Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Firedwarf

Legacy Member
no offence ma ik heb een oude nokia gsm, zo 1 van die eerste klapperkes, da ding valt half uit elkaar want heb het achterklepke al met plakband moeten vasthangen omda het er altijd vanaf viel, daarentegen is hij wel al véél uit mijn zak gevallen en zelfs van 3 meter hoogte in een emmer cement gevallen ( nja kan blijkbaar goe mikken vanop een stelling) en het ding leeft nog altijd en bolt nog altijd, beestje heeft me indertijd 50 euro gekost en heb ik nog altijd gene spijt van :)

Dennoman

Legacy Member
Een gsm moet gewoon kunnen bellen en sms'en voor mij, niet meer en niet minder. Voor foto's, video's en andere zaken gebruik ik gewoon de toestellen die daarvoor bestemd zijn. Ik neem nooit foto's op feestjes ofzo, en op reis ga ik mijn gsm niet gebruiken om iets te fotograferen of te filmen :p Voor al die andere applicaties gebruik ik gewoon mijn laptop. Op internet gaan met ne gsm kost vooralsnog ook hoereveel geld, van zodra dat ooit aan redelijke prijs kan, zal ik er eens over nadenken, maar ik twijfel dat dat ooit kan :p

De gsm die ik nu gebruik is ook een goeie chunky Nokia, maar ik heb die eigenlijk maar gekocht als soort back-up voor mijn stokoude 3310. Sure enough: deze begint na een jaar of 3 wat kuurtjes te krijgen en mijn 3310 draait na 7-8 jaar nog als een tierelier. Mij gaat ge niet zeggen dat ze die leeftijden er tegenwoordig niet expres inbouwen.

Shotty

Legacy Member
Onderdelen van een auto komen en dan passen ze niet T_T voor de 1000 x keer nr die garagist toerijden T_T zucht

Karre

Legacy Member
Surfen en op IRC zitten via Edge is nu wel iets wat voor mij handig is als je 2 uur per dag op de trein zit bij schooldagen :p. Of gewoon eens Sim City, Monopoly, X-plane of Flight Controll spelen. Verder ook enorm handig om snel even uw mails te checken en verwittigingen van uw agenda te krijgen. Soit, ik ben er best mee tevreden en gebruik men iPhone toch wel optimaal :).

Kaelan

Legacy Member
Hmmm ge hebt wel gelijk. Mee men ouder Nokiablok, eerste gsms die toen verschenen, heb ik ook zovele jaren verder geborduurd, was niet dood te krijgen. Maar die flashy kleurkes hè...grmbl, k blijf n vrouw :-)

Carrion

Legacy Member
Dennoman zei:
Ja, en een iPhone is natuurlijk wel een ongelooflijk goeie gsm.








Tot het eens regent :unsure:

gy en apple producten gaan volgens mij nooit de beste vriende worden :unsure:

Dennoman

Legacy Member
Carrion zei:
gy en apple producten gaan volgens mij nooit de beste vriende worden :unsure:
Ik zeg zeker niet dat Apple slécht is zoals velen die het logo automatisch gaan associëren met overpriced crap, maar 't is gewoon te duur voor wat het in veel gevallen "maar" is imo.

Dakantochnie

Legacy Member
Dennoman zei:
Ik zeg zeker niet dat Apple slécht is zoals velen die het logo automatisch gaan associëren met overpriced crap, maar 't is gewoon te duur voor wat het in veel gevallen "maar" is imo.
Daar heb je gelijk in, maar een Mercedes is ook eigenlijk te duur voor wat het is, en toch kopen mensen het. Als je een significant verschil kan maken met je concurrenten op een aantal belangrijke vlakken, dan valt het rationele al gauw weg en kan je je veel meer permitteren dan dat je objectief voor mogelijk zou houden.

Ik deel je mening volledig over Apple, maar toch overweeg ik om mijn volgende laptop een Macbook (Pro/Air) te laten worden. Gewoon, omdat het beter is, ook al weet ik dat ik teveel betaal. :)

Dennoman

Legacy Member
Als ik een goeie tweedehands prijs zou kunnen vinden voor een iMac zou ik het waarschijnlijk ook overwegen :)

Ik wil namelijk stilaan wat meer tijd gaan besteden aan video editing, en Final Cut Pro zou daar zeker bij helpen :p

Carrion

Legacy Member
de computers zijn echt niet meer zo overpriced voor wat je krijgt tegenover enkele jaren geleden hoor

HighWire

Legacy Member
Dennoman zei:
Als ik een goeie tweedehands prijs zou kunnen vinden voor een iMac zou ik het waarschijnlijk ook overwegen :)

Ik wil namelijk stilaan wat meer tijd gaan besteden aan video editing, en Final Cut Pro zou daar zeker bij helpen :p

Bouw anders een hackintosh? is maar ideetje :)

Vorda

Legacy Member
Dennoman zei:
Een gsm moet gewoon kunnen bellen en sms'en voor mij, niet meer en niet minder. Voor foto's, video's en andere zaken gebruik ik gewoon de toestellen die daarvoor bestemd zijn. Ik neem nooit foto's op feestjes ofzo, en op reis ga ik mijn gsm niet gebruiken om iets te fotograferen of te filmen :p Voor al die andere applicaties gebruik ik gewoon mijn laptop. Op internet gaan met ne gsm kost vooralsnog ook hoereveel geld, van zodra dat ooit aan redelijke prijs kan, zal ik er eens over nadenken, maar ik twijfel dat dat ooit kan :p

De gsm die ik nu gebruik is ook een goeie chunky Nokia, maar ik heb die eigenlijk maar gekocht als soort back-up voor mijn stokoude 3310. Sure enough: deze begint na een jaar of 3 wat kuurtjes te krijgen en mijn 3310 draait na 7-8 jaar nog als een tierelier. Mij gaat ge niet zeggen dat ze die leeftijden er tegenwoordig niet expres inbouwen.

Nu ga ik toch eens niet akkoord eigenlijk :)

Ik heb indertijd ~250 euro voor men iphone betaald (2g, in US gekocht 3j geleden) en het is veruit mijn beste aankoop ooit. Nog nooit last mee gehad, uitgebreid gebruikt gemaakt van de mail, agenda, video (prachtig voor op de trein), social networking, bepaalde utility apps waar ik niet meer zonder wil, etc..

Ik vind de iPhone atm eigenlijk een van de meest 'correct' geprijsde producten van apple.

Een vriend van me is van zijn iphone naar een HTC HD2 gegaan en is toch mooi tot het besef gekomen dat op een beperkt platform zoals de smartphone, een vlotte GUI en ijzersterk OS een aanzienlijke meerprijs waard is. Enkel naar hardware stats kijken is echt een slecht idee in dit geval.

Met MV maakt de internetkost ook al niet meer uit natuurlijk. Het gemak van iedere 15 minuten altijd en overal mijn mails te ontvangen bv is niet te onderschatten. (of bv even wikipedia bovenhalen, of een forum checken op de trein, of etc..)

ps: en ik behandel hem echt heel hard eigenlijk. Ik heb zo'n "move" om mijn gsm in men zak te steken: steek enkel het onderste randje er in, en dan laat ik hem los. Al meermaals voorgekomen dat het randje net niet in mijn broekzak zat ;)

HighWire

Legacy Member
Carrion zei:
illegaal + rommel

nothing beats the real deal :cool:

Ah kwist ni da da illegaal was? Dacht da da basicly neerkwam op apple compatible onderdelen te kopen, in een bak te rammen en daar leopard oid. op te zwieren?

Ken weinig of niks van apple computers :p enige waar ik wa van weet is de iPhone :p

EDIT: idd, ff opgezocht, apple software mag enkel op apple computers :p we leren weer iets bij :D
Nuja, er is natuurlijk nog altijd een verschil tussen mogen & kunnen...

Carrion

Legacy Member
k wil drinken gaan halen in de esso, ma m'n ruiten zijn bevroren dus moet k het ijs weg krabben, ma da krabberke ligt in menne koffer en die is dichtgevroren :cry:

oh de ironie :cry:

Ike

Legacy Member
Carrion zei:
k wil drinken gaan halen in de esso, ma m'n ruiten zijn bevroren dus moet k het ijs weg krabben, ma da krabberke ligt in menne koffer en die is dichtgevroren :cry:

oh de ironie :cry:

Slim. :lol:

Plutus

Legacy Member
Ik slaap de voorbije dagen/week echt slechter en slechter. Rond middernacht gaan slapen, zeker nog een uur liggen staren. 's Nachts constant wakker worden, als mijn ma om 5u opstaat word ik ook wakker, hetzelfde verhaal met mijn pa en broer daarna :sad: en dan kan ik uiteraard zelf niet meer slapen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan