Firedwarf
Legacy Member
no offence ma ik heb een oude nokia gsm, zo 1 van die eerste klapperkes, da ding valt half uit elkaar want heb het achterklepke al met plakband moeten vasthangen omda het er altijd vanaf viel, daarentegen is hij wel al véél uit mijn zak gevallen en zelfs van 3 meter hoogte in een emmer cement gevallen ( nja kan blijkbaar goe mikken vanop een stelling) en het ding leeft nog altijd en bolt nog altijd, beestje heeft me indertijd 50 euro gekost en heb ik nog altijd gene spijt van 

Voor al die andere applicaties gebruik ik gewoon mijn laptop. Op internet gaan met ne gsm kost vooralsnog ook hoereveel geld, van zodra dat ooit aan redelijke prijs kan, zal ik er eens over nadenken, maar ik twijfel dat dat ooit kan



ad:
