Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentille

Legacy Member
4 winkels afgelopen op zoek naar de box van The Godfather en nergens gevonden :angry:

$anka

Legacy Member
deathsythe zei:
ja dat zou slim zijn, het is namelijk verplicht om uw hond aan te lijnen.

op openbare weg: ja
op een prive grasveld dat openbaar gebruikt word ... de politie is als blij genoeg dat de honden van de wijk daar worden uitgelaten.
en afhankelijk wat er mee bereikt kan worden zou ik gerust die boete voor een niet aangelijnde hond er nog wel voor over hebben.

e.House

Legacy Member
Honden horen gewoon aan de lijband, dan heb je totaal geen problemen. Ik haat het ook wanneer mensen hun honden los laten lopen. Maar "mijne hond doet niks meneer!"

$anka

Legacy Member
honden horen, net als kinderen, af en toe te kunnen spelen. en dat kan nu eenmaal niet aan de leiband.
akkoord dat dat niet op de parking van den delhaize of op het kerkplein hoeft, maar op een achterin gelegen grasveld ...

jongens toch, wat een verdraagzaamheid. Trouwens de kat van overburen mag wel ongestoord de buurt terroriseren? Die heb ik al dikwijls moeten wegjagen omdat ze men hond wil aanvallen.

EagleEye

Legacy Member
Ik laat mijn honden ook alleen maar los wanneer ik er vrij zeker van ben dat ik niemand ga tegenkomen... En af en toe mislukt dat eens - wanneer er mensen in het donker uit het niets opduiken. Mijn hond heeft al uitgelaaid (blaffen) tegen mensen, en ik heb dat met andere honden in de buurt ook al meegemaakt. Zolang er niets gebeurt, vind ik dat ook niet zo'n groot probleem.

Maar als er een hond op mij / mijn hond afloopt en het ziet er gevaarlijk uit (gedrag van de hond, heeft niks te maken met het ras), dan schop ik die ook wel weg hoor ;) en ik verwacht niet minder van andere mensen tegenover mijn hond.

Proim

Legacy Member
CryTeX zei:
Damn niemand uit mijn vriendenkring die meewilt naar ciné, en dat op ne zaterdagnamiddag triestig =/.
Hier kan niemand mee om naar de voetbal te gaan kijken op café :unsure:

_ns_

Legacy Member
Sanka, ik vind staffords ook prachtige honden, maar die hebben nu eenmaal een reputatie. Ligt grotendeels wel aan de eigenaars, maar hebben sowieso meer aanleg om een agressieve hond te worden :).

$anka

Legacy Member
er is een verschil tussen nen trap geven als ge idd aangevallen word en in het wilde weg gelijk ne zot beginnen stampen omdat er nen hond wil komen goeiendag zeggen. Als je iets van honden kent zie je wel aan de houding van de afkomende hond af die met goede of slechte bedoelingen afkomt.

@ ns boy: ze hebben idd een reputatie, onterecht door de media opgeblazen. en het is idd de schuld van de eigenaar. Als je die correct opvoed zijn die net zoals eender welke hond.
Ze hebben gewoon de kracht en het uiterlijk om er een moordmachien van te maken. Maar dat heeft ne scheper net zo goed ...

die mens van gisteren avond heeft sjaans dat het maar mijne stafford was, de scheper van mijn ouders had niet zo braaf gebleven. Terwijl dat dan per definitie een vriendelijke hond is

Teknoman

Legacy Member
ns boy zei:
hotmail :unsure:, weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat ge bv. bepaalde emails altijd in een bep map komt?

Op de pagina van uw hotmail:
Opties -> Meer opties -> E-mails automatisch in mappen plaatsen

GaMe®

Legacy Member
Koppijn, keelpijn, verstopte neus, snotteren, ..

En het belachelijk koffiekoeken mopje.

spray-bunny

Legacy Member
EagleEye zei:
Ik laat mijn honden ook alleen maar los wanneer ik er vrij zeker van ben dat ik niemand ga tegenkomen... En af en toe mislukt dat eens - wanneer er mensen in het donker uit het niets opduiken. Mijn hond heeft al uitgelaaid (blaffen) tegen mensen, en ik heb dat met andere honden in de buurt ook al meegemaakt. Zolang er niets gebeurt, vind ik dat ook niet zo'n groot probleem.

Maar als er een hond op mij / mijn hond afloopt en het ziet er gevaarlijk uit (gedrag van de hond, heeft niks te maken met het ras), dan schop ik die ook wel weg hoor ;) en ik verwacht niet minder van andere mensen tegenover mijn hond.
Het zaligste vind ik mensen die beginnen flippen en schreeuwen als ze mijn hond zien. Dan begint m'n hond natuurlijk vrolijk mee te flippen (zonder kwade bedoelingen), waarop die mensen nog banger worden:lol:.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan