Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ozl

Legacy Member
Ex-en. De ene dag kunnen ze supervriendelijk doen en cute etc, de andere dag volledig het omgekeerde. Probleem is dat ge altijd een beetje hoop krijgt (mss zelfs onbewust, ge zult er u mss beter door voelen) als ze lief doet en weet ik veel. Totaal negeren is soms ook moeilijk (denkte er mss nog meer aan), dus gewoon proberen een evenwicht te vinden.

Joeshoe

Legacy Member
coebeest zei:
Ex-en. De ene dag kunnen ze supervriendelijk doen en cute etc, de andere dag volledig het omgekeerde. Probleem is dat ge altijd een beetje hoop krijgt (mss zelfs onbewust, ge zult er u mss beter door voelen) als ze lief doet en weet ik veel. Totaal negeren is soms ook moeilijk (denkte er mss nog meer aan), dus gewoon proberen een evenwicht te vinden.

Ma gij ook al :( Ik zit met exact hetzelfde hier. :sad:
Da is wel, elke keer krijgde zonder da ge het wilt weer een beetje hoop en ge weet dat het fout is maar toch gebeurd het, echt kak.

Pippoken

Legacy Member
pietje666 zei:
ben k den enigste dat 2500 berichten gigantisch veel vindt

stalker :o

Is idd belachelijk veel... Mahja... Ik kan toch moeilijk niet antwoorden? Zij heeft er iedere keer geantwoord hé... en blijven verder doen, dusja...

coebeest zei:
Ex-en. De ene dag kunnen ze supervriendelijk doen en cute etc, de andere dag volledig het omgekeerde. Probleem is dat ge altijd een beetje hoop krijgt (mss zelfs onbewust, ge zult er u mss beter door voelen) als ze lief doet en weet ik veel. Totaal negeren is soms ook moeilijk (denkte er mss nog meer aan), dus gewoon proberen een evenwicht te vinden.

Exactly!

Tha_nOn

Legacy Member
Pippoken zei:
Mahja... Ik kan toch moeilijk niet antwoorden?

ge maakt mij niet wijs dat 2500 sms-kes allemaal zeer interessant waren/belangrijk om op te antwoorden

ge waart er verliefd op, zij verkeert en zij geeft u veel te veel aandacht
moet toch weten dat er daar iets niet klopt
gij had haar beter genegeerd ^^ (beter voor u, en dan kan zij achteraf ni de schuld op u steken)

cram

Legacy Member
Forum verandert mijn gif Moonwalker avatar in een jpeg avatar.
En nu moonwalkt hij niet meer.Had pertang een gif afbeelding opgeload.:sad:

Pippoken

Legacy Member
Tha_nOn zei:
ge maakt mij niet wijs dat 2500 sms-kes allemaal zeer interessant waren/belangrijk om op te antwoorden

ge waart er verliefd op, zij verkeerd en zij geeft u veel te veel aandacht
moet toch weten dat er daar iets niet klopt
gij had haar beter genegeerd ^^ (beter voor u, en dan kan zij achteraf ni de schuld op u steken)

+1
Ze gaf me idd veel te veel aandacht... op 't werk (lees: weekendwerk) knuffelden we constant, waarbij zij het initiatief evenveel nam als mij...

Ik had altijd gehoopt dat ze van gedacht zou veranderen.... Silly me!

Tr1ploid

Legacy Member
2500 smskes :wtf:
da kunnen toch nie allemaal van die melige berichten a la 'kmis jeuuh xxx' zijn? Om aan 2500 berichten te komen moet je al haast smsen beginnen sturen in de trant van 'hoi ben vingernagels aan het uitkuisen', of dergelijk zaken.

Carrion

Legacy Member
Ma what the fuck boeit da nu, als zij content ware met zo'n berichten te sturen is da toch hun zaak he.


* ontopic:

te veel gezeik over meiskes en exen hier de laatste tijd

freakykiller

Legacy Member
Ja man, k'zou zeggen. Grif het in uw geheugen, valse hoop verbannen. Ik heb het zelf 10 maanden gekoesterd en dan even opgegeven, andere relatie gestart en wanneer dat dan over was weer teruggevallen naar die hoop, wat uiteindelijk mij gewoon nog wa dieper duwde. Elimineer het zo vroeg mogelijk ! Je moet mss iets meer concentreren op wat 'beter' is voor jezelf. Kleine kans op relatie met grote kans op nog dieper neergaan <-> niets.

[SMURF]Lolsmurf

Legacy Member
Tr1PloiD zei:
2500 smskes :wtf:
da kunnen toch nie allemaal van die melige berichten a la 'kmis jeuuh xxx' zijn? Om aan 2500 berichten te komen moet je al haast smsen beginnen sturen in de trant van 'hoi ben vingernagels aan het uitkuisen', of dergelijk zaken.

zo'n mensen bestaan dus degelijk...

'Ik kijk nu naar VTM , en gij ?'

-negeer


Trouwens als ge meer dan 300 smskes per dag fzoiets verstuurt gaan ze u contactere en mss uw unlimited of 1000-en berichten afsluiten

Oldskooler

Legacy Member
cram zei:
Forum verandert mijn gif Moonwalker avatar in een jpeg avatar.
En nu moonwalkt hij niet meer.Had pertang een gif afbeelding opgeload.:sad:

MJ is al lang gestopt met moonwalken.

Dakantochnie

Legacy Member
[SMURF]Lolsmurf;12381080 zei:
zo'n mensen bestaan dus degelijk...

'Ik kijk nu naar VTM , en gij ?'

-negeer


Trouwens als ge meer dan 300 smskes per dag fzoiets verstuurt gaan ze u contactere en mss uw unlimited of 1000-en berichten afsluiten
Het ergste dat ik ooit gezien heb, zijn twee tienermeisjes die naar elkaar sms'ten in dezelfde tram, omdat ze te lui waren om zich vijf meter te verzetten en zo tegen elkaar te spreken. :p

maximvdb

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Het ergste dat ik ooit gezien heb, zijn twee tienermeisjes die naar elkaar sms'ten in dezelfde tram, omdat ze te lui waren om zich vijf meter te verzetten en zo tegen elkaar te spreken. :p

z'n dingen overkomen mij ook wel... Sms'n na de kamer hier naast enzo van die dinge xD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan