goedgekeurd door advocaten he ;) :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan