Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BSO voor iets zeker. Ge krijgt toch ook één of andere vorm van praktijk? Of zit ge in kantoor?SluitspierMusketier zei:Wel pinky, ik zit er nu al 2 dagen en heb al goe veel spijt en wrs zit ik donderdag al trug in de oude klas, ik zit dan nu in het 3e middelbaar en ik leer CIJFERENen bij frans leer ik de passe compose
dus ik heb vandaag al in 20 minuten gedaan wat we echt in een week moesten doen, ik zit daar voor de rest met mn vingers te draaien, het enige wat ik zou leren is goed tekenen want dat is het enige da ik daar kan doen -_-
Darks zei:Diene smerige rotbanner hierboven, alsof ik iets zou kopen dat mij iedere 3 minuten irritant doet verschrikken![]()
.Minimum Rage zei:Hier geen problemen. Probeer uw temporary internet files eens te cleanen. (ofwel manueel de mappen leegmaken als ge ze weet zijn, ofwel met CCleaner - Home )
Ge geeft de computer de schuld? Ge kunt een auto toch ook niet de schuld geven als ge een accident maakt![]()
Inderdaad, exact 4 seconden.freakykiller zei:glimlach thread gesloten juist als ik iets typte?

Dakantochnie zei:Inderdaad, exact 4 seconden.![]()
Maar als ik vorige klikte was mijne getypte tekst weg
Nuja gemoet kunnen zagen over iets é !-kust zijn oersterke Nokia-Kaelan zei:Mijn gsm is vandaag al 5 keer uitgevallen....zonder enige reden...zal weer een nieuwe aankoop worden...heb al wat rond zitten kijken en vind die Samsung Corby wel vet. Wat vinden jullie daarvan
http://www.letsgomobile.org/images/news/samsung/samsung-corby-smartphone.jpg

Kaelan zei:Mijn gsm is vandaag al 5 keer uitgevallen....zonder enige reden...zal weer een nieuwe aankoop worden...heb al wat rond zitten kijken en vind die Samsung Corby wel vet. Wat vinden jullie daarvan
http://www.letsgomobile.org/images/news/samsung/samsung-corby-smartphone.jpg
.Dennoman zei:Ja, en een iPhone is natuurlijk wel een ongelooflijk goeie gsm.
Tot het eens regent![]()
Dennoman zei:Waren er niet enorm veel meldingen, tot lang na release, van iPhones die compleet crashten omdat er water inkwam?
Dat gezegd zijnde scheelt er imo sowieso met de iPhone veel te veel om zoveel geld te kosten, ge betaalt zoals gewoonlijk weer veel geld voor dat kleine appeltje achteraan.
.