Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pilatus zei:juist gehoord dat een ex-leerkracht van in het middelbaar overleden is, voos
Hier ook voorgehad, maar dan met twee leerkrachten uit de basisschool. Juf uit het eerste leerjaar is gestorven aan kanker (heel de school was naar de begrafenis geweest toen) en de meester uit het vijfde leerjaar is gestorven aan een hartaderbreuk tijdens een schoolreis.Tr1PloiD zei:Mn broer had dat eens met een leerkracht in het middelbaar waarbij nog maar twee dagen ervoor een mondeling examen aflegde. hij was kerngezond, maar op slag dood door een halsslagaderbreuk. Behoorlijk griezelig.

Furon zei:Jimmy Alter - 'Liever Mp3 Dan Betere Kwaliteit'
Echt wel schrijnend ja, als ge zo het simpel volk bezig hoort over 'hun nieuwe impéédrie dat ze hebben afgehaald op lajmwèèr en dat niet teveel plaats moet innemen op hunne ipod zodat er zoveel mogelijk nummers opkunnen'.
Mijn muziek is 320 kbps en bezit zo een cheap sony mvdr-150 headphone (denk dat het dat model is) gecombineerd met een zen mosaic.Furon zei:Jimmy Alter - 'Liever Mp3 Dan Betere Kwaliteit'
Echt wel schrijnend ja, als ge zo het simpel volk bezig hoort over 'hun nieuwe impéédrie dat ze hebben afgehaald op lajmwèèr en dat niet teveel plaats moet innemen op hunne ipod zodat er zoveel mogelijk nummers opkunnen'.

coebeest zei:Spijtig dat het zo duur is.
Maar die combinatie van oude platen + oude platenspeler = zoveel gekraak dat het niet meer plezant is om naar te luisteren 

Furon zei:Jimmy Alter - 'Liever Mp3 Dan Betere Kwaliteit'
Echt wel schrijnend ja, als ge zo het simpel volk bezig hoort over 'hun nieuwe impéédrie dat ze hebben afgehaald op lajmwèèr en dat niet teveel plaats moet innemen op hunne ipod zodat er zoveel mogelijk nummers opkunnen'.
Ik treed hem daar in bij. Niet dat ik iets uitgeef, maar gewoon, het maakt echt de hele industrie kapot. Hoe langer hoe meer worden CD's echt slecht gemixt, omdat toch niemand het nog hoort. Popmuziek met subbas of top-level hoge tonen, dat bestaat ronduit niet meer.artikel zei:Stephen Street, producer van onder andere The Smiths, Blur en Kaiser Chiefs, vind de ontwikkeling schrijnend: ‘Wat je in een mp3 hoort is dat alles afgekapt wordt, waardoor alle subtiliteit en detail verloren gaat. Ik haat de gedachte dat datgene wat ik produceer alleen geluisterd wordt op een iPod.’

ad: