Foezjie
Legacy Member
Proim zei:Waarom denk je dat ik het niet gevraagd heb aan gij?!
Ketter!
Muahaaha

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proim zei:Waarom denk je dat ik het niet gevraagd heb aan gij?!
Ketter!

spray-bunny zei:Het zaligste vind ik mensen die beginnen flippen en schreeuwen als ze mijn hond zien. Dan begint m'n hond natuurlijk vrolijk mee te flippen (zonder kwade bedoelingen), waarop die mensen nog banger worden.
haha idd$anka zei:haha bekend tafereel. mensen beginnen int rond te springen en de hond denkt "leuk spelleke, ik doe mee!"
wat voor hond heb jij?


), gaat bij iedereen gaan bedelen zodat ze eens op haar wrijven, maar als er nen maat mij nen slag geeft stelt ze haar wel defensief op tegenover mij. Verder ook wel grappig dattik veel meer plaats heb op het voetpad als mijnen hond erbij is, sjans da die klakskes daar allemaal schou van hebben 

$anka zei:gisteren avond een wandelingeske gaan doen met de hond, samen met onze buur en hun hond, ze zijn op een rustig grasveldje (twas 21 uur ofzo) aant spelen, komt er nog een koppel voorbij met hun hond. onze hondjes willen goeiendag gaan zeggen en diene zot begint naar mijn hond te stampen. aja, want volgens de media is da ne gevaarlijken hond. Belt meneer naar de politie om te zeggen dat er ne gevaarlijke pitbull losloopt (correctie tis ne stafford). alle goe, ze gingen komen, na een half ureke wachten belt de politie om te zeggen dat ze niet kunnen komen. Diene mens van zijn gat aant geven dat hem het int vervolg dan wel zelf zal oplossen en bedreigd mij dat als mijnen hond nog ene keer losloopt dat hem mijnen hond aan zijn riek steekt ... als ik diene zot ene keer met een riek over 't straat zie lopen dan klaag ik hem aan wegens wapendracht en bedreigingen.
Als mijn hond dan toch gevaarlijk is had ze diene zot wel vast gehad als die haar stampt, maar nee, het watje draait gewoon in toerekes om de voet te ontwijken![]()
hilarische van de zaak, terwijl we daar staan wachten komt er nog een madammeke met zo'n klein wit plushe hondeke voorbij, mijn hond gaat daar heel normaal mee snuffelen en doet niks. ge had die mensen hunne kop moeten zien. priceless ...
Mijn stafford is zelfs bang van de regen:ironic:merk?Sorryfreak zei:Hoe moeilijk kan een stomme printer te installeren zijn.
En nee, 't is niet omdat ik vrouwelijk ben dat ik geen kennis heb van computers! Dezen doet echt ambetant om één of andere reden.![]()
jannos zei:Gij valt in herhaling eh![]()
ad:Steekt em in de pries?Sorryfreak zei:Hoe moeilijk kan een stomme printer te installeren zijn.![]()

Pippoken zei:tZit dan ook diep hé... Heeeeeel diepad:
