gisteren avond een wandelingeske gaan doen met de hond, samen met onze buur en hun hond, ze zijn op een rustig grasveldje (twas 21 uur ofzo) aant spelen, komt er nog een koppel voorbij met hun hond. onze hondjes willen goeiendag gaan zeggen en diene zot begint naar mijn hond te stampen. aja, want volgens de media is da ne gevaarlijken hond. Belt meneer naar de politie om te zeggen dat er ne gevaarlijke pitbull losloopt (correctie tis ne stafford). alle goe, ze gingen komen, na een half ureke wachten belt de politie om te zeggen dat ze niet kunnen komen. Diene mens van zijn gat aant geven dat hem het int vervolg dan wel zelf zal oplossen en bedreigd mij dat als mijnen hond nog ene keer losloopt dat hem mijnen hond aan zijn riek steekt ... als ik diene zot ene keer met een riek over 't straat zie lopen dan klaag ik hem aan wegens wapendracht en bedreigingen.
Als mijn hond dan toch gevaarlijk is had ze diene zot wel vast gehad als die haar stampt, maar nee, het watje draait gewoon in toerekes om de voet te ontwijken
hilarische van de zaak, terwijl we daar staan wachten komt er nog een madammeke met zo'n klein wit plushe hondeke voorbij, mijn hond gaat daar heel normaal mee snuffelen en doet niks. ge had die mensen hunne kop moeten zien. priceless ...