Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
night ghost 128 zei:'k Zou die vent aangeven bij de politie.
deathsythe zei:ja dat zou slim zijn, het is namelijk verplicht om uw hond aan te lijnen.
gentille zei:4 winkels afgelopen op zoek naar de box van The Godfather en nergens gevonden![]()

en ik verwacht niet minder van andere mensen tegenover mijn hond.Hier kan niemand mee om naar de voetbal te gaan kijken op caféCryTeX zei:Damn niemand uit mijn vriendenkring die meewilt naar ciné, en dat op ne zaterdagnamiddag triestig =/.

ns boy zei:hotmail, weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat ge bv. bepaalde emails altijd in een bep map komt?
Proim zei:Hier kan niemand mee om naar de voetbal te gaan kijken op café![]()

Waarom denk je dat ik het niet gevraagd heb aan gij?!fujitsi zei:Ik! Ik!
Not

Het zaligste vind ik mensen die beginnen flippen en schreeuwen als ze mijn hond zien. Dan begint m'n hond natuurlijk vrolijk mee te flippen (zonder kwade bedoelingen), waarop die mensen nog banger wordenEagleEye zei:Ik laat mijn honden ook alleen maar los wanneer ik er vrij zeker van ben dat ik niemand ga tegenkomen... En af en toe mislukt dat eens - wanneer er mensen in het donker uit het niets opduiken. Mijn hond heeft al uitgelaaid (blaffen) tegen mensen, en ik heb dat met andere honden in de buurt ook al meegemaakt. Zolang er niets gebeurt, vind ik dat ook niet zo'n groot probleem.
Maar als er een hond op mij / mijn hond afloopt en het ziet er gevaarlijk uit (gedrag van de hond, heeft niks te maken met het ras), dan schop ik die ook wel weg hooren ik verwacht niet minder van andere mensen tegenover mijn hond.
.