Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Godverdomse kerel met pneumatische boor in de kamer naast mij. Ik ben nu in mijn hoofd echt keiveel dingen met die gast aan 't doen waar ge heel lang voor in de gevangenis vliegt.

Suphafly

Legacy Member
gekneusde heup
bah bah bah nu net men nieuw boardje binnekomt morgen :|

Atrox

Legacy Member
Prodigy94 zei:
Mensen op 2dehands.be die niets meer laten weten nadat ze een bod hebben uitgebracht(nadat ik zelf een mail stuurde)

Daarom dat ik nu nog enkel Ebay gebruik. Daar betaalt ge wel, ma ge hebt dan ook veel meer respons.

Flipkikker

Legacy Member
Fuck :doh:

Gisterenavond onverwacht uitgenodigd op een feestje, maar had nog groepswerk te doen. Tussendoor dan maar ffkes weg dachtk, suckte al hard...
Kom toe bij de groepsgenoot waar ik mee samenwerk, bleek dat den 3e zen deel niet doorgestuurd had en wij nog niets konden doen.
Een groot uur daar moeten wachten en dan nog anderhalfuur werk gehad. :sop:
Dan pas kunnen doorsturen naar 4e groepsgenoot (die nog wel tijd had om er aan te werken)
Uiteindelijk terug kunnen uitgaan, maar ik lees deze middag men mails:
"0 voor groepswerk, wegens niet indienen"

De 4e dacht dat het ergens op den dag indienen was ipv ten laatste 9u 's ochtends.
Verdomme :doh:

GaMe®

Legacy Member
Flipkikker zei:
"0 voor groepswerk, wegens niet indienen"

Da is dan toch de 4e zijn fout? Dat ze die dan 0 geven en u + de rest die het hadden afgemaakt wel wat punten..

Flipkikker

Legacy Member
GaMe® zei:
Da is dan toch de 4e zijn fout? Dat ze die dan 0 geven en u + de rest die het hadden afgemaakt wel wat punten..

En hoe zouden die weten dat wij wel ons werk afgemaakt hebben?

Tis met bijkomende groepsevaluatie, dus ik weet wie er voor vandaag slecht scoort, maar daarmee zennek zelf nog altijd fucked hé :s
Suckt vooral zwaar met datk gisterenavond 3u weg moest voor nix uiteindelijk :doh:

Alexat

Legacy Member
waarom kunt ge met vrouwen niet gewoon redelijk praten zonder dat ze gaan overdreven of u proberen te vermoorden?

De SkeEvN

Legacy Member
begint op een punt te geraken waar alle druk en opgekropte bullshit hem teveel begint te komen

Tr1ploid

Legacy Member
Ik heb het gevoel dat eletrische/elektronische apparaten spontaan kapot gaan door in mijn buurt te komen. Het scherm van m'n mp3 speler werkt niet meer, De adapter van m'n gsm is naar de kloten, m'n laptop is er al half aan, een fototoestel dat geblokkeerd zit, en nu de adapter van m'n externe HD.

Marginal0

Legacy Member
Tr1PloiD zei:
Ik heb het gevoel dat eletrische/elektronische apparaten spontaan kapot gaan door in mijn buurt te komen. Het scherm van m'n mp3 speler werkt niet meer, De adapter van m'n gsm is naar de kloten, m'n laptop is er al half aan, een fototoestel dat geblokkeerd zit, en nu de adapter van m'n externe HD.

disturbance in the force, playa!

freakykiller

Legacy Member
Alexat zei:
waarom kunt ge met vrouwen niet gewoon redelijk praten zonder dat ze gaan overdreven of u proberen te vermoorden?

², bad memories. En zelf dan maar braaf, begrijpend blijven uit goede wil.

Bart Religion

Legacy Member
Vandaag nog eens met de trein moeten gaan. 24 euro voor een stom ticket. Hoe schandalig duur is dat eigenlijk wel niet.

SilentSpring

Legacy Member
de pc van m'n broer.
Tijdens het opstarten viel die sinds vorige zondag telkens uit als hij begon te booten en zei ie iets van de cpu.
Daarnet de boel nog eens opengesmeten, koeler eraf gehaald, cpu opnieuw ingestoken enzo. Ook gezien dat het ventilatorke van't moederbord niet aangesloten was en los hing, dus dat ook opgelost.
Dan nog wat overlopen in't bios en eens op't gemak laten opstarten: alles ging terug:D

Hij werkt weer 15min ofzo, m'n broer zit er efkes op en hij valt weer uit en wil weer niet meer opstarten.
Toeval of niet, toen dat zondag voorviel was ik iets aan't testen met realvnc, vandaag ook en 't probleem is er weer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan