Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Firedwarf

Legacy Member
sluitspiermusketier, kzou da nie erg vinden, kzou genieten van al de tijd da ik niks voort school moet doen :p

Roald

Legacy Member
SluitspierMusketier zei:
Wel pinky, ik zit er nu al 2 dagen en heb al goe veel spijt en wrs zit ik donderdag al trug in de oude klas, ik zit dan nu in het 3e middelbaar en ik leer CIJFEREN :wtf: en bij frans leer ik de passe compose :eek: dus ik heb vandaag al in 20 minuten gedaan wat we echt in een week moesten doen, ik zit daar voor de rest met mn vingers te draaien, het enige wat ik zou leren is goed tekenen want dat is het enige da ik daar kan doen -_-
BSO voor iets zeker. Ge krijgt toch ook één of andere vorm van praktijk? Of zit ge in kantoor?

Darks

Legacy Member
Diene smerige rotbanner hierboven, alsof ik iets zou kopen dat mij iedere 3 minuten irritant doet verschrikken :angry:

Musilitar

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Hier geen problemen. Probeer uw temporary internet files eens te cleanen. (ofwel manueel de mappen leegmaken als ge ze weet zijn, ofwel met CCleaner - Home )

Ge geeft de computer de schuld? Ge kunt een auto toch ook niet de schuld geven als ge een accident maakt :p

Het werkt nog steeds niet, en ja, dat had ik al gedaan.
Aan mij kan het niet liggen want ik had gisteren zelfs nog mijn PC hersteld naar een eerder punt, omdat ik nog andere problemen had ook.
Zo vreemd hé, alleen Gmail dat moeilijk doet...

DieselPower

Legacy Member
Al het gemelk over de slimste mens, het is een quiz ffs, ik wil geen honderd statusupdates of groepen op mijn wall zijn verschijnen, bol af met die zever en doe iets met uw leven in plaats van het ene scherm voor het andere te ruilen, siiigh.

Kaelan

Legacy Member
Wel, had eerst de Samsung Omnia maar kon daar gewoonweg NIET mee overweg en ja die was echt pokkeduur, maar deze Samsung U600 dat ik had viel best mee. Was 140 euro. Okay okay, voor de duur dat ik hem gehad heb...dan is 't hij nog duur, maar die Corby komt op 139 euro. Valt nog mee vind k, niet?

Karre

Legacy Member
Kaelan zei:
Mijn gsm is vandaag al 5 keer uitgevallen....zonder enige reden...zal weer een nieuwe aankoop worden...heb al wat rond zitten kijken en vind die Samsung Corby wel vet. Wat vinden jullie daarvan

http://www.letsgomobile.org/images/news/samsung/samsung-corby-smartphone.jpg

Oftewel pak je een degelijke GSM met een touch screen (en betaal je er ook flink voor) oftewel pak je er één met een klavier. Maar die touch screen GSM's voor zo'n prijs zijn niets waard en voelen goedkoop aan. En ik spreek uit ervaring met mijn Samsung Star. Nu ik een iPhone heb zou ik niets anders meer willen trouwens. Blijft ook wel lollig dat LG hun brol gsm's aanprijst als smartphones :lol:.

Dennoman

Legacy Member
Ja, en een iPhone is natuurlijk wel een ongelooflijk goeie gsm.








Tot het eens regent :unsure:

Dennoman

Legacy Member
Waren er niet enorm veel meldingen, tot lang na release, van iPhones die compleet crashten omdat er water inkwam?

Dat gezegd zijnde scheelt er imo sowieso met de iPhone veel te veel om zoveel geld te kosten, ge betaalt zoals gewoonlijk weer veel geld voor dat kleine appeltje achteraan. Er bestaan goeie smartphones die exact hetzelfde kunnen dan de iPhone en soms zelfs meer/beter, die ocharme de helft kosten of ietsje meer.

Kaelan

Legacy Member
Heb een Ipod Touch, s goed genoeg voor mij ;-)
Ben ook wat achterdochtig als het op touchscreens aankomt maar heb dedeze in mijn handen gehad en viel reuze mee. Enorm gebruiksvriendelijke interface, vele mogelijkheden, widgets, snelle sms-modus...stond me wel aan eigenlijk.

Karre

Legacy Member
Dennoman zei:
Waren er niet enorm veel meldingen, tot lang na release, van iPhones die compleet crashten omdat er water inkwam?

Dat gezegd zijnde scheelt er imo sowieso met de iPhone veel te veel om zoveel geld te kosten, ge betaalt zoals gewoonlijk weer veel geld voor dat kleine appeltje achteraan.

Als je hem standaard zo laat wel ja. Maar een smartphone is zo geweldig omdat je er tal van applicaties voor hebt. Trouwens, typen met de iPhone gaat ook extreem handig vind ik persoonlijk en het heeft een touch screen van zeer goede kwaliteit :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan